Meny

Tide Forsikring omtaler og erfaringer

3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
13
av 23 innen
forsikringsselskap
57%
anbefaler
Tide Forsikring
Filtrer omtaler
115
33
16
29
85
Sorter omtaler etter
Viser av 278 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tide Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr unna!"

Har en sak under behandling. Endte i finansklagenemda hvor jeg fikk medhold, så tilbyr selskapets egne takstmenn halvparten av hva bilen er verdt. Spør så om hvor lang behandlingstid de trenger til ny verdivurdering, da ble det helt stille. Bilen ble ødelagt i september, ikke fått oppgjør ennå. Tviler sterkt på at det blir i år... Roter dessuten med fakturaer, legger på prisene, personlige selgere slutter, juger om tilbud, svarer ikke i telefon å virker uproffe.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Svært dyr"

Prisen har økt betraktelig for 2019. derfor ønsker å bytte. Hadde fått samme pris eller mindre økning skulle valgt. ikke har fått økt bonus

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skade"

Hold dere unna dette selskapet, tegn forsikringene deres et annet sted. Kommer aldri frem til noen i kundesenteret selv om dere har direkte nummeret til saksbehandleren. Verste selskap og dem prøver å unngå med å hjelpe deg, finner alltid på unnskyldninger. Har hatt skade på bilen i sommer og i etterkant har det oppstått problemer lovte å hjelpe til. Tror alt advokat hjelp og andre erstatninger skal dekkes av min egen lomme.

Øyvind L. S. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ryddig, billigst og rask skadebehandling"

Prisene er uslåelige, har flere ganger prøvd på bilene hos andre men selv med full Kasko ender Tide forsikring bestandig opp 50% billigere enn alle andre. Kan bli bedre på å ringe tilbake tidsnok. Men kan ikke klage, ikke overbemannet betyr at de kan holde slike lave priser. Saken går sin gang uansett da de godtar all dokumentasjon på epost.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Prisøkning"

De økte prisen fra 11500 til 15600 på et år, ny periode. Veldig god pris 1-året, de økte med 30 % nesten uten å begrunne hvorfor. Har 2 biler, reise og campingvogn i avtalen, ingen skade.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Feil info, vanskelig å komme gjennom, ingen som ringer tilbake"

Veldig flinke til å prate for å få meg inn. Fikk ikke den forsikringen som jeg bestilte og fikk derfor ikke noe igjen på forsikringen. Ingen som ringer tilbake, føles som veldig useriøse.

Ismail A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Veldig dårlig skadeoppgjør. Lureri hele veien. Bare å bytte forsikring"

Helt ødelagt kundebehandling. Takstmannen har lurt meg 3 ganger de siste 3 årene jeg har vært kunde hos dem. Jeg sto parkert på Manstad Coop Extra da en dame rygge i meg og ødela støtfangeren på bilen min. Det Tide forsikring gjorde var å lakkere den, dem vil ikke bytte den ut. Støtfangeren var helt knekt. Min anbefaling å bytte forsikring, ikke se på hva som er billig, om du kanskje sparer 300 kr i måned betyr ingenting når det skjer et uhell. Fordi da skal du se hva slags service du får! Billig dårlig!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Følger dårlig opp kundene, roter og sender ut feil faktura, svarer ikke på mailer."

Vanskelig å få kontakt med de, lang saksbehandling og svarer ikke på spørsmål om status på innsendt skademelding. Kontaktperson var ivrig i starten men nå vanskelig å få kontakt med. Billig premie men skeptisk vis du trenger hjelp.

Sezgin A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"skulle aldri drive med forsikring LØGN, Lureri"

Etter skaden kommer takstmann, men selskapet får ikke takstrapporten flere månederr eller de må sende ny takstmann 2 mnd etter skaden. Selgerne ivrige og vennlige men skadeavdelingen sure trøtte ikke imøtekommende

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Service+++"

Fantastisk service og snar tilbakemelding og gode priser, samt egen rådgiver ordner opp på et blunk.

Arnfinn A
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Lettvint og greit"

God pris. Flott oversikt på «min side» Greit å finne ut av detaljer. Har også «prøveringt» på situasjoner hvis ulykken var ute. Raskt svar. Får håpe jeg aldri får behov i virkeligheten

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Vansklig til tider å komme i kontakt med"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vansklig å få kontakt med agentene og veldig rotete til tider med pris setting av fornyelser av forsikringer. Her må man være på vakt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"På 3 året i Tide"

Veldig fornøyd, kunde i snart 3 år. Kun hadt en vei hjelp, og kjenner mange fornøyde kunder som har hadt skader og forsikringer lenge her. Anbefales 👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Pass på !!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er et selskap som er svært vanskelige når det gjelder oppgjør. En liten skrivefeil på et skjema førte til en lang kamp med kostbare advokater. Vi vant til slutt, men med dette var svært ubehagelig. Dette selskapet eies av noen finansfolk i England og trenger du hjelp og får problemer så er det advokater som forhandlet med deg på vegne av de engelske eierne. Dette er et skummet selskap så Pass på her kan du virkelig gå i fella.

Kent I. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Prisstigning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk bra avtale i 2015 av Tide, men virker som dem skal ta det igjen ved og legge på veldig mye hvert år for og ta igjen tapet. Økning på 14,5 % på bilforsikringen siste året. Har totalt forsikringer hos tide på ca 30.000 pr år.

Arild O. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Veldig fornøyd"

Veldig fornøyd med tide. Fikk vannskade hjemme, tide ordnet opp meget fort. Også veldig fornøyd med en hyggelig og pålitelig kundebehandler på Fauske .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bra service!"

Vi har hatt Tide i 3 år og har bra erfaring med god service. Vi har hatt en skade på bilen og en gang rotet flyselskapet bort bagasjen vår. Bilen ble raskt reparert og vi fikk mye mer å handle klær for enn i vårt forrige selskap. Vi hadde litt rot med faktura i begynnelsen men har nå alt på avtalegiro og det fungerer fint.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastisk service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Når ting virkelig er vanskelig så er Tide bare en tlf unna for å gjøre hverdagen lettere. Forståelsesfull rådgiver som kjapt ordner opp der det trengs. Tusen takk for all hjelp. Kan virkelig anbefales.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig dårlig dekning"

Fikk tilbudene lav premie. Fikk ikke vilkårene. Måtte få dem fra en som allerede var kunde. 30 sider med veldig mange avkortninger i dekningen - i praksis null dekning ved vannskade. Veldig dyr forsikring gitt den elendige dekningen.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"De er bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vet ikke så mye. Betalt faktura hver mnd å ser alltid etter tilbud.. Fikk bra tilbud av de når jeg ble kunde der.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ikke fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ikke bra, dårlig nettside, "min side" fungerer ikke ordentlig, går ikke an å logge inn, de tar ikke telefonen når man ringer. Dårlig informasjon om vilkår.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Tide Forsikring og skade"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært uheldig med en del skader siste årene. Så lang ser det ut som alt ordner seg.
Det har tatt litt tid, men delvis min feil for dette. Hvis skadebehandlingen blir videre behandlet som første skade, vil det bli 5 stjerner istedet for 4.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Dårlig kommunikasjon Inad. Sen utbetaling"
1 syns denne omtalen er nyttig

De samarbeider ikke godt nok Inad. Dårlig kommunikasjon. Det tar altfor lang tid også med utbetaling. Det skal ikke ta 10 dager fra oppgjør til utbetaling skjer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Unnlater å forandre premien"
1 syns denne omtalen er nyttig

Unnskylder seg med at prisen på bilforsikringen vil gå opp, men viser ikke til noen form for dokumentasjon på dette.

Jostein F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Sen til å svare, plutselig prisøkning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig lang behandlingstid på innmeldt skade. Ved fornying av forsikring gikk prisen kraftig opp. Hadde meldt inn skade

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR