Meny

Tide Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Tide Forsikring
3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
15
av 30 innen
forsikringsselskap
50%
anbefaler
Tide Forsikring

"Fast kontaktperson og god service"

Omtale om Tide Forsikring skrevet av Stig for 15.06.2020 12:11

Tide Forsikring har totalt 469 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tide Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fast kontaktperson og god service"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med Tide Forsikring. Jeg har alltid en fast person jeg kan kontakte, og etter skade på bilen gikk oppgjør veldig greit.

Bytt.no
"Fast kontaktperson og god service" skrev Stig om Tide Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Tide Forsikring?
Gjør som Stig og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Tide Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Lina B. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Suveren og tett kundeoppfølging"
5 syns denne omtalen er nyttig

Tide forsikring gir konkurransedyktige priser og forsikringar. Pålitleg og behjelpeleg kundebehandling, med låg takhøgd for å etterstrebe henvendelser.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Gode Vilkår og Pris og topp med egen fast kontaktperson"
5 syns denne omtalen er nyttig

Utmerket erfaring med å bytte til Tide forsikring. Gode priser, Gode Forsikringer og veldig positiv og hjelpsom fast kontaktperson på Tide salgssenter i Kristiansand.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Katastrofe"

Har ikke opplevd så dårlig kundeservice og skadeavdeling noen gang. Burde ikke hatt konsesjon til å drive. Hold dere unna og kom dere vekk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget fornøyd med priser og kontaktperson"
4 syns denne omtalen er nyttig

Meget fornøyd med priser og kontaktperson. Kan virkelig anbefales!

Tide Forsikring har totalt 469 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR