Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor TV
1.9
578 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
578 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-selskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 578 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
39
29
70
393
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no

Utrolig skuffende!

Omtale av  Nils

Jeg har ved 2 anledninger prøvd å få igang internett og TV tjenester fra telenor på 2 forskjellige adresser. Begge gangene har det tatt måneder før alt fungerer som det skal. Etter en måned med normal service stoppet plutselig alt igjen og nok en runde med kundeservice og utallige resets/reboots. Jeg synes også det er altfor lite 4k programmer tilgjengelig til tross for fiberoptisk tilkobling. Det blir nok satelitt på TV delen snart, bare for å bytte egentlig.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig brukervennlighet

Omtale av  Astrid

Dårlig brukervennlighet, kan ikke sammenlignes med Altibox, umulig å finne programmer som har blitt vist på tv

En «oppgradering» fra bra til dårlig

Omtale av  Wenche

Etter å ha vært fornøyd med TV- løsningen til CD i fire år, skulle nå Telenor TV komme på banen. Og selvsagt gjøre endringer! La meg med én gang fastslå at jeg ikke er «redd uvante endringer» slik programdirektøren prøver å peke tilbake på oss klagere for! Men produktet vi har fått rett i fanget er helt elendig! Programoppsettet på halv skjerm, det å måtte «spole» tilbake i stedet for å kunne bruke knapper og «bla» som før! Tilbakesteg!! Info- ja, hvor ble det av? «Vaskelappen» vedrørende programmer; borte! Tilbake kom noe idiotisk tungvint som bare forteller hva du ser på. Som regel vet jeg hva jeg ser på, det er INNHOLDET jeg vil vite noe om! Mine opptak? Hvorfor i all verden er det gjort så tungvint og uoversiktlig? Hva var galt med linjene som var brukt før? Og hvorfor gjøre sletting mer komplisert? T-We- oppsett ok for meg. Om det nå var nødvendig å endre. Det var utmerket før også. Vi er mange som er forbannet, fortvilet og grundig lei hele greia. De som uttaler seg positivt på vegne av Telenor TV har nok en annen tjeneste hjemme..

Håpløst

Omtale av  Laila

Ingenting finner jeg bra hos dere. Et forferdelig nytt system. Nå skal heldigvis borettslaget samles for å finne et annet selskap vi skal ha. Samtlige er misfornøyde!!

Var bra helt til siste oppdatering av T-We Box

Omtale av  Erik

Jeg var 97% fornøyd med T-We Box inntil siste oppdatering. Nå er det bare en plage å bruke boksen, og jeg blir stort sett så irritert over hvor dårlig det er, at jeg dropper TV-tittinga. EPG er blitt veldig uoversiktlig, opptaksmenyen er blitt totalt ubrukelig, og serieopptak funker ikke lenger. Kundeservice er blitt utrolig mye dårligere siden Telenor overtok Canal Digital (de skylder på korona...). Dette er så ille som det kan få blitt! Jeg sitter i styret for et mellomstort kabellag, og jeg kommer til å jobbe aktivt for å bytte leverandør når kontraktsperioden er over.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lite eller ingen hjelp å få

Omtale av  Tom

Tar utrolig lang tid før man kommer igjennom til kundeservice. Manglende kanaler selv om jeg betaler for det i kanalpakker. Fikk tilsendt ny tuner, ble tidvis greit en liten periode, men.... Blir vel en ny leverandør. Huawei er kanskje greit.

forferdelig!

Omtale av  Marina

Etter siste oppgraderingen ble en viktig funksjon- MANUELT OPPTAK BORTE. har ringt flere ganger til kundeservice men de kunne ikke hjelpe, sendte e- mail, fikk irrelevant svar. opptaket ofte funderer ikke i det hele tatt.

Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR