Tryg Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har alltid fått god service og hurtige oppgjør.Har selv oppbevart kvitteringene etter oppgjør, noe som lettere arbeidet.
Aldri opplevd så dårlig behandlet som i tryg. For guds skyld hold dere langt unna dem. Værre en dem fins det ikke.
Fikk kjempetilbud på forsikringer på grunn av OBOS medlemskap, Men så økte prisene på bilene med 60%.
Det hjelper ikke å ha grei pris, det har dem faktisk heller ikke det, men men. i løpet av 25år har jeg hatt tre saker hos dem, og har da dårlig opplevelse av dem tre. Det er ikke tilfeldigheter. Elendig på service .
Det er ingen vits i å ha forsikring hos Tryg. De finner alltid en måte å unngå å dekke skadene.
Var fornøyd med det, men etter at forsikringen gikk opp så er jeg ikke så fornøyd
Vi er 4 hytteeiere som har hatt felles sak mot grunneier. 3 av hytteeierne har fått rettshjelpsdekning via sine forsikringsselskap. Vi fikk ikke. Dette er for dårlig!
Jeg kan lage ny avtale i trygg å spare over 8000 kr i året. Dere gir ikke kundene deres de beste avtalene automatisk. Jeg føler meg lurt
I forbindelse med Covid—19 fikk jeg ikke refundert beløpet for hotellet jeg hadde booket siden hotels.com tilbydde voucher som måtte brukes på samme hotell innen 6 måneder- dette var ikke et alternativ å benytte seg av, men fikk likevel ikke støtte fra forsikringsselskapet (KLP). Heldigvis hadde jeg også rettigheter gjennom Eurocard og fikk hjelp av Tryg. Her fikk jeg kjempegod service og pengene tilbakebetalt innen få dager.
Har opplevd gjentatte ganger og ikke få hjelp fra dem jeg har kommet til. Har ikke mottatt heller noe betalings påminnelser før jeg har fått purring brev 2. De har gitt beskjed om at det er mitt problem at jeg ikke har mottatt dette.
Vanskelig å forstå vilkår og komplisert produkt. Umulig å vite verdien av og omfanget av tilleggs forsikringer som man får etter at man bestilt forsikring
Det er veldig skremmende å tenke på at man tror man har alt i orden angående forsikringer og så viser det seg at dette kun gjelder innbetalingene, og ikke forsikringene, trenger man hjelp så kan man ikke forvente at dette useriøse selskapet med det svært så misvisende navnet " Tryg" stiller opp.
De har brukt uendelig lang tid på å rette en skade som i utgangspunktet tar 2 dager. Har purret så og si hver dag i tre måneder og det skjer ingenting.
Grei nettside og hyggelige saksbehandlere. Innholdsrike poliser med mye detaljer. Skal du printe ut total polisen blir det en komplett bok.
Det er bra Service hos de ansatte, og selgere er heller ikke for påtrengende. Du får det du ber om, og tips til hva som kan være lurt å ikke lurt å gjøre som ung bilfører.
Svært dårlig og feilaktig tilbud pr tlf ift egen sjekk på nettsiden i etterkant.