Meny
Canal Digital Kabel TV er nå Telenor TV
Canal Digital Kabel TV ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor, og heter nå Telenor TV.

Telenor TV omtaler og erfaringer

1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
7
av 7 innen
tv-selskap
19%
anbefaler
Telenor TV

"Dårligere programvare og signaler, kundeservice svarer ikke"

Omtale om Telenor TV skrevet av Eva L for 30.10.2020 20.53

Telenor TV har totalt 376 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårligere programvare og signaler, kundeservice svarer ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Omfattende og ny programvare uten varsel. Fjernet supre funksjoner uten grunn, f.eks. som å navigere en dag frem eller tilbake, alternativer er enten ingen eller dårligere. Noen av disse funksjonsknappene etterlatt uten noen funksjon. Dårlig signal - signalfeil-melding ved avspilling fra ukesarkiv, samtidig som direkte-TV fungerer fint, hva er greia? Hvorfor gjør de frem og tilbakespolingen dårligere, samtidig som ukesarkivet ikke virker? Ingen informasjon om endringer. Kundeservice som ikke svarer på henvendelser. Nå er jeg bare irritert på Telenor TV. Ser ikke at de har noe som er positivt og over minstemålet av hva man kan forvente, bare under.

Bytt.no
"Dårligere programvare og signaler, kundeservice svarer ikke" skrev Eva L om Telenor TV

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor TV?
Gjør som Eva L og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor TV du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig"

Fungerer ikke. Appen har håpløst brukergrensesnitt. Umulig å spole. Henger ser opp. Styr unna

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Tragisk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som tittel sier..tragisk. Hvorfor ikke bare innrømme, som det er..dere klarer ikke å levere det som blir oppgitt. Slik har telenor operert i mange år. Det er faktisk "svindel" i andre sammenhenger å ikke levere det som er avtalt, tenker spesielt på oppgitt hastighet. Kan man ikke levere som avtalt, skal man selvfølgelig ikke betale for det som ikke blir levert.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Telenor telefon, e-post, TV, bredbånd og internett"

Helt tilfreds med alle ovennevnte tjenester. Om det har vært problemer er de blitt løst umiddelbart, enten av meg selv gjennom omstart eller via telefonråd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Går tydeligvis inn for å beholde sisteplassen på bytt.no"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mistet tv-signalet kl. 18:20 i går. Får etter en liten time beskjed om at rep. beregnes ferdig kl. 23:00. 22:30 kommer beskjed om at feilen er rettet. Fortsatt intet signal. Prøver alle de ting Telenor skriver, men stadig intet signal. I dag ringer naboen Telenor og får telefonsvarer med beskjed om at feilen ikke var rettet, og at det kunne ta 3 dager!!!!!! I dag kl. 13:30 ringer også jeg Telenor, da noen har hørt at teknisk hjelp kommer tidligere jo flere som klager. Telefonsvar på Kundeservice: Det er 52 minutter ventetid!!!!! Det burde ikke være lov for Telenor å benytte ordene service eller skrive på nettet at «vi hjelper dere». Vet ikke om det er noen vits i å ønske God Bedring.

Telenor TV har totalt 376 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR