Tide Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er svært fornøyd med Tide Forsikring Trondheim. Har vært kunde i 2 år og er veldig fornøyd med min rådgiver som alltid er tilgjengelig dag og kveld. Fått rask hjelp de 2 gangene jeg har sendt inn skademelding. Har allerede anbefalt Tide til venner og familie som har spart mye penger på å bytte. Hilsen Haider.
Stort sett umulig å få svar, saksbehandlere som ikke gjør jobben sin. Skade i nov 2017 etter stormen Ylva er fortsatt ikke avklart, fra dag en ønsket selskapet skjønn i stede for normal saksgang. Til tross for dette holdtes ikke skjønner før mai 18, 7 måneder etter skaden. Juli 18 og ingenting er ennå avklart, skulle få utbetaling på 200.000 i mai ( merverdi av bygget) fortsatt ikke fått 1 kr, får bare beskjed at de samler sammen penger i England. Hvordan de skal klare å erstatte bygget i sin helhet skjønner ikke jeg når de ikke har "småpenger" å betale med engang. Regning for utkobling av strøm og ny varmepumpe etter stormen gikk til inkasso før de omsider klarte å få de betalt. Entreprenør som tok rive jobben i januar 18 venter fortsatt på betaling, ikke fungerer saksbehandlerne og ikke har de penger, styr unna !!!! Skifter selv så snart min sak er over.
Kundeservicen er ikke tilstedeværende! Det er umulig å få kontakt med de - til og med finansklagenemda sleit med å få tak i de. Etter 5 svarpurring klarte de å lirke noe ut av seg, og det var definitivt ikke godt nok eller dekkende for sakens omfang. De tar tydeligvis ikke selvkritikk, og har heller ikke ønsker om å forbedre seg ettersom jeg har klaget på responstiden og måten jeg får svar på fra første fakturering.
Anbefaler ikke å ha forsikringen hos Tide. Fikk et bra tilbud fra Tide hvor vi kunne spare ca 5000kr i året. Byttet så forsikring til Tide og fikk som avtalt første faktura med avtalt sum. Når vi mottar den andre fakturaen fra Tide har de økt den årlige betalingen med 14000kr i året. Etter å ha sendt inn klage fikk vi beskjed at de manglet noen papirer fra forsikringsselskapet vi hadde hatt tidligere og at så snart papirene var i orden skulle vi få kreditert beløpet. Godtroende gikk vi med på dette og betalte. Fra perioden februar til mai 2018 var vi jevnlig i kontakt med Tide som forsikret oss om at dette skulle ordne seg straks. Når vi i mai følte at det ikke skjedde noe og fakturaene fortsatte å komme bestemte vi oss for å sende en siste mail hvor vi forlangte at de måtte ordne opp innen slutten av mai måned hvis ikke måtte vi bytte forsikringsselskap. Vi fikk ikke noe mer svar fra Tide og har nå byttet forsikringsselskap.