Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor TV
1.9
578 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
578 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-selskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 578 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
39
29
70
393
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Forferdelig dårlig

Omtale av  Eitland

Telenor krever forskudd i en og en halv måned på noen uhyrlige regninger! Sier opp ett abb 14 august å må betale ut september. Helt uhørt ! På bredbånd har vi ikke fått kapasitet og fart på det vi har betalt for. Ringt utallige ganger uten at det hjelper.

Dårlig lyd.

Omtale av  Ragnar H

Sendinger med mye. Bakgrunsstøy forsvinner kommentarerlyden og må skifte kanal og så tilbake så varer det en stund og sånn varer det...

Dårlig kundeservice

Omtale av  Terje

Snakket med 8 medarbeider samme dag, før nr 8 forsto feilen. Den skulle ordnes etter 2 dager. Og det ble gjort.

T-we burde døpes om til Re-start

Omtale av  Espen

Jeg må ukentlig restarte boksen, får sjeldent avspille opptak, får bare feilmeldinger, og bildekvaliteten på opptak, utsatt start av programmer og streaming (skyshowtime) er vanvittig dårlig. Og boksen er ny i år! Dessverre har borettslaget avtale med telenor, jeg ville aldri hatt dette frivillig!

Tv\ nett

Omtale av  Morten S

Første gang betaler for kanaler hos Telenor. Så sier jeg opp. Og har ikke lenger Nrk eller en eneste kanal. Derfor vil jeg bytte til noe rimeligere

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårligste av alle TV leverandører i 2023 og sikkert videre.

Omtale av  Abs

Har telenor som valgt i borettslaget og betaler i felleskostnadene. Valgt etter poengene vi har inkludert, men ingen ting fungerer. Ikke engang nrk TV. Stopper og laster hele tiden. Prøvd å oppgradere hastigheten, uten at det har fungert!!! De vil vel at vi skal oppgradere til høyeste eller. De tar seg betalt for noe som overhodet ikke fungerer, så vi skal betale mer mer mer! Hva skal man egentlig forlange i 2023 av en leverandør til TV? Telenor, dere er vel de dårligste av de dårligste på markedet🤔

Telenor t-we

Omtale av  Sven

Ustabilt og meget dyrt. Dårlig service. Mange feil, og lang rettetid. Anbefaler å ikke bruke dette selskapet.

Bra, men dyrt

Omtale av  Fred E

Telenor er generelt bra og har gode tv og internet tjenester, syntes derimot at Telenor er blitt veldig dyrt.Har generelt gode erfaringer av Telenor på kundeservice .

Håpløs service

Omtale av  Terje

Ventet i 1t, blir oppigjen ringt og så oversatt til noen som aldri tar tlf

Løftebrudd!!

Omtale av  Per

Skrev under kontrakt med Telenor on kobling til fiber i mitt område, og nærmest halvering av pris mot et års binding. En konkurrent dukket opp og tilbød enda rimeligere TV/internet. Jeg kontaktet Telenor med forespørsel om å kansellere kontrakten. Fikk til svar at fiberutbyging var vedtatt, og at jeg dermed ikke kunne gå fra kontrakten uten å betale tusenvis av kroner for kontraktsbrudd. Nå har Telenor nettopp sendt melding om at fiberutbygging ikke lar seg gjøre likevel. Dermed fortsette jeg å betale flere tusen kroner mer enn nødvendig. Jeg har blitt lurt av Telenor.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Slitsom skit

Omtale av  Claudio M

Vi hadde Altibox og byttet av prishensyn til nyetablert Telenor bredbånd. Dekoderen ...vet ikke hvor jeg skal begynne. Første trykk ved installering... Ingen respons. Tredje gangen jeg insisterer godtar den "bekreft" knappen. Underlig. Så blander Twe seg med plays reklamer. Skal du se en serie kommer det reklame. Var det feil episode? Da får du gå ut og inn igjen til samme reklamebrekket. Kona er fly forbanna for at vi bytta, og jeg kan ikke gjøre annet enn å legge meg flat. BIG mistake. Fortsatt er bekreft-knappen ikke med på notene. Vi har omgått noen problemer ved å ta opp serier. Kona ble kastet ut av en film, da hun startet å se på tre kvarter etter tiden. Det er tydeligvis da den sendes til arkivet for å tvinge inn reklame. Skikkelig sømløst og flott... not.

Verdens værste kundeservice og opplegg! Bare driten

Omtale av  Thomas

Helt forferdelig kundeservice! Blir satt over 5 ganger i snitt hver gang jeg ringer om feil på mitt abonnement. Ingen kan noe tydligvis og sender deg bare videre som ender i tom tlf i andre enden slik at jeg tilslutt må legge på. Gud jeg angrer på at jeg gikk til detta telenor driten!

Statlig arroganse og overkjøring

Omtale av  Berit S

Snakk om å overkjøre kundene sine med endringer og oppdateringer i tv-boksen, til det verre! Og endringer i abonnement som fordyrer, både i kabel tv og Telenor e-post fordi de ikke greier å sikre den mot all hersens phishing og svindelforsøk. Det siste er vel at de har gjort en oppdatering sånn at enkle t-we bokser ikke greier å motta signalene lenger, sånn at vi må gå til innkjøp av nye avanserte bokser med internett og trådløs tv. Smart, ikke sant. Det er sånn de tjener penger.

Prisgalopp

Omtale av  Carl

Husk å ringe for å avslutte abonnement og i det minste bli tilbudt en mindre dritdyr pris på makkverket

Den dyreste operatøren.

Omtale av  Unni I. J

Den dyreste operatøren. Ingen rabatt på gode kunder gjennom mange år. Prisene blir bare dyrere og dyrere. Har både bredbånd tv og telefon. Tenker at de kunder som har det bør få rabatter istede går de opp i pris.

Svar fra Telenor TV
19.06.2023 14:51

Hei! Vi har stadig vekk kampanjer for eksisterende kunder, hvilket du kan sjekke ved å ta kontakt med vår kundeservice på 915 09000 eller Epost : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/e-post/

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dyrt og svært dårlig på navigering app i twe.

Omtale av  Misfornøyd K

Misfornøyd generelt både pris, service kommunikasjon, få har peiling - og gir deg dårlige tilbud.

Telenor TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR