Tryg Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Synes det er blitt markant dyrere de siste par år og valgfriheten er nå mindre
Tryg er et bra forsikringselskap. Det har hjulpet meg med hyggelig kundeservice.
Jeg har alltid vært fornøyd med service hos Tryg men mitt siste reiseuhell i 2017 endret innstillingen min.
De har ingen rutiner eller system. Det er kun folk med 0,01 i IQ som jobber der og det hadde vært bedre om de hadde plassert steiner der for å gjøre den jobben de gjør. Like effektivt!
Jeg har bare positive opplevelser til Tryg forsikring.
Dårlig oversikt over kundenes forsikringer. Sender regninger i posten med purring. Dette til tross for at vi har avtalegiro.
Svært skuffet over hjelpen vi fikk da bilen vår ble utsatt for hærverk. Vi er total kunder og har aldri ( heldigvis) hatt bruk for forsikringene våres. Når vi først hadde behov taper vi tusen vis av kroner pga et vanvittig bonustap på en skade vi selv ikke hadde noe skyld i.
Jeg er fornød med selskapet. De har alltid vært raske når jeg har hatt bruk for dem.
Jeg har brukt Tryg gjennom mange år, nesten skadefritt. Hadde stor skade på bil i vinter og noen småskader på andre biler. bonus ble veldig fort redusert fra 70% til 10% uansett om jeg har kjørt tilnærmet skadefritt i mange år. Vanskelig å forhandle pris etter bonustap, men ikke vanskelig å forhandle pris før tapet.
Litt skuffet over manglende dekning av golfbag inkl smart telefon som pga vind veltet ut i tjern. Ingenting å klage på inntil ovennevnte hendelse hvor jeg opplevde mangelfull dekning
Hadde besøk og gikk gjennom alt, skulle ringe meg dagen etter, hørte ikke noe. Ringte opp og da hadde de surret og måtte legge inn alt på nytt for å gi meg tilbud. Satt i møte i 2 timer og gikk gjennom alt, kunne ikke gi pris, skulle ringe meg i løpet av uka. Nå har det gått 3 måneder enda ikke hørt noe.
Ikke min feil at trygg overtar forsikringen fra komplett. Hunden min fikk en klemskader og Tryg vil ikke tilbakebetale meg den lille sum ca 500 kr. av 1500 egenandel på 1000 kr. de begrunner det med at jeg ikke har tegnet forsikring hos de da dette inntraff. Skal vi kunder straffes for at de bytter over. heldigvis var jo dette en liten sum, hva om dette hadde vært en operasjon feks.? Jeg har sent inn både klage og mail men har ikke mottatt svar. Derfor skal alle mine forsikringer opphøre her, jeg finner et annet.
De er blitt så dyre på forsikringer. Har hvert kunde siden 1992 da de het dial forsikring..
Kundeservice har ikke noe annet en standardsvar. det er som å prate med en robot som er programmert til å være dum. Prisene er høye og skadebehandlingen er slett.
Vi ble lovet en kjapp prosess, i forbindelse med at vår hund måtte avlives pga nyresvikt i juli. Det var traumatisk nok å miste hunden, da er det veldig trist at rutinene deres ikke fungerer. Det har nå gått nesten en måned, vi har ennå ikke fått tilbakebetalt noe av de 15000 vi måtte legge ut til veterinær og avlivning for vår kjære hund i sommer. Da er jeg flyttet mine forsikringer til Tryg, ble jeg lovet en personlig kontakt, denne personen har jeg bare pratet med i salgssamtalen, etter den tid er det alltid opptatt eller intet svar, har heller fått noe navn på en ny personlig kontakt. Ikke lag forventninger til noe dere ikke kan holde.:-((
Jeg har klaget på en jobb Takstforum, som er forsikret hos Tryg, har gjort. Selskapet har åpenbart ingen tradisjon for å svare på skriftlige henvendelser. Da jeg ringte advokaten kunne han medele at de allerede hadde behandlet saken, og konkludert med at feil ikke var gjort. Siden jeg forventer et skriftlig og begrunnet svar, har jeg oversendte nye, relevante dokumenter. Nå svarer de ikke igjen. Forstår godt at Takstforum bruker Tryg.