Meny

Storebrand Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Storebrand Forsikring
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
19
av 31 innen
forsikringsselskap
49%
anbefaler
Storebrand Forsikring

"Bare rot ved bytte, komensasjon som de siden har trukket tilbake.. Bedre å bruke annet fima"

Omtale om Storebrand Forsikring skrevet av Kjell for 07.04.2021 11:24

Storebrand Forsikring har totalt 457 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Storebrand Forsikring?
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Bare rot ved bytte, komensasjon som de siden har trukket tilbake.. Bedre å bruke annet fima"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet våren 2020, byttet tok fra Storebrand sim side hele 90 dager med bare rot som gjorde at hus bil mc innbo tilslutt sto uten forsikring. Jeg hadde endel innestående hos min gammle forsikringsselskapet noe som reddet meg fra å stå forsikringsløs men som også gjorde at jeg Ikke heller fikk beskjed. Da Storebrand skulle gi kompensasjon for feilen slo de av 2000kr og kortet ned forsikringen fra 12 til 11 måneder så kompensasjonen ble 0.. Så og stole på storebrand da skal du følge godt med.

Bytt.no
"Bare rot ved bytte, komensasjon som de siden har trukket tilbake.. Bedre å bruke annet fima" skrev Kjell om Storebrand Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Storebrand Forsikring?
Gjør som Kjell og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Storebrand Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig og liten kundebehandling"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ble overflyttet fra Nemi til Storebrand. Vanskelig å få svar på spørsmål ang. vilkår. Jeg klarer ikke lese mellom linjene på avtale vilkårene, noe kundebehandlere heller ikke klarer. Nå har jeg vært i kontakt på chat, tlf og mail uten å få et skikkelig svar. Dårlig oppfølging og dårlig kundebehandling. Takk for meg Storebrand!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lite fleksible"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte endring av dekningen i februar. Hadde en skade i mars. Fikk beskjed om at dekningen jeg hadde bestilt i februar enda ikke var trådd i kraft og fikk således ikke dekningen jeg hadde bestilt

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Holder ikke det skriftlige! Endrer på vilkår ved overflytting fra Nemi."
1 syns denne omtalen er nyttig

Overflyttes fra Nemi. . Om jeg godtar tilslutt..🤔🤨 På sidene deres står det at det er samme vilkår og samme pris. Det er det ikke! Gjør de oppmerksom på dette, at de også tar vekk ett viktig vilkår. Og til og med leverer ett dyrere tilbud! Da sier de at jeg ikke trenger å bry meg med vilkårene de har skrevet! De vil holde de samme vilkår jeg har fra før..? Jeg vil ha det endret skriftlig vilkårene, som i Nemi, som de lover skriftlig på sine nettsider.. Både fra Nemi og Storebrand. De sier da at de har det på opptak, det holder sier de, (vel jeg har ikke opptaket!) Og sender ikke meg nytt som viser dette skriftlig.? .det står, tross alt, at hvis man ikke gir beskjed/endrer om vilkårene, så er man enige i det skriftlige! Gjør de også oppmerksom på at jeg er medlem huseierne, og om de da ikke skal gi meg 20 %avslag? Som deres selskap og huseierne skriver.? Gir de da min tillatelse /kundenummer i huseiernes.. Alt dette skriftlig på mine sider hos de. Svarene jeg får er som om de ikke forstår!.. De ber meg godta at huseierne får min tillatelse til å bekrefte å følge opp at jeg er kunde..? Da har jeg skrevet mitt kundenummer og gitt Storebrand tilatelse, men likevel ser jeg ikke at de bekrefter minus 20 % avslag på fakturatilbudet? .. Her er det mye galt ut og går.. Lukter svindel lang lei. De svarer ikke på hva jeg spørr. Endrer ikke etter hva de selv har skrevet på sine nettsider.. Når jeg henviser til dette.. Så kundevennlighet? Ikke sett den ennå skriftlig - der ser det kun ut som de ikke forstår.. eller muntlig.-svært sur under tlfsamtale, da jeg til og med er evnt ny kunde.. . Her bør man se seg om godt! Skriv ned alt på 'mine sider' og ta skjermbilder, så du har bekreftet dette. For kommer dine sider vekk, så har du ikke dette ved mail.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelige, dyre, ikke kunde endelige, elendige rett og slett, jeg skal aldri tilbake til Storebrand det skjer ikke nei da er det bedre å Ikke ha forsikring

Storebrand Forsikring har totalt 457 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR