Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor TV
1.9
578 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
578 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-selskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 578 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
39
29
70
393
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

De oppdaterer til nye versjoner i hytt og pine, den siste oppdatering på T-we er helt forferdelig.

Omtale av  Surkunde

Den siste oppdatering på t-we er helt forferdelig!!! Skjønner ikke hvorfor dere skulle endre på forrige oppdatering, der menyene var oversiktelige og enkle å finne ut av. Nå er den så dårlig at jeg knapt har ord

Terrible

Omtale av  Line

Bad service, bad website, no customer contact, I don’t know how such a company can continue to be the main provider in this country. I have no choice than to use Telenor in my borettslag, but al my other subscriptions are not with Telenor.

Telenor er arrogant, har dårlig kvalitet og elendig service

Omtale av  Stig A

Skift leverandør. Jeg er bundet av sameie men skal jobbe med å få overtalt naboer om å skifte

Svært lite fornøyd

Omtale av  Misfornøydkunde

Baseres på flere situasjoner ned problem, men kan dele en situasjon. Plutsen kom det opp en oppdatering som skulle gjennomføres, så kom det opp en feilmelding E9005. Jeg sjekket nettsiden til Telenor og ble anbefalt til å strømmen på dekoderen og prøve igjen. Dette prøvde jeg flere ganger uten respons. Så nå står TV kanalen jeg hadde på nå feilmelding på i bakgrunnen og jeg får ikke fjernet feilmeldingen, som tydeligvis ikke har noe med TV signalet å gjøre. Så er dette selvsagt utenom åpningstider på kundeservice så jeg får ikke løst problemet før de åpner om flere timer. Verdt å nevne at konkurrenten har åpent 24/7...

Dårlig, dyrt og blæ

Omtale av  Ola H

Hvorfor MÅ jeg ha Telenor som leverandør av tv/internett? Det er dyrt, dårlig, dekoderen responderer treigt. Huff og huff! Når jeg spoler så spoler den plutselig i 30 sek++! Spoler jeg raskere så kan den spole plutselig 2-3 minutter! Og da må jeg spole tilbake og så skjer det samme flere ganger på rad! Trykker jeg pause så kan det ta flere sekunder før det er noe reaksjon! Menyen er også treig! Og det er selvfølgelig ingen hjelp å få! Må flytte til ny bolig for å bytte tv selskap! Idioti! Hvorfor kan jeg ikke velge leverandør selv på tv/internett som med mobilselskap?! Hadde jeg kunnet velge så hadde jeg IKKE valgt Telenor ihvertfall, akkurat som jeg ikke har valgt mobilab. fra Telenor. Fa*n!

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Appen T-We

Omtale av  Anders T

Appen på mobil og apple tv er dårlig.Elendig brukeropplevelse. Stor skuffelse å gå fra Telia play til dette. 10-år tilbake i tid

Løfter som ikke blir holdt.

Omtale av  Tormod O

Tull og tøys fra begynnelse til slutt ! Det begynte med selger som lovet ne som ikke blei innfridd. Har hentet utstyr til nett og TV 2 ganger på posten. Ble lovet en mann som skulle komme hjem for å montere ny Tw boks Fredag,men har ikke sett snurten av mannen enda. I dag er det Tirsdag. Må ringe igjen. Feil på dekoder CE-103

Sinnsykt dyrt med dekoderleie

Omtale av  Dag

Telenor har fått dekodere som kan kobles med wifi , men skal jeg ha det så blir en kjørt inn i tvangstrøya LEIE DEKODER for ca 120 kr mnd. Det sier seg selv at dette blir vanvittig dyrt over tid .. skygg unna denne arrogante norske leverandøren som skal presse mest mulig penger ut av det meste

Oppdatering av dekoder

Omtale av  Jarl

Ved ny oppdatering av software fungere ikke dekoderen. Den har fungert i 4- 5 år uten problemer. Får heller ikke ny dekoder må påkoste den selv blir jeg fortalt av telenor kundeservice. Elendig kundeservice igjen av telenor!!

mangelfull service

Omtale av  Anne

Har for 3 uka bedt om installering av bredbånd og bedt om en montør. Helt umulig å få kontakt med eltel som liksom skal dekke hele landet og lokalt har de ingen som kan komme på kort varsel. Ikke svarer de og ikke gir de noe tidspunkt eller tilbakemelding på henvendelser. Telenor bryr seg ikke med å rydde opp og nye personer greier ikke å forstå hva problemet er. Helt på tryne etter min mening. Er Eltel kundeservice sitt ansvar bevisst når de mener at en hastesak skal ta 3 nye uker. Hastetime om 3 uker. Jeg gidder ikke å forholde meg til slik slapp virksomhet.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fy fan i hellvette førr et jævla søppeselskap telenor canal digital er,.

Omtale av  Geir V. T

Prøva fortvilt å få kontakt på telefon med canal digital for å få hjelp for ente gang med den derre jævla one place boksn , som jo ikke har vært annet enn et sammenhengende hellvette fra dag 1,.resultat ingen svar, men en irriterende støyende musikk i telefon mens man venter,. til man ikke klarer mer av støyen, og må legge på,. dette ser ut for å være et bevisst valg fra telenor sin side, en enkel måte å bli kvitt folk på,. som ringer kunde service,.jeg fatter ikke at dette kan være lovlig måte å møte telenor’s kunder på,.fy fan igjen sier eg,.førr et søppel selskap de er,.håper i fortsettelsen alle nye kunder som vurderer telenor som leverandør for sine tjenester,.styrer langt unna,.men de har vel kjøpt opp alle konkurentene og sitter i en monopolsituasjon,.så her er det vel ingenting som nytter,.fy fan sier eg igjen,.

Fra verre til verst

Omtale av  Bjarne

Dekoder som bryter sammen etter Telenors oppgraderinger av eget system. Før "oppgraderingen" har dekoderen virket fint i mange år. For å bøte på feilen vil Telenor da sende deg en annen dekoder av samme modell, en gammel dekoder som allerede er returnert en gang fra en annen bruker. Det vil si at de forteller deg at de vil sende en annen dekoder, men når man ringer en uke etter og lurer på hva som skjer, er ikke feilen registrert i loggen! Pratmakere som snakker kundene etter munnen og ikke gjør noe som helst! Dette gjentar seg gang etter gang. Den nye fjernkontrollen de lover, blir ikke sendt fordi de ikke finnes på lager! Telenorkunder med grunnabonnement er oppsatt med dekodere som bryter sammen fordi de ikke takler oppgraderinger. For at man skal overhodet skal få tilgang til fjernsynet sitt blir man som Telenor-kunde tvunget til ekstra månedsleie for et utstyr som tåler Telenors signaler. Det er direkte uetisk. Telenor selger oss en grunnpakke som i praksis ikke virker. Jeg kan dessverre ikke avslutte kundeforholdet mitt i dag fordi jeg bor i et borettslag, men vil selvsagt argumentere for at alle vi 140 kundene finner oss en annen leverandør.

Elendig

Omtale av  Erik

Ingen ting fungerer, kundeservice er stengt, ingen veileder. Forsøker alle varianter av kort og innsats. Feilmelding er ubrukelig. Men, faktura kommer.

3 samtaler med Telenor kundeservice og fortsatt ingen signaler

Omtale av  Nikolai

Det er vanskelig å finne noe positivt. Ingen standarder er fulgt, masse tungvinte valg Telenor har gjort for å øke behovet for kundeservice, som er helt forferdelig og selvfølgelig aldri er åpen når du faktisk har problemene. Dessverre har sameiet valgt en så elendig løsning, og hvis du kan velge, ikke velg T-we.

Rotete, dårlig service

Omtale av  Styreleder

Som styreleder i et borettslag med 70 andeler, så kan det ikke sies annet enn et ekstremt dårlig tilbud og service. Andelseiere opplever å få beskjed på at de ingen avtale har med Telenor og blir nektet hjelp når utstyret svikter. Styret har gang på gang måttet gå inn og brukt mye tid på å hjelpe. Bedriftsavdelingen lover at de vil sende teknikere ut og skifte til nytt system- oppgraderinger av rutere og T-Wee dekodere men vi blir aldrig kontaktet tilbake. Telefoniske henvendelser til kontaktperson bedriftsavdelingen svarer ikke. Mail blir ubesvarte.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ubrukelig tuner

Omtale av  Hilde

Programvare på deres T-we boks er så ubegripelig dårlig, og de DRITER ærlig talt i å gjøre noe med det.

Telenor TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR