Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor TV
1.9
578 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
578 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-selskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 578 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
39
29
70
393
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no

Svært lite fornøyd

Omtale av  Misfornøydkunde

Baseres på flere situasjoner ned problem, men kan dele en situasjon. Plutsen kom det opp en oppdatering som skulle gjennomføres, så kom det opp en feilmelding E9005. Jeg sjekket nettsiden til Telenor og ble anbefalt til å strømmen på dekoderen og prøve igjen. Dette prøvde jeg flere ganger uten respons. Så nå står TV kanalen jeg hadde på nå feilmelding på i bakgrunnen og jeg får ikke fjernet feilmeldingen, som tydeligvis ikke har noe med TV signalet å gjøre. Så er dette selvsagt utenom åpningstider på kundeservice så jeg får ikke løst problemet før de åpner om flere timer. Verdt å nevne at konkurrenten har åpent 24/7...

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig, dyrt og blæ

Omtale av  Ola H

Hvorfor MÅ jeg ha Telenor som leverandør av tv/internett? Det er dyrt, dårlig, dekoderen responderer treigt. Huff og huff! Når jeg spoler så spoler den plutselig i 30 sek++! Spoler jeg raskere så kan den spole plutselig 2-3 minutter! Og da må jeg spole tilbake og så skjer det samme flere ganger på rad! Trykker jeg pause så kan det ta flere sekunder før det er noe reaksjon! Menyen er også treig! Og det er selvfølgelig ingen hjelp å få! Må flytte til ny bolig for å bytte tv selskap! Idioti! Hvorfor kan jeg ikke velge leverandør selv på tv/internett som med mobilselskap?! Hadde jeg kunnet velge så hadde jeg IKKE valgt Telenor ihvertfall, akkurat som jeg ikke har valgt mobilab. fra Telenor. Fa*n!

Appen T-We

Omtale av  Anders T

Appen på mobil og apple tv er dårlig.Elendig brukeropplevelse. Stor skuffelse å gå fra Telia play til dette. 10-år tilbake i tid

Løfter som ikke blir holdt.

Omtale av  Tormod O

Tull og tøys fra begynnelse til slutt ! Det begynte med selger som lovet ne som ikke blei innfridd. Har hentet utstyr til nett og TV 2 ganger på posten. Ble lovet en mann som skulle komme hjem for å montere ny Tw boks Fredag,men har ikke sett snurten av mannen enda. I dag er det Tirsdag. Må ringe igjen. Feil på dekoder CE-103

Sinnsykt dyrt med dekoderleie

Omtale av  Dag

Telenor har fått dekodere som kan kobles med wifi , men skal jeg ha det så blir en kjørt inn i tvangstrøya LEIE DEKODER for ca 120 kr mnd. Det sier seg selv at dette blir vanvittig dyrt over tid .. skygg unna denne arrogante norske leverandøren som skal presse mest mulig penger ut av det meste

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Oppdatering av dekoder

Omtale av  Jarl

Ved ny oppdatering av software fungere ikke dekoderen. Den har fungert i 4- 5 år uten problemer. Får heller ikke ny dekoder må påkoste den selv blir jeg fortalt av telenor kundeservice. Elendig kundeservice igjen av telenor!!

mangelfull service

Omtale av  Anne

Har for 3 uka bedt om installering av bredbånd og bedt om en montør. Helt umulig å få kontakt med eltel som liksom skal dekke hele landet og lokalt har de ingen som kan komme på kort varsel. Ikke svarer de og ikke gir de noe tidspunkt eller tilbakemelding på henvendelser. Telenor bryr seg ikke med å rydde opp og nye personer greier ikke å forstå hva problemet er. Helt på tryne etter min mening. Er Eltel kundeservice sitt ansvar bevisst når de mener at en hastesak skal ta 3 nye uker. Hastetime om 3 uker. Jeg gidder ikke å forholde meg til slik slapp virksomhet.

Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR