Allente TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har siden april forsøkt flere skriftlige henvendelser, utallige minutter venting i telefon og brukt en håpløs chattetjeneste for å få sagt opp abonnement hos Allente. Så langt med nedslående resultat. Jeg finner det litt besynderlig at det ikke går an å få tilbakemelding på henvendelser som gjelder oppsigelse. Når man omsider kommer gjennom i telefonkø, er det utallige unnskyldninger på hvorfor man ikke kan nå abonnementsavdelding. Å vente i 37 minutter på tilbakemelding på chat er heller ikke tilfredsstillende. Hvorfor i all verden kan dere ikke korrespondere via e-post? Hvis noen gang kommer meg ut av dette sitter det langt inne å gå på en ny lignende avtale med Allente eller eierne Telenor og NENT (Viaplay).
Kjørte chat og telefon til kundeservice samtidig og ingen svar på chat i løpet av en time. Telefon til kundeservice ble lagt på automatisk(tenker jeg) etter ca. 30 min. Tja hva skal man si....?
Ble lovet 3 mnd gratis via tlf. Har det også på Mail men kostet 4 lapper for den gratis perioden. Og tv’en hakker og er treg. Er ikke fotball fan men vis du er det så ikke skaff deg allente for da går du glipp av noen sekunder per 20min
Umulig å komme gjennom til kundeservice, Mine sider fungerer ikke, svarer ikke på chat, svarer ikke på Facebook. Venter 45 minutter på telefon før jeg ga opp. Umulig å finne mailadresse.
Tatt utallige telefoner til kundeservice, først for å forsøke å faktisk få dekoderen til å virke. De jeg snakker med er hyggelige, men lover å følge opp en masse ting som de så aldri gjør. Dekoderen virket aldri, til slutt blw jeg så lei at jeg bare ville si opp hele abonnementet. Men til nå har jeg ikke lyktes med dette, jeg blir satt over til feil linjer og lovet å bli ringt opp igjen osv som ikke skjer. Har sendt mange mailer men får til svar at jeg må ringe. For ikke å nevne at det tar ca 40-60 min å komme gjennom på kundetelefonen hver gang og at de ikke benytter ring tilbake-funksjon. Virkelig helt håpløst!
Byttet til allente, internett fungerte i 24t så datt det ut. Har ventet 3 uker på montør fra dem for å fikse feilen. Utrolig dårlig kundeservice. Skulle ha byttet leverandør straks.
Nettsider(min side) fungerer ikke. Kundebehandling kan kun beskrives med: total slakt! Etter 10 år som kunde, er det nå slutt!
Ikke svar på telefon, selv etter 40 minutters venting. Chat'en fungerer ikke og henviser til telefon. Innlogging med riktig adresse og passord fungerer ikke.
Venter på 5 G 😀. Oppkobling fungerer. Pris litt dyr men innenfor aksept rammer. Tillegg for Tv i flere rom er unødvendig da dette kan man fikse selv
Jeg har en bindingstid på abonnementet og har i flere dager i forkant av denne i forsøkt å avslutte siden jeg ikke ønsker det lenger, men det er helt umulig a avslutte det. Jeg føler meg helt utslitt av å vente kjempelenge i telefefonkø med forferdelig pausemusikk , jeg måtte settes over til noen andre, den ene gangen ble det bare brutt. sendte tilslutt inn et kontaktskjema der noen skulle ha ringt meg opp for bekreftelse, men det skjedde aldri. Er en utholdenhetsprøve.
Allente appen fungerer ikke på min Samsung Tv. Forklaringen fikk jeg hos en tv -forhandler idag; Allente bygger om appen sin. Da jeg ringte Allente for å få hjelp for ca 14 dager siden, ble jeg meddelt at det var tv'n det var noe feil med. Samtidig lovet han meg en kompensasjon. Basic abbonnementet inkluderer strømming på 4 enheter i tillegg til stasjonær tv. Jeg venter fortsatt på å få kontakt med en person hos allente som kan medele mer enn følgende; vi beklager så mye, men jeg har ikke mulightet, ...setter deg over..... Og så satt vi i telefonkøen hvor det ikke finnes noen til å ta telefon............. Chatte personell har ikke mulighet... E-mail har en svartid på ca en uke står det..... Vil Allente ha kunder i det hele tatt??
Startet med to ganger ingen svar. Skrevet til Kundeservice, Ledelse, Styret og nå Ansatte for å få stoppet det jeg opplever som utpressing. Nekter å forholde seg til at jeg sa opp i februar. Nå etter delvis medhold (ingen skyldnader) kom ny faktura. Oppsummering: - Bruker Service som ikke klarer å lese Epost på 15 linjer. 8 svar. Aldri har sendt ett ord i nærheten av unnskyld selv etter 4 måneder. Aldri gidder svare mer enn to setninger. Lukker døren ikke svarer lengre når de blir kritisert (sterkt). - Fakturaavdeling som ikke responderer på internpost. Sender fakturaer i hytt og pine. - Sjefens foretrukne Mrs Fixit mellomleder som ikke klarer å lese min Epost (svaret reflekterer ingenting) eller utrolig nok rett og slett ikke har giddet. Ikke har peiling på hvor dysfunksjonell brukerservice avdeling hun har. Heller ikke har klart å se utenfor sin egen avdeling at fakturaavdelingen trenger en sterk føring. Satelitt utdatert. Byttet til kun bredbånd på hytten. STAY AWAY. Beholt decoder lenge. Jobber innen IT. Kjekt å se at noen kan lage noe så dårlig.
Styr unna dette selskapet. Ikke får du logget inn på min side på lenger vi som er gamle viasat kunder. Tar evigheter å komme igjennom på telefon til kundebehandler. Hvis du er så heldig å komme igjennom så blir du satt over til et annen avdeling. Hvis du blir satt over så blir telefonlinjen brutt. Vanskelig å få sagt opp abonnement . Får ingen bekreftelse på email som lovet.
Jeg ville avslutte abonnementet i jan 2022.kunderådgiver anbefalte frys,noe jeg dessverre sa ja til.Nye regninger kommer selv om jeg ringer og bekrefter at parabol er fjernet og jeg er gått over til riksTv.Bekreftelse på avsluttet ab som de lover kommer på Epost kommer ikke.Alle kynderådgiverene så langt lyger. Tips:frys aldri ditt abonnement, men avslutt direkte
Kvaliteten på bildet er rett og slett for dårlig … har perfekt signal og siste modell hi-end tv … får ikke utnyttet tv-ens potensiale, og ingen mulighet til å velge Telenor, som leverer en helt annen kvalitet … styr unna, hvis du kan …
Brukt over 6000 kr på det dem kaller service. Noen av de såkalte servicefolkene har i bestefall fått dårlig opplæring. Allente fakturer oppdragene før de er utført. Vi hadde viasat tidligere, og da var det ingen problemer. Tror ikke vi fortsetter som allentekunde dersom dette fortsetter.