Telenor TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Stopper hele tiden og det står Starter opp te-we tjenesten. Når man ser et program som har gått tidligere på dagen, stopper det plutselig opp, og man må begynne på nytt, bare for å oppdage at det stopper igjen. Ser man et program, feks et langrenn på NRK, og spoler, stemmer ikke lyd og bilde. Det er også lite programmer i ukesarkivet. Da jeg byttet fra Altibox til Te-we, med 2 års binding, ble jeg lovet et tilbud som var minst like godt som det jeg hadde. Det stemmer ikke.
Leverer ikke hva selgeren lovet, eksempelvis lagring. Helt uforståelig meny for den uinnvidde. Etter lang tid lærer man seg det meste, men funksjonaliteten er elendig. Har hatt drøssevis av samtaler med Support. Noen bra, noen helt elendig, én var veldig bra, men henne fikk jeg ikke kontakt med senere.
Stive priser og elendig kundeservice. Privatkunder tas ikke seriøst når de opplever problemer, selv ikke når problemet befinner seg hos Telenor og varer i mange dager. Det går lang tid før feil fikses og da må man ha mast hver eneste dag. "Har du prøvd å koble fra strømmen på <ditt og datt>?" er Telenors standardsvar for alt ... De er både respektløse og frekke.
Øker prisen til nesten det dobbelte etter at bindingstiden er over. At dette skjer uten at de tar kontakt for å høre om man er fornøyd og ønsker å fortsette er useriøst og grenser til det spekulative. De som ikke følger med blir loppet for altfor mye penger, de som følger med bytter leverandør. Hva slags forretningsmodell er dette?
Har hatt problemer med at kanalene hopper ut på den første boksen og fikk ny boks som kunne kobles opp uten problem men den andre boksen måtte jeg oppgi s/n nummer og chip is for at dette skulle fikses,kunne de ikke ha gjort det samme med den nye boksen med en gang?Veldig irriterende å være uten tv.
Veldig misfornøyd med decoder. Fungerer dårlig ved tilbakespoling av programmer. Hopper ut og går til sanntid..
Dyrt og ustabilt. Vi opplever også te we som rotete og vanskelig å finne frem på. Ved kontakt ber kundebehandler meg finne andre muligheter på nytt.no