Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert juni 2024
Storebrand Forsikring
2.7
796 verifiserte omtaler

Storebrand Forsikring omtaler og erfaringer

Positiv trend

Storebrand Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.7
Middels
796 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
#20
Forferdelig
Storebrand Forsikring er rangert
#20 av 22 skadeforsikringer
43%
Middels
43% anbefaler Storebrand Forsikring
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Motta tilbud på dine forsikringer fra flere selskaper. Helt gratis og uforpliktende!

Utforsk 796 omtaler om Storebrand Forsikring

FILTRER OMTALER
198
137
109
86
266
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Storebrand Forsikring
Storebrand Forsikring har 796 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig fornøyd

Omtale av  Roger F

Billig og gode kommunikasjon, i forhold til andre forsikring selskaper, derfor jeg velger Storebrand

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Storebrand Forsikring?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God kundeservice

Omtale av  Claus

Konkurranse dyktige priser. Lett å snakke med kunderådgiver . Veldig fornøyd.

Alt for dyrt!

Omtale av  Christian

Veldig dyre forsikringer. Økte plutselig årlige prisreguleringer med 13.500,- uten at det er foretatt noe utbetalinger på skade. Bytter tvert!🙌🏻✨

Styr unna.

Omtale av  Støtt O. K

Startet billig men de blir grådigere og grådigere for hvert år.På fem år har husforsikringen mer en dobblet seg...det har ikke min lønn.

Frekk&dårlig KS. Tydeligvis en gjennomsyret ukultur fra en topdown ledelse. Ubehagelig

Omtale av  Jossa

Svært ubehagelig kundeservice. Gjør vondt å forholde seg til. I tillegg er det etter min erfaring trenering av informasjon og sågar gies feil info. For det første endrer de forsikringen til dårligere dekning uten å informere eller gi kunden reell mulighet til å vite dette, eller til å velge bedre dekning og betale mer. Man har IKKE tilgang til annet enn et elendig kundesenter som ikke kan svare på noe, ikke engang kan sjekke utfra polisenr hvem som er rådgiver i saken, og man får beskjed om å ringe, mens realiteten er at du kommer ikke frem til avdelingen og blir ikke oppringt heller. Du må godta opptak , men du får ikke tilgang selv til opptaket av personvern grunn, haha de verner kunden mot seg selv? Eller seg selv? spøk til side, her kan de misbruke info som de vil, for om jeg feks sier at jeg ønsker tilbud om bedre vilkår til høyere pris, så fjernes vilkår men prisen økes. Dette har jeg selv opplevd. Satt i telefon kø i 105 min, når agent tok telefon, bommet hin og koblet meg bort, ringte opp igjen, nå 35 min ventetid, valgte «bli ringt opp og behold plass i kø, ble ringt opp etter 1time, men fra kundesenteret, som satte meg over på nytt, samme skjer. Midt i saken som startet i april , endrer de vilkårene, uten at jeg vet dette. Får ikke innsyn da forsikringen er på mitt barn . Hatt forsikring i 10 år, hun er 13, så dette er bedrageri , innsynsgrensen går v 16. Før sak startet sa de jeg hadde dekning, og derfor skulle de ha mye info. De fikk spesialistvurdering og MR bilder, vi hadde ikke fastlege men en vikar skulle svare på svært omfattende spørsmål, så hele journal måtte sendes, dette er lovstridig iflg forsikringsavtaleloven. Det rare er at når hele journal var dem i hende gikk en sykt treg saksbehandling så raskt, at jeg vil tippe vi snakket maks noen timer, før avslaget kom, begrunnet med at jeg ikke hadde dekning. Hvorfor skulle de da ha all info? Ikke bare driver Storebrand langt inn i gråsonen , men de har en helt bevisst strategi for å tilrane seg mer info enn de har krav på, samt har en bevist strategi mht å sørge for at kunden ikke får tilgang på egen profil etc og heller ikke personlig hjelp. Kundesenteret må være trent opp til å holde kunden unna rette person. Styr unna og gå til Forbrukerrådet og Finansklagenemda . Det burde mange gjøre

Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Tusen takk

Omtale av  Banafshe A

Fikk bedre tilbud. Tusen hjertelig takk for alle hjelpen.

Tafatt holdning

Omtale av  Glenn

Skjer ingenting når man ønsker hjelp i skadesak. Får ikke hjelp, selv om vi purrer på status i saken. Totalt tafatt

Storebrand Forsikring har 796 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Storebrand Forsikring mener

Storebrand Forsikring

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR