Tryg Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Svarer ikke på mailer. Ikke behjelpelige når det gjelder skadeoppgjør. Dårlig kundebehandling... Kommer aldri til å anbefale Tryg til noen
Trenger å ordne opp i rot, holde de avtaler som gjøres.
Proffe kundebehandlere, god personlig service, men øker prisen sakte men sikkert som alle andre selskap.
Det var meget hyggelig mottakelse av min melding til dem om sykkeltyveri!
Dårlig kundebehandling, elendige nettsider som sjeldent fungerer.
Sku hatt et oppgjør etter en skade som gjør at en mer eller mindre er ufør! Dei overtok aĺle poliser fra vital og jeg fikk avslag etter slett arbeid...3 dager tok det til avslag var et faktum!
Dårlig kundeservice og lovnadsbrudd. Har aldri erfart værre behandling
Rot, kundebehandler måtte spørre og kunne ikke ta avgjørelser. Synd for de var veldig bra tidligere. Byttet til Tryg i 2013 og var veldig fornøyd med min kontaktperson og saksbehandling, helt til han sluttet. Byttet i 2017
Virker som det er dårlig kommunikasjon innad i selskapet, og utrolig vanskelig å få svar på henvendelser som trenger oppfølging. Man får heller ikke navn på de du er i kontakt med, så det er umulig å vise til samtale. Og ulike svar fra kundesenteret. Betalinger blir ikke registrert og avtaler følges ikke opp. Fine priser så lenge du ikke trenger noe fra dem 😓
Dårlig oppfølging ved skade. Elendig på kundeservice. Prisen økte kraftig etter noen måneder.
Litt rot i systemene, ellers bra dei ordner ting kjapt å er greie å prate med
Meget grei og ryddig konsulent, i Måløy. Ryddige og proffe, men har økt prisen noe nå.
Eneste du kan være trygg på er at du betaler for mye og får ræva kundeservice i bonus 😤
Greit forhold til Tryg. Konkuransedyktig på alle mine forsikringer, unntatt bil hvor de ligger alt for høyt i forhold til andre tilbud
Utilgjegelig og dårlig skjema-løsninger på reiseforsikrng.
Jeg hadde en forsikringssak som ble ordnet ryddig og greit, men dessverre er firmaet preget av ekstremt med rot og tull i forbindelse med fakturering, noe som har påført meg veldig mye stress. Problemet oppstod da de fant det for godt å gjøre om til halvårlige betalinger. Meldte i fra og fikk beskjed om å avvente ny regning. Fikk deretter første og andregangs purringer og til og med melding om oppsigelse og inkasso på beløp det aldri har kommet til faktura på. Meldte fra og fikk beskjed om at det var sendt til it-avdelingen. Etter 14 dager er det ingen andre tilbakemelding enn tilsendte trusler i brevform. Ingen som ringer tilbake. Styr unna hvis du vil beholde blodtrykket på akseptabelt nivå