Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Måtte vente nesten en time før noen svarte. Vi ble enige om at vi skulle få en ny router. Den har ikke kommet innen en uke. Hva med garanti. Alltid på nettet!!!
Mer ustabil dekning etter at Telenor kjøpte CD. Vanskelig å melde feil. Kundeservice sier bare at jeg må skru av og på, selv om jeg sier at dette nettopp er forsøkt. I høst sluttet dekoderen å virke i flere dager. Etterpå falt TV2 ut pga forhandlings- problemer. Har nå skiftet til annet selskap. Nå virker alt, og jeg har TV2! Kommer aldri tilbake til Telenor.
Vurderer å bytte til Allente. Har parabol på hytta og T-Wee hjemme. Vil spare flere tusen i året ved å bytte. Noen som har erfaring?
Etter mer enn en mnd uten TV2 og uten annen kompensasjon enn 100 bestilte jeg overgang til Eidsiva i romjula. Fikk ikke sagt opp Telenor før 3.1 og fikk da vite at jeg hadde en mnd oppsigelsestid + inneværende måned! Må derfor betale i 2 mnd etter bytte av leverandør. Ikke snakk om at de kunne gjøre noe med det. Aldri mer Telenor!
Hadde skriftlig avtale med telenor til en naboeiendom, som de brøyt pga. anlegg. Så er misfornøyd med telenor.
Misfornøyd med at Telenor kutter ut TV2. For lang ventetid og ikke svar på kundetelefon! Opp til 1 time ventetid er ikke bra, det bør være maks noen få minutter.
At man skal miste tv2 i lange tider hver gang avtalen reforhandles er skammelig dårlig… Jeg bytter selskap
Hver gang det skal forhandles ny avtale så mister vi kanalene. Dere vet jo når avtalene går ut så det skal ikke være vanskelig å få dette i havn før de forsvinner. Har aldri ipplevd så dårlig kundeservice. 🤮🤬kommer til å bytte leverandør på alt som har md dere å gjøre🤢👎
Har nå vært uten tv 2 i ukesvis. Her viser Telenor en maktarroganse uten sidestykke. Her brukes flere hundre tusen kunder som pressmiddel mot tv 2. Telenor tilbyr andre kanaler som "et plaster på såret. Tror nok mange med meg finner tv 2 som en svært viktig del av pakken. Synes nå vi får trekke nisselua Høyere opp på hodet og seriøst vurdere alternative leverandører. Etter min mening en skammelig kundebehandling!!!
Arrogant og lite serviceminded, lite kundevennlige. Burde være mer interesserte i kundene og opptre høflig.
Var kjempefornøyd med kabel og internett helt til Telenor kjøpte Canal digital Siden har sjelden ting virket og kundeservice består av tomsinger som sier vi gjør så godt vi kan. Kan desverre ikke bytte siden borettslaget bestenmer denne dritten.
Liker at jeg kan velge hvilke kanaler jeg skal ha tilgang på. Ingen poeng med mange uinteressante kanaler. Lite eller ingen feil. De få feilene har blitt fikset så fort at det ikke har brydd meg. Oppgradering av utstyr skjer på natta eller mens vi er på jobb.
Telenor må få iorden avtale med TV2 snarest. (Leste at det er ikke er forhandlinger).Det har også vært brudd i systemet flere ganger.
Telenor T-we er det værste jeg har vært borti av dekoder.. Og jeg har prøvd ALT! men bor i borettslag og er nødt å ha det.har altid hatt den gamle boksen og la oss være ærlig: den ser ut som en VHS spiller.. bare tregere! Så valgte å bestille twe boks 2. Enda mer skuffende akkuratt det samme som den første men litt raskere betalte 500 i depositum trodde jeg... nix de skal ha 129kr/mnd i tillegg til at de kun har sine egne strømmetjenester men du kan betale noen hundre for noe som ligner selv om du har alt det der fra før, men kvaliteten på strømmingen er også dårlig så egentlig et minefelt av feller hele T-WE 🤣🤣🤣alt du vil se gjennom boksen koster ekstra! Voks opp KREVENOR! men, Det er vel kjennemerke deres å være dyrest men hvorfor velger dere å være så dårlig i tillegg 🤔?
Alltid feil med dekoder og veldig dårlig kundeservice. De tar aldri telefonen og hjelper aldri til
Canal Digital er bare drit etter at Telenor kjøpte Canal Digital. Har vært Canal Digital kunde i 30 år og parabol bruker tidligere . Aldri problemer før Telenor kjøpte opp denne greia