Storebrand Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service med egen kontaktperson ved inngåelse av avtalen. Håper den opplevelsen gjentar seg hvis vi får skade el.l.
Hei, har forsikring kritisk sykdom,. jeg fikk diagnose kreft 24.04.26, sendte inn skademld samme dag. søknad er fortsatt ikke ferdig behandlet 22.06.26 det bes om flere og flere bekreftelser på diagnosen min. synes behandlingstiden er trenerende og stressende i en allerede vanskelig livssituajson jeg har havnet i.og opplever ventetiden som trenering og ikke virkelig behandling. vi nærmer oss ferietid, og da må jeg sikkert også vente en mnd til etter fellesferien er over. <min kreft tar ikke ferie, min økonomi tar heller ikke ferie.
Spare penger med bedre tilbud er viktig og få egen kundekontakt
Veldig god kundeservice fikk veldig god hjelp fra d
Jeg måtte bytte til nærings forsikring på bilen min, da var Storebrand vesentlig billigere enn mitt gamle selskap
Er ny kunde. God informativ behandling fra Storebrand og gleder meg til fortsettelsen.
Har nettopp blitt kunde, men i tillegg til at jeg fikk et tilbud på mange tusen under det jeg hadde fra før, en bedre avtale, fikk jeg hjelp av en utrolig hyggelig kundebehandler. Veldig fornøyd.