Tryg Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Forsikringen stiger med 50% fra 50000 til 75000 i året vi har haft en parkerings skade og en katt som måtte opereres
Har vært veldig fornøyd med prisen og kundebehandlingen hos Tryg.
økte med 25% i 2025, synes det er alt for stor økning på 1 år
Ekstremt dårlig service. Når de gjør feil skylder de på kunden og nekter å ta ansvar. Veldig lite dekning ved skader og lignende. Eneste positive er at de er raske i saksbehandling. Men de prøver konstant å unngå å ta ansvar så langt som mulig.
Tryg = utrygt = du får ikke det du kjøper = svindel. En tror en er dekket av bilforsikring som inkluderer bilberging - for det står det jo i avtalen. Så finner en ut - mens en står ute i flere minusgrader - at de som sitter og tar imot henvendelser om veiassistanse ikke engang vet om hjelpen kommer i dag?... De påstår at de ikke aner hvor mange som er foran i køen! Det er relativt enkelt i vår dataalder - et skritt Tryg ikke har tatt seg bryet med. Dersom en ønsker å tenke på kunden som står der i en heller dårlig situasjon. Jeg har full forståelse for selve bilbergeren - han kan jo ikke holde styr på kundeservicen samtidig som han hjelper andre, men Tryg klarte likevel å skylde på han... Fasit = bytte forsikringsselskap. Som sagt så gjort!
Rask tilbakemelding, satte seg inn i hva vi ønsket av forsikring. Raskt tilbud med oppfølging.
Veldig vanskelig å komme i kontakt med rådgivere. Ustabil nettside som stadig ber deg starte på nytt grunnet tekniske problemer. Grnerelt stive priser. Ellers veldig raskt oppgjør