Meny
Canal Digital Kabel TV er nå Telenor TV
Canal Digital Kabel TV ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor, og heter nå Telenor TV.

Telenor TV omtaler og erfaringer

1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
7
av 7 innen
tv-selskap
18%
anbefaler
Telenor TV
Filtrer omtaler
41
25
16
48
246
Sorter omtaler etter
Viser av 376 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fikk innstallert på fredag. Nå er det tirsdag og fremdeles ingen TV å se på. Helt utrolig kundeservice som over tlf har bedt oss feilsøke 3 ganger. Ingen interesse av å sende ut en tekniker/installatør for å fikse opp. Alt er koblet riktig - er internett men ingen TV signal.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Amatørmessig platform og lite serviceminded"
10 syns denne omtalen er nyttig

Telenor t-we har en veldig dårlig løsning på tv funksjonen sin. Den viser deg alle kanalene du ikke har i søketreff, og om det er noe som snart kommer, som du ikke kan se enda, så blir søkeresultatene spammet med utallige episoder av en serie som ikke er vist ennå. Videre er servicen når man tar kontakt helt på trynet. Det spiller ingen rolle hva selger har lovet, for når man har signert for interesse, så blir man plutselig satt i en situasjon der man må betale 9000 kr for å komme ut av en kontrakt man ikke visste man var en del av. Regningene er ikke på hva de lover, og det gjøres hva som helst for å slenge på litt ekstra som ikke er avtalt på forhånd. Og om det opplyses om feilene, så tar det år og dag, dersom du er heldig å få en tilbakemelding, og ikke bare ny regning med enda mere svada.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice! Ting tar tid... Velg noe annet hvis mulig"
8 syns denne omtalen er nyttig

Deler skriftlig henvendelse til Telenor ang. dårlig kundeopplevelse: Ringte mandag 20.1 for teknisk hjelp (ikke bilde/manglende signal)- Ble konkludert med feil på programkort. Nytt ble lovet sent - tar maks 3 dager. Ringte igjen torsdag 23.1. Uhøflig kvinne som sa at det kunne ta 7 dager og at kortet var sendt tirsdag. Ringer igjen mandag 27.1. Sier kort ikke er sendt!? Skal sende. Begynner nå å bli meget frustrert. Ringer igjen torsdag 30.1. Kundeservice sier at ikke noe kort er sendt!? Igjen loves det å bli sendt... Jeg føler at jeg ikke lenger kan stole på det som sies og at Telenor ikke er til å stole på. Ber om å få snakke med en leder - alle er visstnok i møte (?) Ingen mulighet for ekspress-sending. Skal ha kort i morgen eller mandag sies det. La oss håpe... Kan jeg få en forklaring og unnskyldning for dette? Er det slik man skal måtte regne med? Veldig skuffet kunde. Nå må jeg igjen ringe min mor å igjen fortelle at kortet ikke er sendt, men nå kanskje... tenker at neste gang blir det ikke Telenor... Svar fra Telenor: Hei, takk for din henvendelse. Vi beklager dette. Det ser ut til at en feil i vårt system gjorde at bytte av kort ikke ble registrert den 20.01.2020. Det ble da opprettet en sak til vår systemfeil avdeling den 20.01.2020 da bestilling på kort ikke gikk videre. Etter dette er det forsøkt lagt inn bestilling på nytt kort på en annen måte for å få dette sendt ut. Ordre som ble lagt inn 23.01.2020 har i dag (altså 30.1!!) endret status og skal bli sendt ut. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Telenor Norge Kort ankom forøvrig i dag tirsdag 4.2, altså 15 dager etter først lovet utsendt! Bytte av kort løste dessverre ikke problemet - ny kortholder må prøves og det skal ta 1-3 dager å få den i posten! (la oss håpe...)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Betale for et uferdig produkt"
5 syns denne omtalen er nyttig

Mange forskjellige problemer. Mest plagsomt er E2000 med låsing og dårlig lyd ved bruk av T-we boks på HBO. Fungerer nesten ikke. Kundeservice foretar det samme hver gang uten at det hjelper. Pågått i flere måneder.

Geir E. A
Kundetilfredshet
Dekoder
"Funkær ikke"
5 syns denne omtalen er nyttig

De kanalene man abonerer på er ikke tilgjengelig på dekoderen, bare på mobil og T-we appen der. Vi gjorde noen endringer av kanalvalg, men mistet i stedet en del av kanalene. Dekoderen oppdaterer seg ikke. Prøvde chatroboten de har laget... Telmi heter den. Bare tull, men veldig morsomt og god underholdning. At så mange høyutdannede mennesker er i stand til å lage i stand så mye ufunksjonelt er egentlig ganske fascinerende. Her vi bor har vi ikke noe alternativ så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet, men litt kjipt at man må betale full pris for tjenesten da. Burde vært gratis eller kraftig rabbatert inntil de får orden på spetakkelet. Men man må se det litt humoristisk tenker jeg. Blir artig å følge med videre på hva de finner på der inne. Har du mulighet til å velge en annen leverandør så skal du tenke deg om for det blir ikke morsommere enn med Telenor. Jihaaaa for et sirkus. Terningkast 1 er desverre fortjent for leverte tjenester. Terningkast 6 for underholdningsverdien.

Frøydis
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Bare rot med kanaler som ikke oppdateres etter man har lagret dem istedenfor får jeg en haug med andre dritt kanaler som jeg ikke vil ha....

Henrik H
Kundetilfredshet
"Frustrerende"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ansvarsfraskrivelser og svak teknisk kompetanse. Vanskelig tilgjengelighet. Hvorfor skal det være så vanskelig å treffe på en person med kompetanse og å få ut en slik person for å hjelpe til. Dessverre er det ingen alternative leverandører

Johneirik N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig!! Går dessverre ikke å gi færre stjerner"
3 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig dårlig! Ustabilt nett, får under 2/3 av den hastigheten jeg betaler for, kundeservice et kapittel for seg selv der de påstår det er routeren min det er noe feil med...! Har forlangt å få service fra Telenor hit for å nøste opp i hva som er problemet.

Cathrine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice av dere. Har prøvd å få dekoderen til å virke siden 15.november. Har ringt, ringt, ringt, ringt og ringt. Blitt kastet rundt med 2 virkedager her, 1-3 der og så tilbake til 2 virkedager. Og nå er det blitt mange uker😫og nå må jeg vente 1 til 3 virke dager igjen. Ble ganske sint på telefonen og det hjalp virkelig ikke når kundebehandleren ba oss om å være tålmodige.. vil påstå å si at jeg har vært mer enn tålmodig!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice mangel på kompetanse og selvinnsikt"
8 syns denne omtalen er nyttig

Vi flyttet inn i et BBL rekkehus som dessverre har Telenor kabel tv som består av en "bastard" mellom fiber og koakskabel, og i det huset så manglet opplegg i vegger. Da jeg tidligere har lagt opp en del i hus fra både Altibox og Get så tenkte jeg at det var rett frem på lik linje med de 2 andre leverandører noe som jeg viste seg å være feil. Tror det var 4 gang jeg var i kontakt med kundeservice før en kunne fortelle at vi måtte bruke koakskabel fra fiber boks til tuner, så det er tydelig at en del på kundeservice er uten kompetanse på Telenor sine produkter selv om de jobber på kundeservice. Da vi endelig fikk rett info her så koblet vi til koakskabel og fikk da opp feil E9005 i en dialogboks med en knapp som sa RETRY". Da var vi igang igjen med kundeservice som først sa at det er ikke noe problem da tuner ikke er registrert, så etter 15 min så kunne vi ta strømmen på boksen så skulle alt være ok etterpå. Nå viste det seg at det ikke stemte, så for å gjøre 2 uker til en kort fortelling så kontaktet vi kundeservice atter en gang den 4.12 og det var jo en særdeles forferdelig opplevelse av en person som ble både arrogant og "kokkie" etter som samtalen gikk. Jeg ble småforbannet da han ikke gadd å høre på oss da han ba oss trykke på meny på tuner etter han påstod vi var på feil HDMI kanal på tv noe som gjorde at vi fikk feilmelding på tuner samt at vi prøvde etter beste evne å forklare han at det eneste vi kunne gjøre var å trykke på "retry". Han ba meg om å roe meg ned slik at vi kunne samarbeid og vi måtte være tålmodige, og bare det viser jo at vedkommende IKKE bryr seg om kunden som ikke har produktet de betaler for. Hele saken var rett og slett latterlig, og vi burde slippe å snakke med en person som burde hatt sparken på måten han håndterer en slik sak. Dessverre så vet en del av de som jobber i Telenor at de fleste ikke kan ta opp kampen med en så stort firma, men denne gangen vil vi ta det videre med både borettslag og OBOS for å anbefale å skifte til Get eller Altibox. Så til dere som leser min anmeldelse her så har jeg et veldig godt råd, for guds skyld finn en annen leverandør om du skal ha en kjekk hverdag med et produkt som er tilgjengelig når det passer deg og ikke leverandør. Mvh Hans

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Tragisk!!!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Sitter meg ned i sofaen, for å ta en titt på kanalene eg kan velge, for de såkalte 100 poengen som e i basik pakken. Det tar jo sin tid, og når eg skal lagre dette, så går det ikke? prøv igjen seinere, no har det gått 10 timer. Og prøver fremdeles, dette e akkurat det samme som å ha internett, men ikke får lastet inn siden. helt oppgitt og mektig irritert. meldt fra om problemet til kundeservice 2 ganger, men ingen kloke svar. Står ingenting på sidene til Telenor. Helt elendig. Håper andre får en bedre start. Langt ifra fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice og utstyr er helt elendig"
6 syns denne omtalen er nyttig

Hva som er bra med Telenor TV = ingen verdens ting Hva som kan bli bedre = få lært opp alle som sitter på kundemottaket. Men kanskje det er billig å ansette noen som kan si til kunden skru av og på ruteren din og T-We boksen Har hatt så mye problemer med Telenor at jeg får ikke plass å skrive her. Nå kun dem siste 2 mnd så skulle jeg hatt fiber 500, jeg klarer 200 med å plugge rett i fiber splitteren. På tv og i stua med pc klarer jeg ikke 100 engang. Ruteren står 5 meter fra pc Telenor skylder på at det må være min pc som ikke takler så høy fart :) Sjekket hos en kamerat som hadde 500 linje fra en annet selskap, fikk da 488 på min pc. T-We er bare noe av det verste jeg har vært borti. hos meg detter det ut hver eneste dag og plutselig får jeg feil melding og kan ikke se på opptak eller ukes arkivet. Når jeg ringer til dem som jeg sikkert har gjort 50 ganger bare den siste mnd så blir jeg satt over fra en kundebehandler til en annen og til slutt så har jeg pratet med 6-8 personer hvis jeg ikke bare mister forbindelsen til dem før jeg er så langt og må igjennom hele suppa igjen. Heldigvis så har vi fremdeles Viasat parabol og den bruker vi hver dag med opptak og direkte program, aldri noe tull der. T-we har vi sluttet å bruke nå, den står bare i stuen avskrudd og der skal den stå til bindingstiden er ut og da er det ut med Telenor, så slipper jeg å bruke mye av tiden min til å ringe inn om feil og prate med noen på kundesenteret som overhode ikke har peiling på hva dem holder på med. Neste gang jeg vil prøve meg på tv over nett så går jeg for Altibox. men jeg tror jeg beholder Viasat og streamer på smart tv. Jeg sier bare lykke til med Telenor til dere som skal ha Telenor .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Mine erfaringer med Telenor er dårlig service. Med canal digital fikk vi alltid ny fjernkontroll når den vi hadde slutter å virke å det skjer for ofte med de. Med Telenor ble vi bedt om å betale. Vi vurderer å bytte til noen andre nå.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ikke fornøyd med ny t-we"
9 syns denne omtalen er nyttig

Latterlig poengsystem for å velge tilleggskanaler utover grunnpakke! Innholdet og navigering på selve boksen har ikke blitt til det bedre, må navigere mye mere frem og tilbake, eksempelvis lang vei å gå for å komme til opptakslisten! Kan ikke velge annen visning enn standard på TV-guide, Netflix mangler (men det koster vel skjorta av poeng som HBO så man må kutte andre ting som man hadde før, eller betale ekstra). Generelt lite fornøyd med den nye t-we løsningen!

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dekoder som lyser opp hele rommet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dekoder som lyser opp hele rommet. Trenger ikke å si mer, idiotisk. Helt unødvendig å ha grønn lyspære bak dekoderen....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Mindre justeringsmuligheter med T-We II"
5 syns denne omtalen er nyttig

Vil forandre oppsett av kanalguiden for å bli kvitt blå teksten som jeg er overhodet ikke interessert i. Gikk ikke. Blå skriften er forstyrende og gjøre det mer vanskelig å lese den hvite teksten og få et rask overblikk over hva som går på TV. - Umulig å lese kanalnavn når radiofavorite skal settes opp. Sto ved TV og likevel klarte ikke å lese det som sto der. En sak for Blindeforbundet! - Altfor mange ekstra klikk på T-We II i forhold til tidligere utgaven. Irriterende. - Vil ha byttet om det var mulig, men styret bestemmer.

Magnus L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ventet over 1 måned på internett"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vent til Eltel er borte. Null samarbeid. Null service. Null hjelp. Så lenge Telenor velger disse fortjener de forferdelig, de har like stor skyld når de ikke hiver disse på dør. Hjelper ikke at han du snakker med er hyggelig når det ikke skjer noe.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Tuner uten bananstikkere og kundeservice uten kunnskaper for løsninger 🙇"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ny tuner fra Telenor har ikke inngang for bananplugger så Bang Olufsen anlegg med høyttalere kan ikke brukes! Beograd 6500 har alt. Ringte Telenor kundeservice tvert og hadde ikke løsninger. Han snakket om biler og retorikk. Ville ikke snakke om tuner og hjelp selv om det er Telenor sitt produkt. Sa forøvrig at en klage ikke ble lest!!! Ville heller ikke si navnet sitt! Så det er ingen å referere til. Telenors KUNDESEVICE 👎 Oppgitt over kundeservice uten kunnskap! Var tydelig at han ikke ville ha reklamasjoner. Skuffet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"CN og Telenor skylder på hverandre"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg får ikke sagt opp og må betale for abonnement til en bolig jeg flyttet fra for et halvt år siden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"T-We slurver fryktelig mye"
4 syns denne omtalen er nyttig

Nå rant begeret over, etter utallige trøbbel episoder med T-We. nok en gang mistet jeg slutten av en film. Nå byttes det tv leverandør. Angrer på å ha vært så tålmodig med en leverandør som aldri viser vilje til å bedre seg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårligste kundeservice ever!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Chat la på istedenfor å svare på mine spørsmål om når fiber kommer og hva prisen blir. Kundeservice bør skjønne at hvis kunden spør om igjen flere ganger er det fordi de ikke føler at de har blitt hørt, eller har ikke klart å forklare seg godt nok. "kontaktskjema"? Nei, det er i ustand. Ring oss? Ventetid 32 minutter. Jeg vil bytte leverandør av kabel og tv, men Telenor har tilsynelatende monopol der jeg bor, og det er kanskje derfor de gir blaffen i kundens opplevelse av dem om leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Dårlig kvalitet og problemer på kjøpet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Responstid på Kanalskifte og brukervennligheten er meget dårlig dessverre, dårlige dekodere er også plaget med bildekvalitet👎

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Gammeldags men relativt stabil TV tjeneste."
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Telenor / Canal digital i mange år. Har stort sett vært fornøyd. Fiberlinja leverer minst det den skal og er 100% stabil. Dekoderen, selv om den er av nyeste type virker litt gammeldags. Savner skybasert opptak, men er stabilt.

Carine M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Forferdelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt, leverer ikke utstyret, rot med kundeservicen, måtte betale for hele pakka selv om de kun har levert internett. Historien går helt tilbake til oktober 2017 og vi må fremdeles bruke parabolen for tv

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Kundebehandling anngående oppsigelse"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ikke noe kundevennlig kundeservice på Canal digital når man skal si opp fikk en ekstra måned å betale på grunn av at det er første i dag 2.mnd oppsigelses tid i stedet for 1 som det skal være. datasystemet er sånn sa kunde behandler .(kansje det er på tide og oppgraddere sitt kunde senter/behandler program)?😀

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR