Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor TV
1.9
578 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
578 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-selskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 578 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
39
29
70
393
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kundeservice forferdelig

Omtale av  Johnny S

Forespørsel på mail vedrørende dekoderen min. Svar skulle komme innen 10 virkedager. Det er nå gått 15 virkedager, og jeg regner ikke med å få svar i det hele tatt, tatt i betrakning andres erfaring. Derfor er dekoder gått til gjenvinning og TV abonnement gått til oppsigelse.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig valg av TV selskap

Omtale av  Henny

Ubegripelig rotete meny, hvis man kan kalle den det, umulig å navigere i, innimellom reagerer ikke fjernkontrollen og TV skjermen blir svart i noen sekunder. Veldig irriterende. Umulig å finne igjen kanalene som er valgt i den valgfrie delen. Vanskelig å få oversikt over hvilke opptak man har liggende på boksen. Elendig programoversikt, umulig å se klokkeslett for start og stop av programmer. SKYGG UNNA, VELG EN ANNEN LØSNING FOR TV TJENESTER, PS. KUNDESERVISE EKSISTERER IKKE

Fjernet t-we appen over natten, har ikke fått beskjed

Omtale av  Ester M. H

Tror jeg vil gå over til noen andre, boksen min er ikke mer enn 3 år gammel, men de fjerna t-we appen over natten, og sier at en må leie en boks til 99, kr måneden, er helt uaktuelt for meg.

Forferdelig oppgradering av T-we-Dekoder

Omtale av  Morten

Etter siste oppgradering av dekoder er mine favoritt-lister blitt borte selv om jeg "huket" av for å ta vare på disse under installasjonen ved denne oppgraderingen. Kanaler var blitt utilgjengelige (svart skjerm og ingen lyd) når en valgte enkelte kanaler som egentlig skal være en del av Basis-pakken. Redigering av ny kanalliste er helt forferdelig tregt det virker som det henger seg opp litt før en får reaksjon når en skal flytte rundt i kanal-listen. Er helt ufattelig at ikke Telenor har gjort en bedre jobb i forkant av oppgraderingen. Andre IT-Selskaper kjører ting i såkallt "PILOT" før lansering men i dette tilfellet kan ikke Telenor ha gjort dette. ALT FOR DÅRLIG av Telenor. Min anbefaling: Styr unna dette produktet hvis du kan.

Elendig

Omtale av  Ts

Vi har dekodere som ikke leverer hva det skal, ringt kundeservice 100 ganger, dårlig nett osv osv.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kan dette være lovlig?

Omtale av  Kai R

Hadde er fullt brukbar ADB-5720 CDX, som har fungert veldig bra. Helt til 1.mai, da forsvant start forfra og filmleie. I tillegg ble bildekvaliteten dårligere. I kontakt med kundeservice. sier de jeg må ha den nye T_WEE boksen, som kan leies av dem. Man blir altså tvunget til å bruke noe man overhodet ikke har bedt om. Dessverre gikk jeg i fella og bestilte denne. Det var tragisk å se hva som kom, fra den gode dekoderen jeg hadde, til noe som ser ut som klokkeradio fra 80 tallet. Ved installasjon av denne fikk jeg ikke bilde på TV`n. Og da kundeservicen i ettertid er et kapittel for seg selv. Orker rett og slett ikke gjengi alle henvendelser til ulike "hjelpere" på kundeservice fordi det er så tragisk at jeg ikke forstår at slikt kan forekomme. Det er ikke kundeservice, de er blodglatte selgere som vil skvise enda mer penger ut fra allerede dyrt produkt.

T-we app

Omtale av  Odd R. A

Hadde problemer med å få logget meg på T-we appen i desember og januar, men etter mye fram og tilbake fikk jeg endelig logget meg på i slutten av januar. Det har virket fint inntil jeg prøvde å logge meg på Apple TV på hytta etter at hytteforbudet var over. Nå har jeg samme problem igjen og får ikke logget meg på verken iPad iPhone eller Apple TV. Hos Telenor blir man kastet fram og tilbake mellom support personer. Ingen tar ansvar og ingen løser problemet og det er umulig å komme i kontakt med noen oppover i systemet.

Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR