Meget dårlig kundeservice. 13.dag uten internett. Ikke hjelp å få,de bryter samtalen når du , ringer å mår du ringer tilbake tar det 30-40 min før de svarer å da er det selfølgelig en annen persjon som svarer, å må begynne på nytt å forklare problemet. Forstår GÅTT at det tar så langtid før de svarer, når de har så masse kunder med problem. Skjerp dåkk.Vi er i 2022 barna har tilta i vater.
Har du en tilsvarende erfaring med Telenor TV?
Gjør som Sigbjørn og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor TV du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Det verste TV-opplegget jeg har hatt siden 60-tallet. Vet aldri på forhånd om det er noe poeng med å slå på eller ikke. Akkurat nå er det ikke signal (E0326) t-we.no/feil hjelper heller ikke. Bare en sirkelspørring som ender med null løsning.
Det er håpløst. Dekoderen skulle oppdatere seg selv på en fredag kl 20, da forsvant tv bildet i 3 timer og det kom et svart bilde med teknisk info. Det samme skjedde 2 uker senere, ogndet virket heller ikke da som dekoderen klarte gjennomføre det. Nå 4 dager etter slutta plutselig nettverksforbindelsen å fungere og kundeservice kunne ikke hjelpe hverken med å si fra til ansvarlige at dekoder oppdateringer ikke måtte gjøres på slike tider, eller fikse internett, hun la plutselig på og nå sitter jeg her uten tv. Bare å kaste dritten!!!
Fjernkontrollen er udugelig. Hopper fram og tilbake når jeg kun ønsker å skifte en kanal.
Den er ute i uker i gangen. Når vi ringer Telenor sier de at alt er normalt hos Telenor. Om de klarer å få det til å funke, kan det bli bra, men vi kan ikke betale mange 100 kroner i måneden for ingenting.