Altibox TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Altibox blir dessverre verre og verre. Evne til å se tidligere sendinger på tv-en: fjernet. Jeg satte opp en avtale om å få Viaplay med i det stadig dyrere abonnementet: Fjernet. Men jeg er jo fanget med dem som følge av en borettslag-avtale, så det er ikke så mye å gjøre med. Det som provoserer meg mest er at de skryter så innmari av at de har «Norges mest fornøyde kunder». Den lista må i så fall ligge jævlig lavt. (Og hvordan gjør de egentlig denne undersøkelsen?)
Etter å ha vært i telenors klamme klør, var det godt å komme tilbake til Altibox. Glimrende kundeservice. Fikk hjelp en sen lørdag kveld! Slå den Telenor!
Nettet faller ut ukentlig. Måler mye lavere hastighet enn hva jeg betaler for. Kundeservicen er heller ikke noe å skryte av.
Det er forferdelig irriterende med alle reprisene dere sender,og ikke bare 1 gang i reprise.men gang på gang de samme episodene om igjen og om igjen.derfor burde dere gi oss 25 poeng gratis.for å få et bedre tv tilbud.som nå er veldig dårlig.
Raskt og fantastisk internet Greit og påliteligt utstyr God kundekontakt på email og telefon Nye dekoderen er litt treg men er bra satt opp og ganske bruker vennlig
TV-tjenesten til Altibox suger så inni granskauen dekoderen, modell A holder virkelig ikke mål, kommer feilmelding i hele tiden og er så treg at kanirritere en stein, og reponsen fra min leverandør Viken Fiber er øredøvende stillhet, har klaget veldig mange ganger, men skjer absolutt ingenting
Opplever at linjene er altfor ustabilem og prisene har steget VELDIG mye, og det er blitt uforholdsmessig dyrt. Som om ikke det er nok, er det svært vanskelig å få sagt opp abonnemnetet på hjemmesiden deres. Er rett og slett lei og vil aldri mer være kunde.