Meny
Canal Digital Kabel TV er nå Telenor TV
Canal Digital Kabel TV ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor, og heter nå Telenor TV.

Telenor TV omtaler og erfaringer

1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
7
av 7 innen
tv-selskap
23%
anbefaler
Telenor TV

"Dårligere nett med fiber enn med bredbånd - begge Telenor"

Omtale om Telenor TV skrevet av Mamma for 15.01.2019 18.29

Telenor TV har totalt 270 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårligere nett med fiber enn med bredbånd - begge Telenor"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi har fått installert Fiber og internettet er veldig tregt. Når informasjon om trening på Facebook og jeg klikker på linken åpner den seg ikke - står og «venter». Vi hadde Internett via Telenor før og nettet var mye bedre. Det var signaler i alle rom. Det er det ikke nå. Skulle være raskere - ikke tilfelle - det er tregere.

Bytt.no
"Dårligere nett med fiber enn med bredbånd - begge Telenor" skrev Mamma om Telenor TV

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor TV?
Gjør som Mamma og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor TV du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Umulig å komme fram til noen i systemet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å komme i kontakt med noen om du har et problem du trenger hjelp med, enten teknisk eller faktura, ja hva som helst!! Fyyyy telenor. Mye bedre da CD var CD

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Sinnsykt dårlig og treg kundeservice. Styr unna."
2 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt og dårlig, tvers gjennom. Hadde jeg visst hva vi EGENTLIG fikk "tilbud" om hadde vi aldri takket ja.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Ok tjeneste. Dårlig på kommunikasjon."
2 syns denne omtalen er nyttig

Da min aldrende mor skulle flytte fra enebolig til borettslag skulle jeg si opp tv-abonnementet for henne da hun har problemer med å gjøre det selv. Etter å ha stått 15 minutter i telefon-kø fikk jeg snakket med en som registrerte det, men han måtte også ha en bekreftelse fra henne i følge han. For at hun skulle slippe å stå i telefon-kø ble vi enige om at han skulle ringe henne opp straks vi var ferdige med samtalen. Da jeg snakket med henne senere kunne hun ikke huske å ha fått noen telefon og jeg tenkte at konsulenten hadde stolt på informasjonen jeg gav uten å ringe henne likevel. Men regningene fortsatte å komme. Jeg ringte så på nytt. Vedkommende sa at det var notert at hun selv skulle ta kontakt angående oppsigelse og sa at dette måtte være en "misforståelse". Jeg vet vi avtalte at de skulle ringe henne den kvelden. Visa endte med at hun måtte betale for 3 måneder hun ikke bodde i huset lenger. Mistillit.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"T-we boks som ikkje fungerer og null kommunikasjon."
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundebehandling. Ringer inn feilmelding og får ikkje nokon tilbakemelding om korleis dei vil løyse problemet. Har vore utan TV i over ei veke!

Telenor TV har totalt 270 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR