Hei! Klikk på meg hvis du trenger hjelp!

Tide Forsikring omtaler og erfaringer

111 verifiserte omtaler
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
19
av 22 innen
forsikringsselskap
63%
anbefaler
Tide Forsikring
Filtrer omtaler
45
20
6
16
24
Sorter omtaler etter
Viser av 111 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tide Forsikring?
Tesla-Eier
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Tide anbefaler meg å bytte forsikring"
2 syns denne omtalen er nyttig

For dårlig! Når man har en kunde som har vært kunde i 1 år så bør man gi dem gode tilbud på forsikring. Men Tide sier til meg selv at jeg bør bytte forsikring. De har gjort forsikring på Tesla dyrere og mener de har tapt masse penger på Tesla lol.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Svarer aldri mail og surr med fakturaer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er vel kanskje det mest useriøse firmaet jeg har vært borti. Masse surr med oppstart. Måtte faktisk søke økonomiavdelingen om å få delt opp fakturaen i 12 terminer. Er det vanlig? Sendt mail for over en måned siden om en enkel endring. Sendt til 3 forskjellige mailer inkludert han som skulle være kontaktperson. Enda ikke fått svar. Nei styr unna. Glad jeg snart er ferdig der. Makan til useriøs bedrift.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig fornøyd!"
2 syns denne omtalen er nyttig

God og proff oppfølging fra rådgiver. Svarte på alle mine spørsmål. Sparte meg for penger og var i tillegg veldig hjelpsom med tips om bedre brannsikring.
Anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Greit!"

Det er greie priser men veldig treg å svare på henvendelsene.
Erfarer kanskje litt mer individuell med dårlig kontaktperson.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig oppfølging"
6 syns denne omtalen er nyttig

Feil opplysninger og prisstigning som var så høy. Ja mange små ting som gjør at jeg ikke er fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Forsikringspremien øker dramatisk"
8 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk en forståelse av at jeg kunne vente bare mindre endringer i forsikringspremien da jeg tegnet forsikringen. Men nå vil de øke den med over 100%.

Andr T. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bra hjelp på skadesak"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundebehandler (anonymisert) var behjelpelig på alle mulig måter og tok seg tid utover arbeidstiden med å bistå da utleie selskapet Hertz behandlet meg dårlig. En fantastisk kar som også svarer veldig raskt og gir meg kundefølelsen i alle spekter ved andre problemstillinger eller spørsmål jeg måtte ha. Anbefaler på det sterkeste å kontakte han ved opprettelse av nye forsikringer. Kjempe fornøyd!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bra pris på mc forsikring"

Beste pris jeg har fått på mc forsikring hittil, skadeoppgjør vet jeg ikke noe om. Har kjørt skadefritt i 14 år. 😊

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Elendig"
9 syns denne omtalen er nyttig

Prøvde å gjøre opp en enkel sak på reisforsikring. Det tok 1 måned før jeg fikk svar. Så ble jeg sendt videre til en agent. Det framsto veldig kryptisk og upersonlig. Han hyggelig selgeren var helt forsvunnet og oppgjørs gjengen var veldig vanskelig å snakke med og få tak i. Hele prosessen tok 3 mnd. Og de greide å spa fram en paragraf som gjorde at det ikke ble noen utbetaling. Jeg dro tilbake til Gjensidige. De er dyrere men har en HELT annen service og oppgjørs strategi.

Kundetilfredshet
"Treige, useriøse og amatøre"
10 syns denne omtalen er nyttig

Har vært i en kollisjon med en av Tides kunder.
Etter 2 måneder uten svar fra Tide ringer jeg direkte til dem og får vite at de mangler side 2 av skadeskjemaet. Sender både bildene av kollisjonen + side1 og 2 av skadeskjemaet til dem og får bekreftelse både på mail og telefon.
Tredje måneden får jeg vite at de har snakket med min forsikringselskap og hevder at de mangler side 2 igjen og i tillegg uten noe begrunnelse eller dokumentasjon og bare ut fra det deres part har sagt spør de om vi erkjenner skylden? Er det mulig? Hvis dere ikke gidder å lese skadeskjemaet, ikke orker å svare andre forsikringsselskaper som purrer på svar i flere måneder og ikke kan dokumentere det dere hevder, hvorfor har dere etablert et forsikringselskap? Kan ikke tenke meg hvor useriøse og amatøre dere er.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Treig!!!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

20 dager før takst på kaskoskade var klar, og verkstedet kunne begynne reparasjoner. 15 dager leigebil inkl i forsikringen, så dette blir styr....

Navnonym
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bra forsikring, rotete fakturering"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er egentlig veldig fornøyd med Tide, de har veldig bra priser og vilkår, men faktureringer er rotete, får regninger fra forskjellige aktører, samt 2 stk i mnd pg mye rot..
Samt 2000 i egenandel for glass-skade på bil, mens så og si alle andre kjører med 1500 egenandel.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ok dette"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ikke hørt så mye fra de eller brukt de.. Men ellers er de vel greie. Går rykter om meget forhøyde prisendringer fremover desv.

Wigdis W. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Billig men..."
14 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til Tide og sendte over mine poliser fra det gamle selskapet, skulle få like god eller bedre dekning hos dem i følge agenten. Tilbudet som kom så bra ut, men var noe uoversiktelig da agenten sendte med papirer som gjelder all dekning, ikke bare den han la inn på de ulike kjøretøy og boliger. Etter 8 mnd som kunde fikk jeg så en skade, dette var på en eldre snøskuter å jeg sendte inn skadeskjema. Ingen tok kontakt, jeg purret på via e-post, ingen svarte. Etter ei uke ringte jeg, de skulle da sende takstmann, nå er det gått 7 uker, ingen takstmann er kommet, ingen saksbehandler har tatt kontakt (jeg har ringt utallige ganger og sendt mange mail for å purre på). Fikk lovnader om utbetaling fra en agent før påske, men fire dager etter da utbetalingen fortsatt ikke var kommet, benektet han å ha gitt meg denne opplysningen. Ingen sier det samme, de man får tak i på lokalkontoret skylder på de på skade, de på skade skylder på lokalkontoret, og slik står saken.

Øivind K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget bra oppgjør etter skade på bil"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha vært involvert i en frontkollisjon, opplevde jeg god service og rask behandling av skade.

Jan A. B
Kundetilfredshet
"Billig og enkelt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selskapet har til nå vært billigst, og gir oversiktlige og greie forsikringsbevis.

Enkle å nå på telefon.

Morten E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Hold dere unna"
16 syns denne omtalen er nyttig

Bilforsikringen økte med 300% på et år, båtforsikringen økte med 250% på et år.

Det er nesten umulig å få avsluttet kundeforholdet, de påstår at forsikringene ikke er betalt selvom kvitteringer er framvist, slik at du ikke kan øverføre bonusen din.

Maj-Britt
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Oppgjør ved skade"
4 syns denne omtalen er nyttig

Superraskt oppgjør etter at vår bobil ble kondemnert etter flomskade. Hyggelige folk både lokalt og sentralt! De kan kundebehandling!
De ble best på pris også, da vi sjekket ut priser og vilkår!
Anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hyggelig og dyktige"
2 syns denne omtalen er nyttig

Min forsikringsrådgiver er veldig dyktig. Har kontakt med min forsikringsrådgiver og han er veldig hyggelig og behjelpelig når det er behov for noe bistand.

Kundetilfredshet
"Byttet selskap til Tide"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har nettopp byttet til Tide. En fantastisk rådgiver fra Mysen har en kompetanse og ikke minst en formidabel væremåte der jeg virkelig følte service jeg ikke har fått hos noen andre forsikringsselskaper før. Jeg har byttet 3 ganger tidligere. Dette er kvalitet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Dyktig rådgiver, gode priser og produkter"
5 syns denne omtalen er nyttig

Min rådgiver er en dyktig rådgiver som kommer med gode råd og tips ifht. mine forsikringer. Gode priser og betingelser.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget hyggelige priser på forsikring og serviceinnstilt kunderådgiver"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har en stund vært kunde hos Tide nå. Det har forløpt seg problemfritt ifbm. med flere skadeoppgjør.

Noe ventetid på kundeservice (som man må forvente hos en bedrift i sterkt vekst), i disse tilfellene har min rådgiver hjulpet meg umiddelbart. Super service!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig bra kundeservice"
7 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra kundeservice. Etter byttet fikk vi behov for hjelp etter kort tid. Dette ble raskt avklart og uten tvil den beste behandlingen vi har opplevd. Vi har en fast kundebehandler som raskt ordner opp i eventuelle forespørsler. Og prisen er veldig konkuransedyktig med andre selskap.
Fortsett den gode jobben!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Gode priser"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hatt en skade og gikk veldig profesjonelt for seg. Anbefaler Tide som også hadde gode priser på mine eiendeler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt skadeoppgjør"
6 syns denne omtalen er nyttig

Hadde en vannskade etter en voldsom nedbør i fjor sommer. Fikk fullt oppgjør fra Tide, med kjemperask service fra deres skadeavdeling. Ellers, de har veldig praktisk ordning med fast kontaktperson. Tide må profilere seg mer.

Si hei til @Anna
Jeg vil sammenligne selskaper
Jeg vil lese omtaler om et selskap
Jeg vil skrive en omtale om et selskap