Meny
Canal Digital Kabel TV er nå Telenor TV
Canal Digital Kabel TV ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor, og heter nå Telenor TV.

Telenor TV omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,3/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
7
av 7 innen
tv-selskap
18%
anbefaler
Telenor TV

"Elendig løsning hvis decoder må byttes"

Omtale om Telenor TV skrevet av Petter for 20.11.2020 18:28

Telenor TV har totalt 392 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig løsning hvis decoder må byttes"
2 syns denne omtalen er nyttig

Decoderen fra Telenor sluttet å virke på fredag formiddag.Ettet å ha pratet med kundeservice,fant de ut,at decoder måtte byttes.Men har de noe pickup punkt? Å neida,den måtte sendes i posten,så jeg satt uten tv hele helgen.Her har Telenor en haug med butikker hvor de gjør alt for å selge deg ny telefon,og abonnement,men ingen service mht decoder.Skammelig.Jeg skal gjøre alt for at borettslaget bytter tv leverandør.Møkkafirma.

Bytt.no
"Elendig løsning hvis decoder må byttes" skrev Petter om Telenor TV

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor TV?
Gjør som Petter og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor TV du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Bergentv
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ligg unna"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi har vært hos Telenor siden deres Canal Digital løsning. Så kom de med sin T-We, og det har bare blitt verre og verre med et elendig produkt under stadig utvikling, og hvor en skulle tro at de var smarte nok til å høre på godt betalende test kunder, men NEIDA. Så, ligg langt unna. Vi kommer til å hoppe over til annen leverandør i Black-Friday uken. Det kan ikke gjøres dårligere enn hva T-We er, så alt annet vil bli en forbedring.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Det går ikke gå inn å se et program som er gått yidligere eller å starte forfra når et program er st"
2 syns denne omtalen er nyttig

Problemer med å se et program som har gått tideligere samt at en slår på tv og programmet er haveis så gårdet ikke å starte forfra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Og ringe til kundservice er ren musikkterror"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi fikk montert nytt bredbånd og ba om og få montert signal til tv nr 2.5 ganger ringte jeg og bestilte dette.fortsatt ingen hjelp og få.nå er det gått 3. Mnd og de påstår de har sendt ut bestilling til one co , så jeg ringer de og spør men de har ikke fått bestillingen.og holde kunden for narr er de dyktige til.gikk over fra kobberlinje til fiber 300 og ble lovet bedre. Nett .men måtte leie 2 ekstra forsterkere for og få dekningen jeg hadde med kobber.fant og ut at telenor ikke automatisk sa opp regningen på kobberlinjen så jeg betalte inn snart 3000 for mye.dette er ett steinalderfirma uten kontroll.har tilslutt ringt one co og bestilt direkte slik at jeg får tv signal på tv nr 2.kanskje det hjelper.er på grensen til og bytte selskap.

Hanskristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Hva i alle dager har de røyka der"
4 syns denne omtalen er nyttig

Telenor burde ha holdt seg til mobil og brebånd. Nå sliter vi som bare f med streaming gjennom t-we. Lagger, hakker, mister kvalitet og bryter streamen. Dette var aldri noe problem før den forbanna oppdateringen av boksene som ble gjort for å bedere tilbudet til forbruker. Denne løsningen kan da umulig ha blitt alpha testa engang, ingen uten en pistol i tinningen ville sagt den var bra. Her får du ikke lenger det du betaler for. En kompis sa denne løsningen ligner veldig på den som er på parabol og vistnok mye billigere å drifte kontra den gammle løsningen. Noe jeg ikke hadde blitt veldig overasket over. Miner foreldere som er litt oppe i åra synses den nye løsningen er kronglete og uoversiktlig, noe jeg er helt enig i. Ut i fra alle omtalene her så er det jo ikke akkurat noe å slå i bordet med fornøyde kunder. Så lurer litt på hvorfor de skifta ut ett ellers ok system, selv om det var gammelt så trengs det nødvendigvis ikke rekonstrueres fra bunn av til noe som ikke funker, why not just use something that work already with new code.

Telenor TV har totalt 392 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR