Tryg Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig bra selskap men, ønsker billigere forsikring.
De har sendt feil sluttoppgjør hele 3 ganger. Mye mere enn jeg skulle betale. Jeg som fant det ut selv, ellers hadde dem bare tatt penga. Virkelig dårlig. Enten har de ikke noe kontroll og har ikke noe kunnskap. Eller er bare noe veldig stygge svindlere.
Feile opplysninger lagt inn ved kjøp av ny bil. ( høyere kjørelengde og fører under 23 år ), det er ikke mine opplysninger. Fikk faktura basert på feile opplysninger, og de påstår hardnakket at den er riktig. Første mann jeg snakket med rettet kjørelengde og føreropplysninger og sa de skulle sende ny faktura.....kunne ikke slette faktura som ligger inne med autogiro. Snakket med en dame som sa at jeg skulle forandre beløpet på autogiro med ca. 1550,- Jeg gjorde det....men nå har jeg fått en purring på beløpet som jeg reduserte. Har snakket flere ganger med kundebehandler....men har nå lagt beløpet til betaling. ( de prøver forklare og forklare at slik er det...men nok er nok. Hadde de beklaget rotet som jeg har oppleved... strøket beløpet som det er snakk om....da hadde jeg fortsatt hos Tryg, men de vil heller miste en kunde ham har vært trofast i mange år )Har gitt de beskjed på at jeg kommer til å skifte forsikringsselskap, og sitter nå og innhenter tilbud. Oppsigelse skal de få innen en mnd......
Har betalt fakturaene, aldri vært i kontakt med de.
Har mange forsikringer i Tryg, og er veldig fornøyd.. hjelpsom og proffe på kunde service
Meget fornøgd med kundebehandlig og oppfølging hos Tryg.
Slik som eg opplever tryg e at dei har gode og ikkje minst billige forsikringar
Allt er veldig enkelt og sellskapet er tilmøtesgående på alle sett, men priset har gått kraftigt opp de siste årene
Fikk 10% prisøkning etter et år det er vel mye mere enn indexregulering
Har vært fornøyd med tryg, men når prisen stiger over 17% et år, uten at jeg har hatt en eneste skade alle de årene jeg har vært kunde der. Jeg ringer inn og de mer eller mindre lover at dette skal de endre på, så får jeg ingen tilbakemelding og må selv ringe inn, får da beskjed om at jeg har en alt for god pris i utgangspunktet, og de har ingenting å gå på. Elendig kundeservice!
Etter samtale via tlf fikk jeg beskjed at de skulle dekke mistet husnøkkel som en plutselig hendelse, men viste seg å ikke stemme. Sønnen min ble også frastjålet 1 sykkel på skolen som de sa at de ikke dekket pga. Offentlig sted. Klagde i 2 mnd og fikk da beskjed at de hadde rotet og skulle dekke dette da jeg hadde innbo ekstra. Etter sist sjekk kunne de dekke dette men egenandelen ble for stor. Elendig useriøst og rotete.
Har hatt husforsikring i Tryg noen år med årlig fakturering som er en fordel for selskapet. Hvert år øker de prisen med 20% og man må ringe inn for å "klage prisen ned" I år nektet de å justere prisen og mente at 1100 prisøkning (20%) var på sin plass. Kunne få 100 kr i rabatt om jeg flyttet øvrige forsikringer til Tryg. (sett inn upassende uttrykk her)
Da jeg har hatt 3 glasskader på 3 år fikk jeg brev fra Tryg om at de anser meg som en "risikokunde" og økte våre forsikringer fra 29.000kr i året til 48.000kr i året. Jeg har aldri følt meg så dårlig behandlet av et selskap som jeg har gjort hos Tryg.
Når du blir tiltalt med "kjære deg" når du setter spørsmål til forklaring. Det er ikke bra.
Blir for dyrt! Det kan da ikke være nødvendig med en lang avhandling for å fortelle at prisen er for høy!
Enkelt å ringe eller gå innom. Svarer som regel raskt på telefon elle epost. Ønsker å få tilbud fra flere selskap i og med at Tryg nå ikke har samarbeid med Nordea lenger.