Tryg Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter å ha hatt boligforsikring plus i flere år, hadde jeg plutselig bruk for dem, da jeg havnet i en boligtvist på en bolig jeg hadde kjøpt. Jeg forklarte situasjonen til dem, og de sa at jeg måtte få et avslag fra motparten, før deres jurister ville hjelpe. Dette tenkte jeg var fair nok, jeg har forståelse for at de ikke kan bygge saken fra bunn. Men etter avslaget fra motpartens forsikringsselskap, og etter jeg har brukt mye tid på å samle og sendt dem all dokumentasjon, så har de ikke respondert på flere uker. I går sjekket jeg på "min side", og så at de har lukket saken min. Dette uten en gang å ta kontakt med meg. De svarer meg heller ikke på mail, og det er vanskelig å nå gjennom på telefon. Det irriterer meg at jeg har betalt dem alle disse pengene, når de ikke vil hjelpe meg når jeg trenger det. På høy tid å bytte til et annet selskap.
Har etterhvert endel erfaring med Tryg og deres husdyrforsikring, og kunne ikke vært mer fornøyd. De stiller opp, kjapp saksbehandling, direkteoppgjør ved behov. God egenandelsordning med fast egenandel uavhengig av utgift på skadetilfellet.
Gode nettsider, informative og lette å forstå. Enkelt å logge inn og få svar på henvendelser
Gjorde ikke jobben som burde gjorde gjorde en veldig dårlig jobb hos meg måtte også betale en del penger fra min lomma, tok lån. Anbefales ikke i det hele tatt, mine venner og familie har byttet forsikringen hos trygg siden
Abselutt beste pris hos Tryg, men viktigst er god og hyggelig fleksibel service 🌞
Bra dekning til god pris. Rask og hyggelig svar når man ringer.
Har en pågående sak angående vannskader, som ingen i Tryg virker å ha oversikt over. Saken gjelder både bygg og innbo. Tryg har benyttet en ekstern takstmann, et eksternt firma til å rive og tørke vegger og gulv og et tredje firma til å rive og bygge opp igjen bad. Vi har ingen kontaktperson i Tryg å kontakte når noe stopper opp. Og vi må høre på at de eksterne firmaene diskuterer riving og regninger til elektrikere seg imellom. Vi får ingen svar på det vi legger inn i portalen. Vi har mange naboer med tilsvarende skader som er ferdig eller nesten ferdig med oppbyggingen igjen. Alle disse benytter andre forsikringsselskap. Hos oss er det mange uker med jobb igjen, og ikke engang rivingen er ferdig utført. Eneste grunnen til at jeg ga 2 stjerner og ikke en er at vi har fått oppgjøret på innboet. Der hadde vi en annen innleid takstmann som gjorde en grundig jobb og holdt oss informert hele veien.