Storebrand Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
I had a small injure on my car and considered if use insurance or not. Storebrand asked me to create a case. I did it and realized it will be expensive on long term if I use the insurance to cover. Then I decided NOT to use it. But Storebrand reduced my bounce anyway, even they didn’t pay 0kr for this case. I wrote and called them. Either no response or arrogant personnel trying to push problem away rather to help client. It just waste time to deal with Storebrand, then I change to other company
elendig service, ingen kontakt person. brukte 7 mnd på ein liten skade, kom ingen vei.
Vanskelig å få tak i ang forsikring sak på bil. Holder meg unna Storebrand så langt som det går. Ikke verd pengene man betaler for forsikring hos dem. Styr unna sier jeg
Så langt utførte mine behov, fått utført de tjenesten jeg jeg trenger ;)
Hadde opplevd så dårlig Storebrand reiseforsikring . Ingen ansvarlig . Ringt mange ganger ingen tok ikke telefon Styr unnå.
Elendig forsikring som ikke dekker deg om du utsettes for tyveri. Penger ut av vinduet med andre ord.
Ingen direkte kontaktopplysninger til saksbehandler ved skadesaker, minimum 30 minutters ventetid på sentralbordnummer. Kan sende melding på åpne saker, men de leses sjelden/aldri av saksbehandler, så sentralbord må ringes så de kan purre på saksbehandler. Elendig service, saker som burde vært løst på minutter drar ut i månedsvis.
Etter at egenandel for skade er det ikke gjort noe med saken. 4 mnd etter med er det ikke gjort noe. Ringt og fortsatt skjer ingenting, bortsett fra at ingen vet hvem saksbehandler som har saken er. Virket som han ikke jobber der. Venter fortsatt på at skade skal utbedres.
Gode prisen og vilkår som er gode sammenlignet med andre selskap. spesielt gjennom avtalen med huseierne.
Skadesaker fra 6. Mars 2022,! Enda ikke hørt noe, kundesenteret sier de sender melding til saksbehandler som skal ta kontakt, hver gang jeg ringer. De beklage seg så mye, men dekker seg bak det fordi ingen tar tak i skadesakene. Det skjer ikke. Hører ikke noe fra de. Hva er vits med å ha forsikring da? Nå får Storebrand ordne opp! Kommer til å ringe de flere ganger hver uke til saksbehandler eller noen andre behandlere tar kontakt! Kommer aldri til å gi meg her! Anbefalles desverre ikke!!
sendte ingen 1hjelp, ingen tørk på en vannskade, dårlig oppfølging av saken. dem er billig og dette av en grunn.
Behjelpelige, tålmodige, høflige og ærlige. Lang ventetid på telefon, bra at de ringer opp når det er din tur. Savner en app, tungvint å måtte logge inn på nettside.
Storebrand har i flere år gitt meg en bra forsikring med god pris.
Vi er et konsern som er i rask vekst, og består av ialt 5 aksjeselskaper; innen person-, bud- og varetransport, samt droneoperasjoner. For oss som konsern er det viktig å ha direkte "single point" kontakt med en person i forsikringsselskapet som kjenner våre selskaper, våre behov og kan yte råd og veiledning, når vi har behov for kontakt.
Blir lurt av storebrand. Har blir på kjør av en anen bil, jeg fikset selv min bil men fikk ikke omkostninger av motpart forsikring
Selskapet avslår skade på svært tynt grunnlag og henviser til en irrelevant uttalelse fra Finansklagenemda. De er heller ikke lydhøre for innsendt klage. Selve behandlingsprosessen er helt upersonlig og lite imøtekommende. Skaden er heldigvis beskjeden i størrelse, men prinsipielt gjør Storebrand Forsikring en elendig vurdering her. Vi bytter.