Altibox TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice. De sender ut dekodere som har omtrent like mye prosesskorkraft som en potet, og om du sier du har problemer med dekoderen får du bare det samme svaret om og om igjen: "Fabrikknullstill dekoderen". Uansett om du nevner at du har gjort det før, uten hell. Dessuten dyrt, men jeg har dessverre ikke noe annet valg for øyeblikket.
Signalfeil oppstår stadig.Ofte tar det lang tidfor å få tilbake.Canal dig. Var mye bedre
Dekoder er ikk god nok, modell A. Det er sannsynlig at SW ikke er god nok
Jeg må bare få sagt hvor frustrerende hele dette opplegget er. Abonnementet vårt økes i pris, uten noe varsel eller fornuftig forklaring. Vi betaler fast hver måned, og plutselig er prisen doblet – fra 700 til 1400 kroner. Da vi fikk rabatt i fjor, ba kundebehandleren meg spesifikt om å ta kontakt igjen i mai, fordi prisene da skulle opp, og vi kunne se på en ny løsning. Nå sier kundeservice at det ikke stemmer – fordi vi har hatt rabatt i to år, og derfor må betale full pris i minst ett år før det er mulig å vurdere ny rabatt. Det høres helt vilt ut, spesielt når vi i nesten ti år før det har betalt ordinær pris. Når vi først fikk rabatt de siste to årene, innså vi hvor mye vi faktisk har overbetalt tidligere. Det gjør det ikke bedre at dette er et selskap med monopol i området. Det finnes ingen alternativer, og det vet de. For å toppe det hele: Når jeg ringer inn for å klage, møter jeg en kundebehandler som begynner å snakke om hva hun betaler og at plastposer har gått fra 1 til 7 kroner. Jeg har jo ikke spurt om hva hun betaler eller hva poser koster. Helt irrelevant og fullstendig uprofesjonelt. Ærlig talt – STYR UNNA hvis du har muligheten. Dette er en kundeservice det ikke går an å stole på.
Blir bombardert med reklame i altibox. Helt håpløst å snakke med kundeservice. De skylder på leverandører, men det er faktisk altibox som selger produktet. Vurderer å si opp hele greia.
Kablet løsning med tv Altibox enhet virker bra. Bruk av altiboxapp fra mobil via Chromcast mot tv gir skiftende skarphet i bilde og ubrukelig teksting særlig for nrk. Diskutert med teknisk støtte som var hyggelige og hjelpsomme men avskriver støtte ved bruk av casting. Foreslår bare å skaffe en tråløs enhet. Ikke fornøyd med dette og vurderer anskaffelse av google tv enhet.
Forferdelig mange feilkoder, og utålbart ofte feilkoder. Altibox benytter seg av en dekoder som kan betegnes som "Jalla". Legg til at de har en kundeservice som ikke forstår at dekoder er helt bak mål, og man egentlig ikke har bruk for den. Nvidia går utenpå altiboks dekoder. Altiboks påstår selv at dersom du ikke er fornøyd, så vil Nimbus ta kont innen 2 virkedager. Feil, prøv ca 20 virkedager. Det er realiteten. Med dette takker jeg farvel. Altiboks, dere har myyyye å forbedre.