Meny

WaterCircles Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til WaterCircles Forsikring
3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
4
av 31 innen
forsikringsselskap
75%
anbefaler
WaterCircles Forsikring

"Endelig et selskap som har skjønt det!"

Omtale om WaterCircles Forsikring skrevet av Ea for 11.10.2020 15:52

WaterCircles Forsikring har totalt 153 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med WaterCircles Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Endelig et selskap som har skjønt det!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fikk meget god hjelp nå vi hadde vannskade på vår bolig. Takket være vår kontaktperson i Watercircles som hadde anbefalt oss å utvide forsikringen vår som var "standard" tidligere, hadde vi forsikringen i orden. Har vært kunde der noen år nå, og prisen holder seg ganske stabil. Selv om i fikk en god pris når vi ble kunde. Tidligere erfaringer/selskap spratt prisene opp etter første år etter vi ble kunde. Kommer aldri til å bytte. Hyggelig skadebehandlere!

Bytt.no
"Endelig et selskap som har skjønt det!" skrev Ea om WaterCircles Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med WaterCircles Forsikring?
Gjør som Ea og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om WaterCircles Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr langt langt unna!"
8 syns denne omtalen er nyttig

Lang behandlingstid, Frekke skadebehandlere! På oppgjørt gjør de alt for være så vanskelige som mulige. Så man bare skal gi opp! Skulle tro disse får stor bonus ved slite kunden ut, så de går med på et lavt oppgjør. nå har jeg snakket med mange, og de har akkurat samme inntrykk av selvskapet. Hadde jeg fått huset mitt brent ned, eller annen type stor skade med dette selvskapet. da vet jeg virkelig ikke hvordan det ville gått.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Katastrofe service!!!! Rett og slett lavmål!!!"
8 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde en vannskade på vaskerom. problemet var røret fra sluk til hovedledning. Altså under støp. Jeg meldte inn skaden samme dag den oppsto. 14 dager senere ringer de meg opp. Ingen på "bruket der" hadde peil på hva skaden gikk ut på. Jeg måtte fortelle det på nytt.. og fikk beskjed om at gammelt sluk dekkes ikke av selskapet. Jeg prøvde forgjeves å forklare at det var skade i rør under bakken.. ikke sluket, til ingen nytte... Personen som ringte kunne dessuten trengt et lite kurs i kundebehandlig og kundeetikk. Sendte inn klage spessiellt på at det hadde tatt 14 dager. Da fikk jeg beskjed om at det var JEG som ikke hadde tatt kontakt før. Jeg bare gav opp å diskutere med dem etter 2. klagemailer. Det var veldig tydelig at ingen ville legge seg flat eller innvilge skaden pålydene max 30.000. Billig forsikring,,, det skal dem ha,,, men det er falsk trygghet når uhellet er ute. Jeg tror faktisk jeg ALDRI har opplevd så elendig og frekk kundebehandling på mine 47 år. Lykke til dere som velger dette,,, eller vurderer å bli værende....

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Usikkerhet"
8 syns denne omtalen er nyttig

Følelsen av å spare 15.000 i året ved å bytte var magisk, ettersom vi egentlig alltid fikser opp i skader selv uten å bruke forsikring, men når kontaktpersonen ikke svarte før man truet med å bytte selskap hvis ingen svarte. Så begynte jeg å føle på et ubehag om hvordan ting gjøres. Selskapet ser ut til å forenkle prosessen betydelig for å åpenbart kutte kostnader slik at de kan gi billigere til kunden, men her går det på bekostning av at man ikke føler seg ivaretatt.. Hadde man hatt en kundeportal slik som de store selskapene med god oversikt så hadde det hjulpet mye, samtidig så leser man om mange hendelser der personer ikke har fått noe hjelp fra selskapet og da tynger det også. Overall kommer jeg til å fortsette som kunde hvis ikke de andre selskapene kan matche prisen jeg har fått how Watercircles.. Men håper de bygger ut selskapet sitt litt for kundene sin del :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Umenneskelig"
8 syns denne omtalen er nyttig

Fikk ikke betalt den siste faktura grunnet akutt depresjon grunnet familie situasjon. Da ble forsikringene stanset og jeg betalte fakturaen,men de ville ikke ha meg som kunde selv om jeg fortalte om min situasjon. Dette er under hver kritikk. Vil du ha et selskap som ikke tar hensyn til deg som person så er dette noe for deg. Jeg har aldri i mitt voksene liv opplevd noe lignenede. Styr for all del unna!!!

WaterCircles Forsikring har totalt 153 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR