Altibox TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig tilbud og dårlig teknisk. Masse feil og ingen kompensasjon. Henvendelse til kundeservice prøver gjøre meg til synderen. Anbefaler velge annen leverandør om mulig.
Ingen kompetente mennesker som kan gi deg ett svar. Når en er kunde må man vel kunne forlange noe bedre service. Men ut i fra telefonsamtaler så må det jo være mye feil hos Viken Fiber.
Har ikke vært bort slikt utstyr som må restartes stort sett hver uke. Både Dekoder og hus sentralen , Plages med lyd og bilde som ikke er synkronisert etter en stund . dette er særlig ved opptak . helt umulig produkt .
Kundeservice som behandler kunder som idioter. Har meldt feil og forsøkt alt mulig. Kundeservice benekter fellesfeil tross kontakt med 5 naboer (sikkert flere) med nøyaktig samme problem. Ignorant, overfladisk, løgnaktige, udugelige, svindyre.
Mest upolitlige opplegget!!!! Finn deg et annet alternativ har aldri fungert
Har hatt Altibox 500/500 i 3 år nå. Hadde problemer én gang - da kom det montør dagen etter og skiftet til nyeste hjemmesentral. Ellers har det vært dønn stabilt. Kundeservice svarer hurtig på chat. TV-løsningen er også veldig bra, selv om vi kun bruker TV over WIFI (noe som i grunnen sier sitt om stabiliteten). Det eneste lille minuset er at man har ganske lite kontroll over ruteren, da den er «desentralisert».
Elendig internett som virker annenhver dag. Tv-signaler hopper inn og ut hele tiden. Dyrt er det også. Helt enkelt fantastisk dårlig!!
Ustabil hastighet,veldig dårlig i perioder..dette har vært sånn siden altibox ble installert! Blir bedre en periode når jeg ringer kundeservice.. Tar alt for lang tid å få montør når hjemmesentralen sluttet å virke,d.v.s. uten nett og tv i fem dager. Det er uakseptabelt! Kundeservice sier det er så mange som trenger hjelp…ja,ok,men da må dere ansette flere folk,slik at kundene ikke blir uforskyldt skadelidende! Stort sett er kundeservice hyggelig å snakk med, men enkelte er også fryktelig arrogant og ufin! Blandt annet foreslå at jeg skal sitte å jobbe (hjemmekontor’)på telefonen i fem dager uten internett tilgang..
Jeg meldte min interesse for fiber, dagen etter ringte de meg, la frem et godt tilbud til en god pris og det hele ble forklart raskt, forståelig og profesjonelt.
Må bare først starte med at jeg elsker hva altibox tilbyr, brukte det da jeg bodde hjemme og har ingen klager på noe som helst. Helt til jeg ble student i ny leilighet må tegne eget abbonement innenfor altibox siden det allerede er innlagt. Jeg har da ikke bruk for 500/500 for å sitte i et teamsmøte? Iallefall ikke når Internett koster nesten halvparten av leia. Dessverre har jeg ikke noe annet valg. Får heller kutte ned på maten
Byttet fra canal digital og opplever at Altibox har et mye dårligere utbud av tv kanaler. Teknisk sett så fungerer altibox sitt internett og dekoder bedre en canal digital.
Har gått fra Telenor, ikke så lurt dessverre. Telenor hadde mye bedre Internett og bedre kundeservice enn Bergen Fiber som drifter for Altibox var ikke særlig imøtekommende eller løsnings orientert.Har dessverre 12 mnd binding men vurderer å si opp likevel. Installatør innrømmet at router ikke var den beste, og anbefalte å kjøpe en Nest(?) router som vil koste meg 1500-. Eneste positive er at de ville sende ut en mann for å sjekke. Det skal sant sies at router er plassert i et sikring skap som igjen står i et klesskap.
Programarkiv lagrer kun 2 episoder . Merkelig. Går veldig tregt å manøvrere i menyer osv
Elendig kundeservice. Når jeg ringer dem får jeg beskjed om at jeg ikke er registrert ideres registre. Helt håpløst det er jo ingenting å betale for når man ikke får tilgang til sitt eget nett. Nei eg satse på mobiltbredbånd eg Lyse kan ikke behandle folk rart de har kunder i det hele
Elendige på å fikse opp i problemer når det oppstår. Min erfaring er at de ikke gidder å fikse opp når man tar kontakt med dem, har holdt på med dem i over 3 år og gidder ikke mere med dem nå har fått nok. Anbefaler alle på det sterkeste å styre unna denne leverandøren da de ikke er interessert i å ta vare på kundene de har skal bare ha pengene dine resten driter de i.
Vår tv avtale i borrettslaget var ok og når vi fornyet den i oktober sa de at det er en bedre avtale. Vi fikk færre kanaler, ingen musikksjangere fra andre land som man kunne velge og på den nye dekoderen har vi ikke klokke lenger. Og de prøvde å lokke oss med 5 usle poeng når Get har mye flere kanaler og 50 poeng å kjøpe nye kanaler. Og nå har de stjålet 3 kanaler fra grunnpakken og de er frekke og sier at det ikke påvirker meg for jeg kan kjøpe dem nå. Hvor før var inkludert i grunnpakken. Jeg anbefaler ikke Altibox.