Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor TV
1.9
578 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
578 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-selskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 578 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
39
29
70
393
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Skandaløst dårlig kundeservice etter at Telenor kjøpte opp Canal Digital

Omtale av  Steinar H

Strømmetjenesten t-we på PC, mobil og nettbrett har ikke fungert på flere måneder. Gjentatte skriftlige klager til kundeservice forblir ubesvart. En purring 8. juli resulterte kun i en tilbakemelding om behandlingstid på inntil 20 virkedager (saksnummer 18541880). Ny skriftlig purring 5. august er forsatt ikke besvart. Ved forsøk på innlogging til nett-tv på t-we.no blir man bare møtt av feilmeldingen "GRAPHYNE 2 CANNOT BE STARTED" og at "An error occured on account access". Å ringe kundeservice er nytteløst, da kundeservice ikke er i stand til å finne ut hvorfor serveren twe.no ikke gjenkjenner meg som abonnent på tjenesten. Alt fungerte prikkfritt inntil Telenor startet med "oppgradering" av T-We tjenesten for noen måneder siden. Det er helt utrolig at man ennå ikke har greid å rydde opp i dette rotet. Kanskje på tide å organisere en kollektiv erstatningssak mot Telenor TV for manglende levering av abonnement-tjenesten T-We på internett i flere måneder. Dette gjelder sannsynligvis langt flere enn en de mange hundre som har gitt uttrykk for sin frustrasjon på internett,

Styr unna Telenor som tv leverandør

Omtale av  Tina F

Fikk selger på døra og fikk et bra tilbud om nyinnstallering av twe og fiber. Virket for godt til å være sant, og det ble det også. Tok nesten 2 år før alt var på plass. Rot og surr fra første stund, underleverandører av underleverandører. Ingen tar ansvar og kundeservice er totalt fraværende og man kommer ingen vei. Når bindetiden er over, er det over og ut med Telenor. Første og siste gang vi bruker de som leverandør. 30 minutter+ i telefonkø for å komme igjennom og blir da satt over og nå vente 30+ minutter igjen. NEI, STYR UNNA TELENOR FOLKENS! Synd at Canal Digital ble kjøpt opp, for der var det virkelig bra kundeservice!

FORFERDELIG

Omtale av  Alf I. M

Hadde Canal Digital kabel. Var superfornøyd. Så tok Telenor over. Ble som fryktet. Den enkleste feilen tar nesten 1 mnd å rette. Kundeservice er helt fraværende. Bytter garantert TV leverandør.

Nødvendig??

Omtale av  Ann

Vanskelig å manøvrere og lite logisk. Bærer preg av et forsøk på å gjøre ting kjempeenkelt og ultralogisk, men ender med å gjøre det forvirrende istedet. Det gamle var nok klar for renovasjon, men dette er ikke bra...

Uakseptabel oppgradering av brukergrensesnitt

Omtale av  Erik

Telenor burde være en profesjonell leverandør av t-wee. Dessverre opplever vi - kundene - at Telenor innfører et brukergrensesnitt som er dårligere enn det vi hadde. Tidligere fikk vi oversikt over hvilke programmer vi tok opp, tidspunkt for opptak, hvor mye tid vi hadde igjen for flere opptak, start forfra-funksjon m.m. Dette velger Telenor å radere bort, uten å spørre brukerene eller vurdere effektene av omleggingen. Det kan se ut som om Telenor har gitt oppgaven til noen datanerder som har gitt oss et fargerikt brukergrensesnitt, men som er betydelig dårligere enn det vi hadde tidligere. Motsvarer dere har mot oss kunder henger ikke på greip. Jeg forstår ikke hva dere holder på med, og vil jobbe aktivt for at borettslaget vårt skal skifte leverandør.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Oppdateringen er rotete

Omtale av  Ingrid H. S

For lang ventetid for å snakke med kundeservice. Pausemusikken er enerverende.

Siste oppdatering er en katastrofe

Omtale av  Odd A

Meget fornød før siste oppdatering. Nå er det så dårlig som det er mulig å få det. Bytte av kanaler går forferdeligt tregt. Legge inn programmer på opptaks-boksen er utrolig uoversiktlig. Legge inn på opptak er også myr dårligere enn før siste oppdatering. Få tilbake det tidligere systemet. Dette var ALLE jeg har snakket med svært fornøyd med.

Den nye T-WE er elendig

Omtale av  John E. B

Den nye T-WE er dårlig fordi det er masse unyttige bilder overalt. Jeg vil ha lister-lister-lister. Spesielt er programoversikten dårlig, med den såkalte matrisevisningen. Det skal være mulig å endre den til listevisning, men dette virker ikke. Ukesarkivet er også dårlig på den måten at man får opp en default kanal når man går inn der. Så må man trykke seg til høyre X antall ganger (i mitt tilfelle må jeg trykke 33 (TRETTITRE) ganger for å komme til lokalkanalen Vestfold-Telemark) til høyre. Hvorfor kan man ikke lage systemet slik at man default kommer til de kanaler man har satt opp i sin egen favorittliste, eller alternativt åpne de andre kanalene til ukesarkivet? Det er tross alt KUN lokalnyhetene som er forskjellige fra hovedprogrammet. Det burde også være en mulighet i menyene til å gå direkte tilbake til valg av program, slik at man slapp hele denne lange innsjekkingen.

Dårligere etter telenor tok over fra canal digital

Omtale av  Einar

Forferdelig oppdatering av te we meny. Går tregere/henger ved kanalskift. Veldig trist. Telenor hører ikke på tilbakemeldinger. Kun legger på prisen

Endring til det verre

Omtale av  Per H

Telenors tilbud var tildels meget bra fram til den dramatiske endringen av brukergrensesnitt forrige måned. Lite intuitivt, svært vanskelig å finne fram og bruke, og alt går mye treigere. Helt håpløst, det er en plage. Rart at de bare setter igang med noe slikt uten å spørre kundene. Og ovenikjøpet skryter de av det. Men, slik er vel Telenor. De kunne ihvertfall latt de av oss som ønsket det fått beholde den forrige løsningen. Jeg for min del har fått nok, og er på vei over til en konkurrent.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kommer ikke inn på T-we appen.

Omtale av  Gisle W

Kommer ikke inn på T-appen lenger. Kundeservice finner ingen feil og sender saken videre til linje 2. Og der skjer det ingenting.

Dårleg oversikt etter oppdatering på T-we

Omtale av  Signe G

Vi var svært fornøyd med det forrige T-We systemet. Etter oppdateringa er det veldig uoversiktelig. Programoversikten er vanskleg å orientere seg i og våre opptak var mye lettere å finne tidligere.

Forferdelig brukergrensesnitt

Omtale av  Vidar M

Kanaler jeg hadde før er borte, bestiller opp på min side, men de dukker ikke opp. TV guiden må man vente i 10 sek før det dukker opp. Selv tatt i betraktning at alle endringer er slitsomme, så er dette amatørmessig, alle har klart å gjøre dette mye bedre. Jeg kan ikke se noen ting som er bedre. Kommer til å jobbe for å be borettslaget endre leverandør.

Forferdelig

Omtale av  Line S. T. V. J

Dårlig kundeservice vanskelig nettside jeg har ikke kommet inn på min side uten trøbbel skal noe sies opp er det bare trøbbel kontakt med ett levende vesen umulig kunne klart seg uten og brukt en hund hadde vært hyggeligere og mer service vennlig den kunstige hjelper på Chat er like bra som ingenting tlf venting minimum 30 minutter og skal ringe tilbake skjer ikke en gang skjedde det personen klarte ikke hjelpe skulle sette over og brøt brydde seg ikke om å ta kontakt tilbake engang alt ble dårligere da nye overtok enda det er fortsatt samme selskap

Bare tull etter at Telenor tok over for Canal Digital

Omtale av  Giovanni C

Dyrt, overpriset og tvungen oppdatering av boksen som gjør at tilbudet man opprinnelig hadde har nå blitt betydelig dårligere. De presterte å øke TV fakturaen min med 400% uten varsel denne måneden. Sier opp abonnementet så fort det lar seg gjøre.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig

Omtale av  Knut W

Har internett men mistet plutselig t-we, får ikke sett tv, har ringt 2 ganger, de har fått nr på boks, men fortsatt funker den ikke. Nå må jeg ringe enda en gang og helt sikker på at det ikke kommer til å hjelpe, ubrukelig kundeservice. Savner allerede det forrige utstyret. Dette kommer de til å tape mange kunder på regner jeg med.

Telenor TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR