Allente TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Brukt over 6000 kr på det dem kaller service. Noen av de såkalte servicefolkene har i bestefall fått dårlig opplæring. Allente fakturer oppdragene før de er utført. Vi hadde viasat tidligere, og da var det ingen problemer. Tror ikke vi fortsetter som allentekunde dersom dette fortsetter.
Det er bare problemer med faktura. HVER!!! Gang må jeg ringe, INGEN!,,, vet hva de driver med. Den jeg snakker med skal alltid ordne opp. Så kommer neste faktura, med en pris på noe jeg IKKE har avtale om. Dette har vi opplevd helt fra den tiden det var Canal Digital… Tilsammen 15 år. Jeg skal betale for den billigst pakken, kr 379 på mnd. Nå fikk jeg en faktura på 3700, kr. Selv om jeg har en hytte avtale. Hadde vært fristene å stille krav om tilbake betaling av alle telefon samtaler gjennom alle disse årene. Jeg advarer alle som spør om hytte abonnent , ad de måholde seg laaaaangt unne Allente.
En elendig kundebehandling med lange ventetider på å få kontakt,og blir satt over til neste og neste med de samme svada svar, Burde få mere konkrete bestillings skjemaer og skrive det vi er enig om, og som er låvet
Har prøvd å ringe kundeservice men det er håpløst , man kan vente i timevis på svar , forferdelig dårlig kundebehandling
Har hatt en 3-4 onplace tunere. Bare elendighet igjennom 4 år. Det værste er vel at når du snakker med kundeservice så er det helt ukjent for dem. Nå har det sluppet en ny tuner. Fikk den i dag. Den har ikke mulighet for Netflix fant jeg ut. Det er vel en ganske vesentlig ting og opplyse om det. 👎🏻👎🏻
har ventet nesten 2 uker på nytt sim kort. Ingen vet hva som skjer internt - aldri vært borti lignende.
Prøver å logge inn på "min side", men det er tydeligvis ikke MIN side. Håpløst! "Kundeservice" svarer etter lang tid på tlf......, Min Side ligger nede og har vært ute noen dager. Men som kundebehandleren sier: "vi jobber med problemet". Jeg synes faktisk litt synd på kundebehandlere i Allente. Å jobbe i et slikt firma kan ikke være enkelt!
Helt umulig å si opp abonnement. Skrev mail til selskapet i juni måned, nå i 9 juli sender selskapet beskjed på mail at oppsigelsen må skje muntlig til selskapet og at det er 3 mnd oppsigelse. Prøver å ringe de men har ikke fått svar. Dette er urimelig. Nå er jeg forbanna. Styr unna selskapet.
Hadde canaldigital men værutsatt parabol sviktet. Fikk ALLENTE oneplace som skulle kunne bruke min Telenor bredbånd som har <10 Mb/sek. Det går greit når jeg kommer inn, men det må mange omstarter til hver gang jeg skal se TV, stadige meldinger om manglende internett. Men etter mye klikking og restarting kommer jeg inn og da går det greit. Det ringte en fra Allente og lovet gratis paraboljustering men det var ikke registrert hos kundebehandler, skulle koste 900 kr og var tydligvis glemt!
Dobbel fakturering, tv boks som funker godt nå den vil, men som gjør det motsatte når den ikke vil. Stengte tv signaler nå i løpet av natta. Fikk melding om å betale via min side i går-jeg har ikke oppretta egen side og mente det muligens var lurt å gjøre, men systemet funka ikke, ergo betalte jeg via banken. Ikke noe tv signal, men lider ingen nød. Har en annen nettlevrandør - heldigvis. Jeg tror foretaket har tatt på seg for mye som de ikke har komptanse og ressurser til. Jeg får se, Jeg er glad i linær tv. men det får være måte på
Ofte startproblemer som en gammel bil i vinterkulden. Treg reaksjon ved bruk av fjernkontroll.
Ble lovet gratis abonnement et år, menfikk inkassovarsel og stenge aksel og regning på frakt, noe som jeg ikke har bestilt. Prøver å kontakte,,umulig på telefon, må hør på musikk ..sikkert i timevis, legger på gidder ikke å høre på. Prøvd å si opp, men jeg har jo bindingstid, og tok lang tid å få svar at jeg ikke kan si opp abonnementet, fikk ikke forklaring på frakt, eller hvorfor første gangs varsel, skal være inkassovarsel, har betalt inn i flere måneder, men allente sender de bare i retur. Hva holder de på med spør jeg..???
Må ha den forbanna mobil appen, har ingen app på samsung tv, eller apple tv... Dette er for dårlig for denne prisen,...
Umulig å komme i kontakt via tlf eller få svar på chat, for og få hjelp. En forferdelig musikk i øret ved venting og en lurer på om det egentlig er noen kundebehandlere der, eller chat i andre enden. Styr unna!!!!
Fikk tilbud om å prøve en mnd med flere kanaler standar abb. Pris kr 289. Får tilsendt regning på kr 1276.60 Prøver å ringe, kommer ikke igjennom, må ty til chat, etter ca 20 min får jeg svar men bare rot og tull og ingen forklaring på hvorfor jeg får denne regningen. Må bare prøve å få avsluttet Allente.
Helt utrolig dårlig kundeservice, egen tlf for oppsigelse som aldri blir tatt..