Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Allente TV
1.4
880 verifiserte omtaler

Allente TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Allente TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
880 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#5
Forferdelig
Allente TV er rangert
#5 av 5 tv-selskaper
14%
Dårlig
14% anbefaler Allente TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 880 omtaler om Allente TV

FILTRER OMTALER
58
47
53
90
632
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Allente TV
Allente TV har 880 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig teknisk service

Omtale av  Rip

Elendig service! Dekoderen er elendig med mye feil, med gjentatte avbrudd der man må stenge den og starte den på nytt, har vært sånn i flere år. Kanaler faller ut og blir borte selv om signalkvaliteten er OK, med beskjed om "intet signal", har bedt om ny dekoder men får beskjed om at jeg må kjøpe den for relativ høy pris. Den jeg har fulgte med abonnementet. Jeg mener problemene med dekoderen burde kvalifisere til gratis ny. Vurderer Riks TV igjen, evt. AltiBox.

Svar fra Allente TV
22.08.2019 13:43

Hei Rip. Det er leit å høre at du opplever tekniske utfordringer og problemer med utstyret fra oss, og vi ønsker selvsagt at alt skal være i orden. For å kunne sende ut en ny boks, må vi dessverre feilsøke først, og prøve å løse problemet slik først. Er det ikke noe som hjelper, og dekoderen er defekt, vil det selvsagt kunne sendes ny som reklamasjon. Har du mulighet til å ta direkte kontakt med oss på kundesenteret for dette, så kan vi se på det? Hilsen Canal Digital

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Allente TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Håpløs å logge inn

Omtale av  Tore F

Jeg har satelitt CanalDigital i bobil. Får ikke inn eurosport norge enda de svarer på tlf at den er i pakken. Forbaska irritabelt

Svar fra Allente TV
22.08.2019 13:43

Hei Tore. Beklager utrolig mye for at kanalene ikke er blitt tilgjengelig for deg, og vi ønsker selvsagt at alle våre kunder skal få tilgang til det som betales for. Om du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter på privatmelding på Facebook, så vil vi kunne hjelpe deg med å få inn Eurosport Norge i din bobil. Hilsen Canal Digital.

Parabol ble montert feil

Omtale av  Bjarne H

Skulle ha parabol på hytta. Da leide Canal Digital inn Oppland TV service, som jeg kontaktet og sa hvilken vegg parabolen skulle monteres på. Den ble allikevel montert på annen vegg som er veldig synlig. Fikk i tillegg en faktura på et tillegg på nesten 2000.- kr da parabolen var montert lenger unna. Når jeg kontakter Canal Digital sier de at dette er innafor, og at jeg ikke kan si opp abonnementet på 1,3 år. Da monteringen ble utført på hytta oppdaget jeg ikke feilen før det hadde gått mer enn 2 uker, så da nekter de meg å bruke angrefristen. Dette er hårreisende. Advarer alle mot å tegne abonnement med dette selskapet.

Svar fra Allente TV
22.08.2019 13:43

Hei Bjarne. Først ønsker jeg å beklage for sent svar her, og for dette tilfellet med monteringen. Det har seg dessverre slik at parabolantennen er nødt til å monteres mot sør, og om dette er den eneste veggen med retning sør kan den kun monteres der. Vi har kun bindingstid på 12 måneder, og aldri noe lengre. Om du fikk faktura på 2000 kr fra montørselskapet, kan vi sjekke opp i dette og finne ut hva det er for. Angrefristen gjelder fra og med montøren har vært hos deg, så om du ville ha benyttet angrerett 2 dager etter montøren var hos deg skal ikke det være noe problem. Vennligst ta kontakt med oss på kundesenteret, så vi kan se nærmere på denne saken. Hilsen Canal Digital.

Stadige problemer

Omtale av  Morty

Stadige problemer med boks, fjernkontroll, satelitt etc. Nå i siste omgang har fjernkontrollen begynt å tulle. Kundeservice kunne sende ny mot betaling... BETALING PÅ REKLAMASJON?! Lov å prøve seg er det noe som heter, men når det kommer til store selskaper synes jeg ikke det hører hjemme.. Etter et langt opphold i samtalen (snakket med sjefen?) ble vi enige om at den sendes kostnadsfritt inkl frakt slik det burde være.. Gir 1 stjerne på grunnlag av useriøsiteten fra Canal Digital på en rekke henvendelser og problemer..

Ekstrem innpåsliten telefonsalg

Omtale av  Sebastian

Canal Digital prøver å ringe meg igjen og igjen, fra flere ulike telefonnumre. Ved ulike tidligere annledninger har jeg faktisk tatt telefonen og forklart høflig men tydelig (flere ganger) at jeg ikke er interessert. Jeg må dessverre konkludere at de ikke bryr seg, og jeg lurer på om Canal Digital innbiller seg om jeg til slutt innvilger å inngå en avtale med dem om de bare presser meg hardt nok? Siden det er umulig å sende dem en epost uten å registrere seg på nettsiden dems, velger jeg å skrive en vurdering her. Kanskje leser Canal Digital dette her. Jeg kommer ALDRI I HELE MITT LIV til å bli kunde hos Canal Digital. ALDRI! Jeg har rimelig med plass på blokkeringslisten.

Svar fra Allente TV
19.03.2019 15:23

Hei, Vi respekterer at du ikke er interessert og beklager hvis du føler at vi maser på deg. Det er i utgangspunktet godt ment og kun et uttrykk for at vi ønsker deg som kunde. Siden vi ikke har tilgang til personopplysninger via bytt.no som er en ekstern tjeneste, så kan vi dessverre ikke ta deg ut av listene her og nå. Det du kan gjøre, er evt. å ta kontakt med våre kundeservice på https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/ og starte chatten via knappen til høyre. Da kan vi få deg sperret i våre registre. Mvh, Canal Digital

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Talentløs kundeservice

Omtale av  Kad

Dekodere som ikke fungerer, kundeservice som ikke kan noe om nettopp kundeservice. Elendig holdning fra kundebehandlere hvorav de enten ikke forstod norsk siden de sitter i Sverige, eller en uinteressert student med dette som deltidsjobb. Byttet tilbake til tidligere TV leverandør og kommer til å holde meg til de i uoverskuelig fremtid.

Svar fra Allente TV
19.03.2019 15:23

Vi vet ikke hva som har skjedd i ditt tilfelle, men vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det er selvsagt ikke meningen at du skal oppleve at våre kundebehandlere ikke forstår hva du sier, og at du opplever servicen som lite tilfredsstillende. Vi håper vi får anledning til å vise deg en betydelig forbedring ved neste anledning. Du er uansett velkommen tilbake, når det måtte være! Mvh, Canal Digital

Et oppsigelseshelvette

Omtale av  Kristoffer N. N

Vi sa opp Canal Digital etter 7 år som kunder til fordel for Altibox, da vi har Fiber der og fikk en god pakkedeal. Da jeg skulle si opp chattet jeg med dem, men møtte på en lite kundevennlig person som brukte over 40! Minutter på og si opp ett abonnement. I etterkant trodde vi alt var bra og vi var ferdige med dem. Men nei. De driver å ringer til oss oftere og oftere for å få ha oss videre som kunder. Vi sier at vi ikke er interessert å at de må slutte å ringe, men de fortsetter.

Svar fra Allente TV
31.01.2019 17:27

Hei, Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse. Å si opp et abonnement hos oss, skal normalt ikke ta så lang tid. Det er heller ikke meningen at du skal oppleve oss som lite kundevennlige. Vi synes det er leit at du forlater oss. Veldig ofte klarer vi å finne løsninger som gjør at kunder likevel ønsker å bli hos oss, så vi opplever at de aller fleste synes det er bra at vi tar kontakt etter oppsigelse. Vi skal imidlertid selvsagt respektere at man ikke ønsker å bli oppringt og har rutiner for det, så dersom det ikke har blitt fulgt i ditt tilfelle, så beklager vi det. Mvh, Canal Digital

Allente TV har 880 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Allente TV mener

Allente TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR