Meny
Canal Digital Kabel TV er nå Telenor TV
Canal Digital Kabel TV ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor, og heter nå Telenor TV.

Telenor TV omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,3/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
7
av 7 innen
tv-selskap
17%
anbefaler
Telenor TV

"Håpløs TV løsning"

Omtale om Telenor TV skrevet av Asmund for 26.01.2021 22:40

Telenor TV har totalt 406 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs TV løsning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Når man skal beskrive denne løsningen er det vanskelig å vite hvor man skal begynne. All reklamen om ubeskrivelig, spoling, t-we appen som fungerer bare noen ganger. Og aller verst at man ikke kan se kanaler på en PC. Dyrt og elendig kvalitet. Jeg bytter så fort jeg får et alternativ. Skulle se Premier League gjennom t-we appen i kveld. Ender opp med å se hjulet spinne rundt og rundt. Både dekoder og telefon står i samme nett - likevel fungerer det ikke.

Bytt.no
"Håpløs TV løsning" skrev Asmund om Telenor TV

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor TV?
Gjør som Asmund og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor TV du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Øyvind B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"0 informasjon eller hjelp. Uforståelig språk"

viktig tv-tid stoppes til oppdateringer? ) informasjon Nektes hjelp hos kundeservice

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"3/4 år uten at tv og bredbånd fungerer samtidig"
3 syns denne omtalen er nyttig

For 3/4 år siden gikk bredbåndshastigheten ned til nesten null når TV'en ble skrudd på. Etter gjentatte telefoner til kundeservice ble endelig ruteren byttet. Det hjalp ikke. Vi ba om at dekoderen da ble byttet siden det var eneste mulige feilkilde nå, men det ville de ikke. For 2 uker siden begynte et rødt varselsymbol å lyse på dekoderen og TV'en gav bare feilmelding. Da gikk Telenor med på å sende en dekoder. Det skulle gå raskt å få den. Nå har det gått 2 uker og etter gjentatte purringer fikk vi beskjed om at dekoderen i aller beste fall ville bli sendt om noen dager slik at vi muligens fikk den i løpet av en uke. Så fremdeles uten tv. Forut for hele denne historien har Telenor dobbeltfakturert oss for tv og bredbånd etter at de la inn fiber for ca. ett år siden. Vi fikk tilbakebetalt dette da vi oppdaget det og gav beskjed om det, men vi vil jo da absolutt ikke anbefale Telenor! Alle i kundeservice er hyggelige og forståelsesfulle og refunderer det som er rimelig, men vi ønsker bare et bredbånd og en tv som virker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"t-we systemet er ellendig etter at det ble telenor"
4 syns denne omtalen er nyttig

veldig vanskelig å finne frem til kundeservice jeg kan ikke bytte leverandør siden jeg ikke eier leiligheten. og husleien inkluderer basis-abonnementet. det er dårlig gjort at man ikke kan kjøpe dekodere lenger, men må betale leie/abonnement.

Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Mye feil på arkiv og opptak (signalfeil)"
3 syns denne omtalen er nyttig

Alle feil har kommet etter de skiftet leverandør på programvare. Appen på AppleTV var endelig blitt god å bruke, og så kom de med den nye appen som bare var søppel - Ingenting fungerte og umulig å søke opp programmer. Har blitt bedre men fortsatt er det som om du bor i bakvendtland når du skal bruke den. Programmet på dekoderen er like bakvendt: når du skal spille av opptak må du lete gjennom mapper for hvert program og opptak som er bakerst i køen er det som er tatt opp!! Helt molbo. La de som lager det nye programmet se på den gamle appen/programmet til dekoder hvordan det kan gjøres og så endre det nye så det går an å bruke. Har også signalfeil-melding på hvert opptak på dekoderen etter siste programoppdatering. Å ringe telenor hjelper ikke - du får bare beskjed at du må ta strømmen i 10 minutter og så skal det sikkert være i orden. Vil ikke inrømme at programvaren har feil, skylder på brukerfeil/feil hos kundens utstyr/kabler. Er lei av telenor pga dette, de belaster meg også for 2 programkort når jeg bare har 1. Har ringt dem 3-4 ganger om dette. Blir ordnet for et par mnd. og så tar de etterbetalt for 2 kort igjen og belaster hver mnd igjen. Om det hadde hjulpet skulle jeg anmeldt dem for svindel, men jeg skal ihvertfall kontakte forbrukerrådet og høre.

Telenor TV har totalt 406 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR