Altibox TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hadde Canal Digital tidligere, her er det mye bedre programutvalg. Vil kvitte meg med Altibox når avtaletiden er ute dersom dere ikke forbedrer programvalgene. Nå er det kun dårlige amrikanske såpefilmer.
Har hatt TV og internett fra Altibox i 10 år. Internett er supert. TV fungerer 99.99%. Anbefales.
Dårlig kundeiinformasjon. Vet kundebehandlerne hva de snakker om.? Får ulike svar når en kontakter kundeservice.
Må betale ekstra for å få en oppgradert dekoder. Ekstra for flere TVer etc. Mye snakk og lite utvikling 4K. Stort sett stablit og bra kvalitet.
Her må altibox se til get og andre, fjernkontrollen er unødvendig stor og har altfor mange knapper + man kan aldri "lære" seg helt hvor de sitter da de alle er like runde.
Fint hvis man kunne velge kanaler selv, dårlig nett, bygde hus de anbefalte meg hvor Internett boksen skulle stå i første etg. Var veldig bra fikk jeg beskjed om, noe som viser seg være helt feil selv med åpent opp til 2 etg. så sliter vi med nettet. Opptakeren spiller av og til bare halve programmet man har tatt opp.
Kvaliteten på Altibox er dårlig. TV-bildet fryser, er hakkete, lydnivået på de ulike kanalene er svært varierende, bildet forsvinner, dårlig dekoder og fjernkontroll. I stor pakke inngår ca. 20 NRK-kanaler, som sender samme program (Nrk 1) Meste av dagen utenom når det er lokale nyheter. Internett - svært varierende hastighet. Er sjeleglad for å ha mobiltelebånd (3G) Med internettmulighet. Kundeservice.... Varierende, hadde jeg fulgt deres råd så hadde jeg byttet nettverkskabel hver dag over en periode. Ved skriftlig kontakt med kundeservice har jeg fått opplyst at de ikke kan håndtere saken videre og at jeg måtte ringe dem (les kundeservice).
Overgangen fra parabol til fiber er svært merkbar, fra den gang signalene ble borte av vind i trærne, til gode og krystallklare mottakerforhold uten svekkelser av lyd og bilde. Uansett vind eller vær. Fiberen er lagt gjennom lufta her vi bor, og behøvdes ikke å bli gravet ned, noe som øker muligheten til å velge fiberkabeltv. Framfor parabol, for alle.
Hakkete TV. Folka på feilmelding virker lite kyndige. Nytter ikke å fortelle noe. De bare følger slavisk en innlært TV prosedyre: "Prøv dette, så dette" osv. Fikk til slutt beskjed om å kjøpe ny nettverkskabel og bytte ut den AiB leverte. Ditto med HDMI.
Av og til litt hakkete på pvr, men fungerer bra. God service på brukerhjelp via facebpok.
Mye feil og låsing på dekoder, må slå av for å få den til å bytte kanaler igjen. Stor lydnivå forskjell på kanalene, spesielt TV Norge er det svært høy lyd når vi skifter over.
Det er altfor mange uinteresante kanaler i pakkene. Det hadde vært mye bedre om hver enkel abbonent hadde hatt f. Eks. 50 - 60 kanaler å velge i, slik at vi kunne lagt vårt egne påkker på 15 - 20 kanaler.
Det virker! Få avbrudd og greie kanaler. Lette menyer.
Tv signalet fryser og gjør bildet hakkete når det kommer i gang igjen.
Dårlig, bare hakke og ingen hjelp ifra kundeservice.
Gode tjenester, mere enn nok kanaler. Kjapt nett, litt for dyrt!