Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor TV
1.9
578 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
578 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-selskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 578 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
39
29
70
393
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elending

Omtale av  Joakim S

Har nå vært uten internett i 4 dager, først så sier de at feile kommer utenifra så må de ha tekniker hjemme til meg. Først så blir det sagt at tekniker kommer imorgen, dagen etter så sier de 1-3 virkedager. Etter 3 dager så ringer jeg igjen " tekniker har mye og gjøre " kjempe bra telenor 👌👌

Twe fail e9005

Omtale av  Lars

Kan tydelig se at alt fungerer som det skal foruten melding om e9005 som kun byr på retry som opsjon. Umulig å komme rundt, tar opp 50% av skjermen. Enormt frustrerende og virker som en beta av et 2kr steam spill som er laget av en eller annen idiot. Alt for dårlig er det uansett. Finnes faktisk ikke unnskyldninger. Dere må ha ansatt feil folk til å gjøre denne jobben, hva med å teste produktet før man lanserer? Håpløst og skuffende

Irriterende feil på kabel-TV.

Omtale av  Kjell N

Ofte ute av drift i flere dager.får melding om kjent feil.tar flere dager å rette opp feilen.dette skjer flere ganger i løpet av en mnd.

Bare dritt. T-we fungerer bare ikke

Omtale av  Geir K

De skrøt av den nye dekoderen som skulle være så bra. For noe dritt, ikke mye som fungerer og alt forsvinner stadig så jeg ikke har tv på lange tider. Hjelp er veldig vanskelig å få.

Feil på feil

Omtale av  Julian

Feil på feil og tilkoblingsproblemer. "Start boksen på nytt". Har tatt strømmen på den hersens boksen gjentatte ganger, men samme feilmelding igjen. Blir Netflix i stedet i kveld.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Helt forferdelig kundeservice

Omtale av  Maria B

Flyttet inn i ny leilighet for tre uker siden med eksisterende internettabb. flyttet over i vårt navn. Har fortsatt ikke fått internett. Hver gang vi ringer kundeservice skal de ha oss til å gjøre det samme, selv om det ikke har fungert de 7 tidligere forsøkene. En av kunderådgiverne løy og sa han hadde bestilt tekniker, noe han ikke hadde. Fraråder telenor på det sterkeste, de bryr seg åpenbart ikke om kundetilfredshet.

Bløffer på pris og kanalutvalg ved inndalg. Fjernkontroll Tv defekt etter 14 dager

Omtale av  Ole J

Feilinformasjon fra selger, både på pris og kanaler. Fjernkonyrollen defekt etter 15 dager Inn til 7 dager å få ny og uyen Tv

Utrolig dårlig kundeservice

Omtale av  Hans P

T-We ble installert 8 juni. 26 juni var siste dag jeg fikk inn noen kanaler. 27 juni ringer jeg kundeservice kl 18, da er de stengt. Ringer kl 09:35 mandag morgen (idag), får etterhvert kontakt med en på kundeservice. Han holder på i 22 min, kommer ingen vei så han ber om å få ringe tilbake om 15-20 min. Kl 15:32 har kundeservice fortsatt ikke ringt så jeg ringer dem igjen. Kundeservice stiller noen spørsmål og klaprer i vei på et tastatur. Etter 11 min sier kundeservice at saken må til linje 2. Jeg sier at jeg vil ikke miste en kveld til med fotball-EM noe han godt skjønte så han skulle gi saken topp prioritet. Kl 20:00 har fortsatt ingen ringt tilbake og kundeservice er stengt.

Fungerer ikke

Omtale av  Rune F

Umulig å få hjelp. Feilmeldinger. Boksen fungerer ikke. Når jeg ringer Telenor, venter man minst i 20 minutter før man kommer igjennom til personell som ikke har peiling, viderekobles, de har heller ikke peiling. Nettløsning gir meg ikke svar. Forsøk på kontakt med Telenor umulig, havner i problemløsningssløyfer som ikke fungerer. Elendig!

<telenor vet ikke hva kunderservis er

Omtale av  Ove S

nå har programoversikten vært borte i flere dager og ingen reagerer. Gidder ikke snakke med en robot hvor det blir god dag man økseskaft. Telefon kontakt kan man bare glemme.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Grusom oppdatering

Omtale av  Tor

Etter siste oppdatering har t-we blitt elendig. Helt håpløst. Går så tregt og hakker noe veldig. Før oppdateringen gikk alt veldig bra og vi var veldig fornøyd. Nå gleder vi oss til vi får byttet leverandør.

Er det mulig å gi null stjerner? dette er dårlig. Hvordan kan Dere ta betalt for dette.

Omtale av  Petter

Av og til fungerer det bra, men så er det de gangene du skal noe spesielt og du får feilmelding. Veldig irriterende.

Fungerer ikke. Helt forferdelig!

Omtale av  Ana-Maria R

T-we appen er helt forferdelig! Den er rotete og uoversiktlig. Det er vanskelig og ekstremt tungvint å finne det en vil ha.

Godt fornøyd

Omtale av  Anne

Er godt fornøyd med tv pakken jeg har hatt fra Telefon Te-we. Man får god beskjed hvis det er oppdateringer. Man kan fint ta opp programmer. Man kan spole forbi reklame og det er fantastisk:-). Jeg er fornøyd.

Mafia virksomhet!

Omtale av  Kevin

Elendig virksomhet! FERDIG SNAKKA!!! Selv om man som kunde ikke ønsker en såkalt oppgradering (som egentlig er å se på som en nedgradering på mange måter) fra Telenor, så tvinges man til gjøre det som Telenor vil. En tanke kan være å ringe/melde ledere, direktører og andre ansatte involvert i dette, på privaten i fritiden deres (gjerne tidlig morgen el midt på natta og i helgen) for å klage, kjefte og spørre hva dette dreier seg om. Det er fortjent at det er de som skal få tyn, for all den frustrasjon, irritasjon og bortkastet tid og penger som de har påført sine betalende kunder, ved at man mister tilgang, får feilmeldinger m.m. og dette fører igjen til at man prøver å løse problemet. Med den følge at man blir våken utover natta, eller andre negative faktorer som påvirker livskvaliteten i større eller mindre grad. NOK ER NOK!

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ustabilt og elendig brukergrensesnitt. Kundeservice 0 av 10.

Omtale av  Johannes

Nytt brukergrensesnitt på dekoder/opptak er elendig. Jeg trenger ikke se samme bilde for alle planlagte og gjennomførte opptak av samme program. Dette er bare forvirrende og bidrar antagelig til at hele dekoderen bruker for mye ressurser på å vise grafikk som jeg ikke trenger. Greit nok, men nå er det 4 helg på rad hvor jeg begynner å se en film fra start som ai direkte sending er nær slutten. Når jeg har 20-30 minutter igjen stopper avspillingen med masse feilmeldinger. Umulig å fortsette avspilling, og blir returnert til direktesending på samme kanal. Det som er bra er at jeg da får sett slutten på filmene. Helt konge. Superfornøyd. Jeg har da selvfølgelig ikke noe valg en å bytte tilbake til min gamle leverandør av både bredbånd og tv. Av og til er det en god følelse å tenke at nok er nok, og si opp noe som suger og bytte tilbake noe som faktisk suger litt mindre. Var ikke superfornøyd med Viken/Altibox, men Canal Digital er faktisk overraskende dårlig. Om 1-2 år er jeg sikkert fed-up med Altibox, så syonara :)

Telenor TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR