Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor TV
1.9
578 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
578 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-selskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 578 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
39
29
70
393
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ettersom åpningstidene for kundeservice er åpne når folk flest ikke ser på tv så kutt totalt.

Omtale av  Thor B

Imilig å få kontakt med folk du kan snakke med. Ingen hjelp å få en lørdags kveld. Et meget dumt valg av meg å bytte fra home-net med dårlig kundeservice til vesentlig verre hos Dere!!

Helt elendig, trodde ikke det kunne bli så dårlig

Omtale av  Benjamin

Boksen lagger noe helt forferdelig, det varierer fra 3 sekunder til flere minutter fra jeg trykker på fjernkontrollen til det skjer noe. Den tar ikke altid opp, kommer feilmelding, gal oppløsning. Å kundeservicen kan de bare legge ned, de driver ikke med sånt uansett. I neste styremøte så bytter boretslaget leverandør heldigvis.

T-we boksen er blitt treg

Omtale av  Kjell

De har med vilje sabotert boksen jeg har kjøpt, fordi de nå kan tjene mer på å la meg leie en ny for 129 pr måned. De risikerer nå at jeg sier opp både tv og fiberavtalen, siden den nå er blitt uholdbart dyrt. 1500 kr er 20% av den disponible inntekten min. Tv er det første som ryker når regningsbunken blir for stor. Forøvrig funker telenor fint og har proff kundeservice.

Installation av fiber

Omtale av  Todd O

Har ringte Telenor 4 ganger over 4 uker pga dårlig installation av fiber, router var montert på riktig plass og jeg sa til installatør at alt andre kombling/hoved router vil jeg har i kjeller. Han har montert ALT på veggen i stua, det se ikke ut!!! Pluss at vi monteret vegg panel klare til router det er greit men alt har stopper opp de siste 3-4 uker pga vi vente for de til å fikse problemet….. Jeg har lyst til å kansallere T-We og gå tilbake til Altibox…. NÅ har jeg feil kode (E9005) og kan ikke se på tv, de ar 45 minutter vente tid når jeg ringte Telenor…. THIS JUST ISNT GOOD ENOUGH!!!

Grusom kundeservice. Har opplevd flere ganger å bli satt over og vente i over 1 time uten svar. Opp/

Omtale av  Fritz F

1 time ventetid hver gang. Blir så satt over og får aldri svar. Produktet er bra men kundeservice, appendiks, hjemmesiden og kundeopplevelsen er forferdelig. Har nå holdt på to hele arbeidsdager uten å komme fram hverken via mobil eller fasttelefon. Appendiks virker ikke men henger seg opp. Oppsigelse via hjemmesiden lander i en loop!

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Håpløst

Omtale av  Odin

Øser ut penger på tapsprosjekt i andre deler av verden som norske kunder må betale for. Noe av det første de gjorde ved overtakelse av canal digital var å sende ut en oppdatering som slo ut de gamle men velfungerende dekoderne for nå vil de att du skal leie dekodere av dem istedenfor. våser rundt om klima på sine nettsider samtidig som de begrenser levetiden på kundens produkter. Har du mulighet styr unna.

Største svindelselskapet i norge

Omtale av  Geir

Har sagt opp bredbånd , fortsatte å sende regninger så jeg ringte å ga dem beskjed igjen, men ingenting skjedde før jeg fikk fra innkasso. Da ga jeg beskjed til selskapet at jeg hadde sagt opp denne avtalen. Fikk da beskjed fra selskapet om at ikke Telenor hadde mottatt noen oppsigelse. Men av erfaring så tok jeg opp den siste samtalen , noe jeg anbefaler alle å gjøre hvis de er i kontakt med kundeservice . Venter nå på nytt svar , men hvis Telenor nekter så går jeg bare videre til forliksrådet med dette. Aldri mer Telenor !!!!!

Alt er helt ubrukelig

Omtale av  Mariann

Jeg er dessverre "stuck" med Telenor i borettslaget mitt. Men det er rett og slett en helt ubrukelig TV-leverandør. T-We er bare rot, og om man skal bruke nettsiden på PC under oppussing (slik jeg nå er nødt til), får man ikke startet tidligere programmer på nytt. Det er kaos og teknisk trøbbel fra ende til annen. Styr unna om du har muligheten til det! T-We siden på Facebook er også stengt for at besøkende kan publisere innlegg (sikkert av en god grunn), men kommentarfeltene under innleggene som blir publisert av Telenor sier alt. Tenk at en så stor leverandør av telefon, internett og TV i Norge skal være så inkompetente når det gjelder levering av tjenester? Forbløffende, rett og slett.

Dette er noe som kunne fungert i russland i 1980

Omtale av  Hugo L

Bytter så snart jeg kan. elendig oppsett. kan ikke gå tilbake å se et program som har gått. ligger ikke i ukesarkivet heller. Hadde altibox og det fungerte helt perfekt, byttet siden de ikke hadde tv2, men mister heller tv2 enn denne totalt elendige brukeroppsettet..

Treigt og dårlig! jeg gir 0 stjerner!

Omtale av  Karsten N

Jeg har canal digital dekoder med kabel-tv. Utrolig nok var det bedre før da det het Canal Digital enn nå som Telenor har tatt over. Men CD var jo også eid av Telenor så jeg forstår ikke hvorfor det er værre nå! Eller: det er MYE værre!! Hvorfor kan jeg ikke velge å slå av oppdateringer?? Og hvorfor kan jeg ikke velge å gå tilbake til forrige oppdatering hvis den nye oppdateringen er værre og gjør dekoderen ENDA TREIGERE ENN FØR?? De kan bare legge ned kundeservice fordi det er INGEN hjelp å få uansett! Og jeg kan ikke bytte ut Telenor med noe annet fordi det er valgt av borettslaget og det er innbakt i husleia!! Hvorfor kan vi ikke velge leverandør selv!? Det burde være en valgmulighet for oss som bor her, at vi kan velge mellom minst 2 leverandører på internett og tv signaler! Men det kan vi ikke for da hadde vel ikke Telenor hatt kunder til slutt! Jeg har kun en mulighet for å bli kvitt Telenor og det er å kjøpe hus!

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bare surr og rot, ingen har peiling på hva de driver med. Umulig å få tak i på kundeservice.

Omtale av  Kjell

Vi er ikke i Telenor lenger enn vi må pga bindingstid. Fra 1-10 gir jeg 0. De må i det minste gå et lite kurs, der de kan gi lik info uavhengig av hvem du etter en time i kø får prate med.

Trist

Omtale av  Rune

Må være tidenes dårligste og mest ubrukervennlige tv oppsett som noen gang er blitt gitt til kunder, fullstendig kaos i tv guide oversikt, navigering etc, umulig å få noen som helst oversikt på noe som helst, mister fullstendig lysten til å se på tv i det hele tatt, utrolig at i 2022 så har noen overbetalte duster klart å lage et slikt oppsett til kunder og av alle de som prøver å få telenor til å forstå dette så gjør dem ingenting, kom tilbake til twe nå og plutselig gikk det opp for meg hvorfor jeg byttet vekk fra twe sist gang, helt ubrukelig tv oppsett, angrer

Meget dårlig kundeservice

Omtale av  Sigbjørn

Meget dårlig kundeservice. 13.dag uten internett. Ikke hjelp å få,de bryter samtalen når du , ringer å mår du ringer tilbake tar det 30-40 min før de svarer å da er det selfølgelig en annen persjon som svarer, å må begynne på nytt å forklare problemet. Forstår GÅTT at det tar så langtid før de svarer, når de har så masse kunder med problem. Skjerp dåkk.Vi er i 2022 barna har tilta i vater.

Ubrukelig

Omtale av  Hans H

Det verste TV-opplegget jeg har hatt siden 60-tallet. Vet aldri på forhånd om det er noe poeng med å slå på eller ikke. Akkurat nå er det ikke signal (E0326) t-we.no/feil hjelper heller ikke. Bare en sirkelspørring som ender med null løsning.

Mister nettverk, ustabilt og ræva kundeservice!

Omtale av  Claus J

Det er håpløst. Dekoderen skulle oppdatere seg selv på en fredag kl 20, da forsvant tv bildet i 3 timer og det kom et svart bilde med teknisk info. Det samme skjedde 2 uker senere, ogndet virket heller ikke da som dekoderen klarte gjennomføre det. Nå 4 dager etter slutta plutselig nettverksforbindelsen å fungere og kundeservice kunne ikke hjelpe hverken med å si fra til ansvarlige at dekoder oppdateringer ikke måtte gjøres på slike tider, eller fikse internett, hun la plutselig på og nå sitter jeg her uten tv. Bare å kaste dritten!!!

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fjernkontrollen sucks

Omtale av  Liv

Fjernkontrollen er udugelig. Hopper fram og tilbake når jeg kun ønsker å skifte en kanal.

Telenor TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR