Storebrand Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har nettopp blitt kunde, men i tillegg til at jeg fikk et tilbud på mange tusen under det jeg hadde fra før, en bedre avtale, fikk jeg hjelp av en utrolig hyggelig kundebehandler. Veldig fornøyd.
Utmerket behandling.Hyggelig samtale med kundebehandler og god pris på forsikringene.
Hyggelig kundebehandler. Sparte mye på å bytte forsikringsselskap.
God service og gode forsikringer med god dekning. Grei pris
Nytt selskap for meg, men god pris og hyggelig samtale med personen som kontakte meg.
God service, rask og god behandling, ringte tilbake når det passet meg
Meget god service. God kontakt med saksbehandler, rask tilbakemelding.