Telia TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt GET nå Telia i MANGE år. Ja Telia har vert veldig dårlige med kundeservice å de å rette feil. De tar offte ikke klagene dinne seriaøst å ber deg kun om å restarte utstyr 20 ganger før de endelig gidder å fåreta seg noe å innser at der kanskje er utstyre dems eller linjen det er noe feil med. Der jeg bor har vi ganske nytt fiber net noe som gjør at TV å internet har fungert ganske stabilt uten mye feil. Vi bruker fremdeles den gamle get box 2 tv tuneren siden jeg har sakt nei til Telia sin nyeste ustabile for svak hardware som også blir for varm inni den tette boksen. Ikke alltid de nyeste som er best. De vil ikke si at det har vært feilfritt. Små feil har jeg opplevd! eksempel er at sentralen, ruteren vi har ikke alltid klarer å mota ip. adresser noe som gjør at utstyr må startes på nytt før internet fungerer på nytt. Om jeg ikke hadde hatt tv å internet gjennom fiber fra før å hadde valget mellom altibox å Telia så hadde jeg valgt ALTIBOX. jeg har lite errfaring med altibox men vet at de har døgn opent på teknisk kundeservice både på telefon å chat, så de er MYE bedre en telia. Alle har nokk svin på skogen å er ikke perfekte noen av de. Ved bruk av telia android tv app så kan man bruke en pc med android eller en android box som en tv tuner om du har Telia tv abonement! Jeg har ikke blitt bett av noen tv/internet leverandører om å skrive dette.
Jeg fikk besøk i garasjen i går 11/09-2023 av en veltalende kar som ønsket å selge meg tv og internett til en langt lavere pris en Telenor tilbyr meg. Sååå bra !!! tenkte jeg. Gikk med på avtalen og glemte å sjekke BYTT.NO før jeg sa ja.... uuh det var kanskje litt dumt. Nå har jeg sjekket litt og finner at jeg vil benytte meg av angrerett skjema. Skriver det ut og scanner og skal sende dette, MEN hvor?? Det finnes ingen informasjon om hvor jeg skal sende det, annet enn vanlig post adresse med frimerke og konvolutt. Det kan da ikke være mulig ?? Måtte inn på internett og søke opp og fant en Facebook side med lite hyggelig lesing vedr. Telia som jeg hadde takket ja til. Men fant nå efter litt en E-post adresse jeg kunne sende mitt angrerettskjema til, TROR jeg.... Har mottatt mld om at min epost er mottatt og at vanlig behandlingstid er 1-3 virkedager. Har bedt om bekreftelse på at angrerett skjema er mottatt. Vi får se. Kan vel ikke si at jeg er veldig imponert over Telia. Telenor er svært dyre på priser, men de har da et anstendig opplegg må vite. Må si jeg er skuffet over Telia.
Det er ofte problemer med signal hos Telia. Og liten vilje til å fikse problemet. Samtidig synes jeg det er ekstremt dyrt å betale 1300 kr i måneden.
Tregeste kundebehandler system jeg har opplevd Mye frem og tilbake Venter og venter for å få kontakt på telefon 😒
Enormt med feil. Verste jeg noensinne har vært borti. Den klarer ikke å synkronisere lyd og bilde. Den starter ofte opp med feil i bilde. Mange streker…desidert dårligste tv boks til nå. Blir byttet umiddelbart det foreligger et alternativ
Vanskelig å komme gjennom til kundeservice, lager mer rot for deg enn hjelp!
TV app hakker konstant - dette har den gjort i lang tid. Når jeg nå kl 18.14 på en ettermiddag skal kontakte kundeservice, er det 85 - åttifem - minutters venting. Håpløst dårlig produkt.
Fungerte fram til 18.8.2023,. da ble systemet endret slik at vi ikke fikk valgt utenlands kanalene som vi har betalt for. Vår avtale ble inngått med Get som Telia TV kjøpte. Endringen skjedde uten varsel eller forklaring, Vi krever at gammel avtale blir fulgt opp.
Elendig kvalitet på lyd og TV-bildene, umulig å se en hel sending på tv uten avbrudd.
Mye rot og vanskelig å komme i kontakt med kundeservice. De endrer abonnement og fakturaer som er umulig å følge med på blir sendt i hytt og gevær. Lite opptatt av kundene
Tv-boksen ble refunder etter 3 dager, da den bare hang og låste seg hele tiden. Har kun internett nå.
Tidlig i 2021 bestilte vi en ekstra Teliaboks som vi skulle ha i kjellerstuen. Denne fungerte fint helt til februar 2023. Da fant Telia ut at de skulle kjøre en oppdatering. Etter dette ble bare et kaos. Nå har vi skiftet denne boksen opp mot syv ganger. Hele tiden er det samme feil. Bla: - Teliaboksen stopper opp. - Spinner og bildet fryser. - Boksen mister koblingen mot internet. I dag 02.08.23, ga jeg opp hele greien, demonterte den og har levert den tilbake. Vi bor i et borettslag, og kan desverre ikke skilles fra Telia. Vinner vi i lotto er det første vi skal gjøre er å flytte til en bolig der det ikke er Teliaprodukter installert. Hvis en i tillegg prøver å ringe kundeservice tar det vinter og vår før en kommer gjennom til dem. Nå i sommer har Telia funnet på å stenge kl. 17.00- og på søndag er det selvsagt stengt. Får en problemer i helgen - er det bare å finne frem kortstokk eller brettspill. Etter min menng helt elendig. Ringer en til Telenor er en gjennom innen kort tid (5 - 10 minutt). Det hadde vært flott om en lenger nede på siden kunne valgt "0" når en kommer til: "1" er for bra valg. På en skala fra 1 til 10, hvor sannsynlig er det at du vil anbefale Telia TV til en venn eller kollega?
Den nye tv boks er en katastrofe. Det trengs tålmodighet når du vil se på TV. Etter 5-7 minutter reagerer den først.
Hver gang det regner- nesten- så er signalene borte
Får det jeg trenger, men er mindre fornøyd med hva som blir sendt.
Veldig kjedelig at det ikke er undertekst på ID kanalen. Jeg betaler jo for dette. I tillegg må jeg stadig dra ut ledninger og sette de inn igjen for at tv´n skal fungere igjen. Har skiftet boks flere ganger.