Meny
Canal Digital Kabel TV er nå Telenor TV
Canal Digital Kabel TV ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor, og heter nå Telenor TV.

Telenor TV omtaler og erfaringer

1,3/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
7
av 7 innen
tv-selskap
18%
anbefaler
Telenor TV

"Hold dere borte fra T-WE"

Omtale om Telenor TV skrevet av Toralf K for 03.11.2020 16:33

Telenor TV har totalt 384 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Toralf K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Hold dere borte fra T-WE"
4 syns denne omtalen er nyttig

T-WE fra Telenor er noe av det dårligste tv løsning jeg har vært borte i. Alt er dårlig med T-we. Start forfra stopper opp og det kommer ofte feilmelding. Ukesarkiv er ulogisk satt opp. Spoling i programmene er tungvin. Gjelder T-WE bokser og appen til Apple tv. Kontakt med kundeservice får terningkast 1. Telenor la på. Styr unna.

Bytt.no
"Hold dere borte fra T-WE" skrev Toralf K om Telenor TV

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor TV?
Gjør som Toralf K og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor TV du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"T-we er elendig brukervennlighet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi fikk med T-we på lasset i forbindelse med ny bredbåndsleverandør. Konseptet er rett og slett det absolutt minst brukervennlige jeg noensinne har vært borti + ustabilt med tekniske feil. Det er meningsløst å tilby et så dårlig produkt i 2020. Helt uforståelig. Skal si opp ved første anledning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårligere programvare og signaler, kundeservice svarer ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Omfattende og ny programvare uten varsel. Fjernet supre funksjoner uten grunn, f.eks. som å navigere en dag frem eller tilbake, alternativer er enten ingen eller dårligere. Noen av disse funksjonsknappene etterlatt uten noen funksjon. Dårlig signal - signalfeil-melding ved avspilling fra ukesarkiv, samtidig som direkte-TV fungerer fint, hva er greia? Hvorfor gjør de frem og tilbakespolingen dårligere, samtidig som ukesarkivet ikke virker? Ingen informasjon om endringer. Kundeservice som ikke svarer på henvendelser. Nå er jeg bare irritert på Telenor TV. Ser ikke at de har noe som er positivt og over minstemålet av hva man kan forvente, bare under.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig"

Fungerer ikke. Appen har håpløst brukergrensesnitt. Umulig å spole. Henger ser opp. Styr unna

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Tragisk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som tittel sier..tragisk. Hvorfor ikke bare innrømme, som det er..dere klarer ikke å levere det som blir oppgitt. Slik har telenor operert i mange år. Det er faktisk "svindel" i andre sammenhenger å ikke levere det som er avtalt, tenker spesielt på oppgitt hastighet. Kan man ikke levere som avtalt, skal man selvfølgelig ikke betale for det som ikke blir levert.

Telenor TV har totalt 384 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR