Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor TV
1.9
578 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
578 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-selskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 578 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
39
29
70
393
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig service

Omtale av  Silje B. P

Utgir dårlig service! Feile priser å uten at du kommer ut av binding! Mener at dem ikke kan finne tilbudet som ble gjort til deg. Løgn på løgn! Gleder meg til binding er ferdig og nye med onkli service kan steppe inn.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Tyveri satt i system. Overgang til fiber

Omtale av  Trude K

Regninger sendes selv om abonnement er sagt opp, de dekker seg bak: Canal Digital er to firma, men når jeg sa opp pr tlf (to ganger ) lovte kundebehandler å ordne saken slik at jeg ikke hadde både satellitt og kabel tv regning samtidig. 7mnd etter: de stjeler fortsatt penger fra kontoen min for to abonnement, svarer ikke på det jeg spør om, og når jeg slettet autogiroavtalen, da kom inkassovarslene. SÅ sier de at jeg å må si opp skriftlig!!!! Det måtte de sagt når de solgte meg fibertilgangen! Ikke at de skulle "fikse" det!! Dumme meg stolte faktisk på dem! Jeg kommer til å skifte leverandør.

Uten nett og tv i to uker

Omtale av  Christian K

Helt fantastisk at det er mulig å må vente 1 til 2 uker for å få service etter brudd på kabel.. Ringte igjen idag å fikk beskjed om at de skal prøve å få fikset ila. uka. Må si meg svært lite fornøyd med dette.

Useriøse og kunnskapsløse

Omtale av  Torbjørn S

Det er dessverre ikke noe som kan sies å ha vert bra, tid fra avtaleinngåelse til montering stemmer ikke, og det gis heller ikke informasjon underveis. Når montering endelig skjer, er dette på en svært amatør messing måte og ikke komplett, og man må stadig ringe kundeservice for å bruke flere minutter i tastevalg før men endelig får snakke med noen som ikke kan produktet eller annet. Å få svar på et enkelt spørsmål må man gjerne ta kontakt med kundeservice 2-3 ganger, og ingen har samme svar. Jeg ville aldri valgt canal digital om det fantes en konkurrent i området.

Ulovlige avtaler og løgn om virkeligheten ved salg og markedsføring. Monopol er ikke lovlig

Omtale av  Kenneth N

Når det er bare dårlig arbeid fra konkurranse etaten og løgn om monopol og løgn om framtida. Så det er ikke noe informasjon om nettleie på CanalDigital sin egen nettside, så er det ikke noe informasjon om det i prisliste. Så da blir det nok ikke noe mer enn løgner og svindel forsøk fra de som tror de hjelper. Ga meg beskjed om at de ikke har noe hjelp til noe. Hverken bredbånd eller noe annet. Ser at service er ikke noe annet enn løgner om virkeligheten og ubrukelig tull med faktura som ikke har vært korrekt siden jeg bestilte CanalDigital, underlig dårlig manerer og faktisk ulovlig gjennomført arbeid. Forkastelig dårlig manerer fra konkurransetilsyn og kontroll av monopolet de har gjort det verre enn det som er nødvendig. Telenor.no leverer signaler og de har problemer med forstå at de er ansvarlig for, elendig løgn om virkeligheten. Forkastelig dårlig manerer fra kundeservice og elendig oppførsel fra CanalDigital. Jeg har anbefalt alle sammen å anmelde CanalDigital for ulovlig gjennomført arbeid med ulovlig innkreving av penger for utgifter som ikke er mulig å få gi kundene. Det ligger i prisen uansett, så når selskap ikke kan noe om lovpålagte oppgaver og loven som er. Så takk til staten som ikke bryr seg om hva som skjer. Lykke til med betale tusenvis av kroner til CanalDigital svindel selskap som er Telenor egentlig. Det kan ikke være monopol og løgn om produktet. Så løgn om kundeservice som ikke kan hjelpe deg med noe annet enn slå av og på. Det er bare dårlig arbeid og løgn av sinnsyk dimensjon inkludert dårlig manerer mot kunder. IKKE NOE GODT LEVERT PRODUKT Anbefaler ikke ha noe med CanalDigital eller get, prøv Altibox de har ikke noe problem med kundeservice og kunnskap om produktet som er solgt. Egne servere til spill og det betyr at dette er avgjørende for fremtiden. Vi kan bruke vår egen makt til vise at CanalDigital, og Get er inhabil patetisk ubrukelig meningsløs elendig hjelp av dårlig kvalitet. Så si opp avtalen med de. Latterlig at noen påstår at de er fornøyd med ubrukelig tull og mangler. Antar det er CanalDigital selv som er ansvarlig for svindel og bedrageri som gi beskjed om løgn via sider som dette. Canaldigital er bare elendig og utgått arbeid som ikke de kan levere mer av latterlige løgner om salg av produkter som ikke er noe annet enn løgner.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lite opptatt av hva kundene mener

Omtale av  Frode

Får lite for pengene. Forferdelig tregt, lite kunnskap og ingen ønsker om fornøyde kunder. Lever på monopol og eget bakkenett.

Elendig TV-tilbud

Omtale av  May

Etter at analoge signaler ble slukket er vi bundet til CD sine egne dekodere for å få gjort opptak, da de dessverre blokkerer signalene til eksterne opptakere. Dekoderne har dårlig kapasitet med plass til under 80 timer med HD-opptak og det er umulig å velge lavere bildekvalitet for å få plass til å ta opp mer. De bestemmer også at vi kun skal kunne motta HD-signaler for de vanligste kanalene. For min del er SD mer enn nok, men jeg får altså ikke valget. Deres "nye og bedre" produkt består for min del i et mye dårligere tilbud enn jeg hadde før. Jeg får sett mindre av det jeg ønsker, men må betale mer. Har nemlig vært nødt til å ta i bruk flere opptaksdekodere (hvilket medfører økte månedlige kostnader) for å kunne få tatt opp mest mulig, da jeg er ute og reiser i lange perioder og har en tendens til å se en del på TV (altså opptak) når jeg er hjemme. Som om ikke det var nok: I tillegg er ikke dekoderne til å stole på. Selv om det er 40-50 timer med ledig plass hender det at planlagte opptak ikke starter. Det er ikke snakk om opptakskonflikter. Ingen andre planlagte opptak ligger til samme tidspunkt. På kundeservice sa de at det kunne være pga. at for mange opptak ligger planlagt generelt. Altså at spilleren HOLDER AV plass til senere opptak som allerede er planlagt. Fikk beskjed om at det er umulig å få oversikt over det reelle antall ledige timer. Det antallet ledige timer som man kan se øverst på skjermen inne på Mine opptak gjelder altså ikke, i følge kundeservice. Hva i alle dager? Burde det ikke være sånn at den tar opp til det ikke er mer plass igjen før den stopper? Det er helt latterlig (hvis det i det hele tatt stemmer) at dekoderen kan bestemme uten mål og mening hvilke planlagte opptak som skal eller ikke skal utføres fordi den vil bli full en eller annen gang i framtiden hvis ingen opptak blir slettet. Skal man ikke få en sjanse til å se på opptakene og slette dem i mellomtiden da? Det er helt ulogisk hva som tas opp og ikke tas opp. Mitt siste eksempel er et serieopptak hvor en kanal sendte en hel sesong i løpet av to kvelder. Dekoderen bestemte seg da for kun å ta opp de tre siste episodene, selv om ingen opptakskonflikter var involvert og det var over 40 ledige timer på harddisken. Dette fenomenet har jeg opplevd med både den nye T-WE-boksen og ADB 5720. Har hatt flere merkelige opplevelser med dekoderne. Kontakter man kundeservice får man forskjellige svar på hva problemene kan skyldes. De svarer i hytt og pine og foreslår også løsninger på problemer man (utrolig nok) faktisk ikke hadde i utgangspunktet, og tror at det skal løse de problemene man egentlig ba om hjelp til. Det funker selvsagt ikke. I tillegg har jeg blitt anbefalt å kjøpe tilleggsutstyr som en annen kunderådgiver senere sa at mest sannsynlig ikke ville fungere. Jeg har flere ganger fått feilinformasjon derfra og sørger derfor for å snakke med flere av dem før jeg legger ut penger for noe. De er stort sett hyggelige, men altså ikke til å stole på. Jeg leier i borettslag med CD-avtale så er dessverre bundet til dette selskapet, men vurderer å gi opp hele TV-avtalen og gå over til strømmetjenester i stedet. Styr unna!

Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR