Meny

Telia TV omtaler og erfaringer

1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
6
av 7 innen
tv-selskap
8%
anbefaler
Telia TV
Filtrer omtaler
15
3
13
31
186
Sorter omtaler etter
Viser av 248 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Larseirik
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice og svakt bredbånd over koaxkabel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Min erfaring er at kundeservice ikke løser problemer man ringer inn om, og ringer heller aldri tilbake slik de lover. Internett kommer over koaxkabel, og det er ikke mulig å kjøre synkrone hastigheter. Kanaler forsvinner i grunnpakken uten at det kompenseres skikkelig. Hadde jeg hatt muligheten til å velge en annen leverandør, så hadde jeg gjort det for lenge siden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlig kundeservice. Selger deg produkter de ikke klarer å levere, og kompenserer deg med poeng som man ikke har bruk for. Strykkarakter!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Gjerrig firma"
6 syns denne omtalen er nyttig

Krangel med TV 2 som fjernet tilgang til nyhetskanalen var dråpen. Get skal betale mindre, men jeg skal betale det samme som før. Eller sannsynligvis mer snart. Jeg sjekker ut andre tilbydere nå, over og ut med Get.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Skal mye til for at det blir noe dårligere"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har både internett og tv-kanaler gjennom Get. For utenom at selve produktet oppleves som utdatert for 10 år siden er høy-hastighets nettet vi betaler for tregere enn et hvilket som helst vanlig nett. I tillegg til dette er kundeservice katastrofal, vedlikehold (som vi forøvrig ikke aner hva fikser) ca. 1 gang i uken og tjenesten er generelt sett katastrofalt dårlig.

Kjetil W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Mye rot"
2 syns denne omtalen er nyttig

Her er det mye rot. I tillegg til at nettet er nede oftere enn jeg er komfortabel med, så er servicen rundt boksen ikke helt god. Jeg tok kontakt med dem om hvorvidt det var mulig å ha boksen koblet på trådløst - ja sa de, og sendte meg en dings (til 200 kr) som skulle la meg koble på trådløst. Senere viser det seg at det kun er internettet denne er koblet trådløst på, ikke TV-signalene. Så hva er da poenget? Jeg må likevel ha antennekabel fra ruteren (som grunnet GET sitt opplegg må være tilkoblet TV signalet), den trådløse boksen sparer meg egentlig ingenting. Videre er det ikke mulig å bruke boksen overhodet uten antennekabel - ikke wifi/internettilbudet en gang, som i utgangspunktet burde være betydelig i disse dager. Vi lever i 2020, det burde være mulig å gjøre særdeles mye over internett... Det mest irriterende er egentlig bare at det over ikke står noe sted. Jeg har nå styrt med en trådløs løsning som bare ikke fungerer som avertert, for ingen egentlig grunn. Det blir til at jeg ommøblerer stua for å få TV-en på et sted der den kan bli nådd av antennekabelen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Umulig kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservicen kunne vært bedre på mange måter. Konsulenter som ikke vet hva de skal gjøre, dermed må ringe sin sjef for hjelp. Blir lovet at de skal ringe opp igjen innen x dager. Det skjer ikke. Feil på fakturaer. Montører som gjør skade på privat eiendom, og modifikasjoner som ikke har blitt godkjent av eier. Total ansvarsfraskrivelse. Anbefales ikke! Eneste lille positive er at de er litt billigere enn andre tilnærmede løsninger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Get skulle løse alle våre problemer med NTE"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kom inn en selger som skulle løse alle våre problemer.. Startet med at vi fikk purringer på de to første mnd som vi ikke skulle betale(sto i avtalen.) Påfølgende ustabilt nett, der vi får beskjed fra en noe frekk kundebehandler at vi har montert utstyret feil selv(vi hadde montør her fra de for å sette opp alt.) Aldri mer Get!

Hilde V. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig for selv datakyndig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ny getboks før påske, måtte ha forsterker. Et sant lite ubrukelig brukergrensesnitt. Uoversiktlig og stadig oppheng og googleassistent ute på bærtur. Fliser er noe herk. Gjør det uoversiktlig på opptak og tvseing. Bytter til Canal Digital snart. Orker ikke. Få ting er bra, det drukner.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Selskapet fra hel#%tet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Selskapets manglende oppdateringer av egne produkter, teknologi og enorme mangler, går ut over oss kunder ved bl.a. dårlig dekning, evinnelige problemer med tjenester, manglende titler og endeløse irritasjonsmomenter nærmest ukentlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Styr unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte Get BoX, og fikk en boks som ikke fungerte. Det tok meg 15-20 samtaler med kundeservice før jeg fikk en ny boks og gammel returnert. Etter et halvt år ser jeg at jeg har blitt fakturert for to bokser. I en forferdelig samtale med kundeservice blir jeg krevd betaling for den boksen jeg har returnert! Get får to stjerner fordi jeg greide å se TV, til tross for at Get BoX er utrolig treg, og kundeservicen den dårligste jeg har opplevd. TV abonnementet er sagt opp, og venter på 5G slik at jeg også ha si opp Internett.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Enestående service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke hatt en tredjedel av problemene folk her gir en stjerne. Utrolig raskt internett over tre etasjer OG en leilighet, på samme modem. GetBoX fungerer som det skal, uten å måtte tilbakestilles eller startes på nytt. Jeg har en bred forståelse av teknologi, og kanskje dette er den VIRKELIGE saken, da moren min som er 70 ofte klager over at boksen er "ødelagt" når hun bruker feil fjernkontroll for å prøve å slå den på. Utvalget av kanaler er utmerket, noe som betyr at det alltid er noe for alle å se på. Enkel å endre de valgte kanalene dine betyr at du ikke trenger å skvise når du kjøper en tv-pakke. Poengsystemet er smart, selv om jeg fortsatt foretrekker at det absolutt ikke var noen forhåndsvalgte kanaler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice - ber meg vente en time, etter 20 timer fungerer det fortsatt ikke, 1 time på chat med ubrukelig saksbehandler som ikke kan forklare

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kvalitet GetboX"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er blitt til søppel etter at Telia overtak. Kvaliteten på utstyr kundeservice er sunket til et bunnnivå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tv og bredbånd. Du må regne med en halv time for å komme på nett. For å skifte kanal på tv tar det lang tid. Bare irritasjon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Økt fakturering"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter ett år som kunde så går fakturaen opp med 300,. Kr i mnd. Det er ganske høy økning på 37 % økning. Det står det ikke noe om avtalen mnd beløp fra 748 til 1048 det er rimelig høy, skam dere. Kanskje informere om så dette for det er drøyt. Kundeservice er jo bare elendig, forferdelig selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Boksen montert i midten av januar 20,og låser seg titt og ofte"
2 syns denne omtalen er nyttig

Boksen montert i midten av januar 20,og låser seg titt og ofte. Drittsein respons når man velger kanaler. Internett skulle være knallrask, men lyden på youtube er kuttet 50% i forhold til telenor adsl, og hastighet ikke raskere! Hastigheten skulle være 3 ganger så rask! Dette tyder på at komponentene er dritt!! Kundeservice opplyste forøvrig at Get ikke er helt i orden, og att det finnes endel barnesykdommer som ikke er løst! Jaja,det får de som vil betale for!

Alfredo M. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kvalitet på tjenestene og lite kunde fokusert"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt mellom 17 - 36mbps på Internett når man betaler for 150. Etter flere mnd med "ta ut kabel og resett" løsningen fra kundeservice så ble det sendt en tekniker. Tekniker kansellerer servicetimen selv pga han ikke kan løse problemet. Signalet må rettes av seg selv, kundeservice ber meg da vente igjen. Kompetansen er lavere enn servicen.

Kasper J
Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Den tv-boks er så dårlig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg forstår ikke hvordan en ledende norsk aktør inden bredbård og TV i 2020. Har så dårligt et produkt. Brugeroplevelsen i den nye Get Box er så uoverskuelig og langsom at det er til at brække sig over. Den eneste grund til at vi har Get i første omgang, er på grund af en fælles aftale i borettslaget. Suk

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Get boksen tuller forferdelig. Har paret boks og fjernkontroll 6 ganger på under 5 måneder"
1 syns denne omtalen er nyttig

Get boksen tuller forferdelig. Har paret boks og fjernkontroll 6 ganger på under 5 måneder. Boksen henger seg så og si alltid opp under navigering i meny. Det er ufattelig mye flimring på tv bildet. Nettet er tregt, har 300/300 linje men den leverer sporadisk 150/100, 200/120. Slike tjenester burde ha strengere regulering. Her leverer ikke en profesjonell part det som en kan forvente, selv om det står at hastighet kan variere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Get har mange gode funksjoner i GetBoX, men når den er så ustabil og treg, så blir resultatet rett og slett elendig. Sitter å irriterer meg hver gang jeg skal lete etter innhold. Boksen må desuten resette minst et par ganger i uken. Ringe kundeservice? Svar: Jar du forsøkt å resette boksen... Ok. Da må vi nesten sende en tekniker. Elendige greier.

Bernhard H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig tilbud"
3 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig dårlig TV-tilbud. Har i løpet av 2-3 år byttet dekoder 4 ganger, nå sist til den nyeste Get BoX. Dekoder henger seg opp hver gang vi prøver å se programmer utenfor lineær TV, og streiker omtrent straks vi forsøker å starte programmer forfra eller spole i sending.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Får ikke det man betaler for"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Get i 1,5 år nå pga sameiet, og hadde jeg hatt mulighet hadde jeg byttet på dagen! Lavere hastighet enn lovet, må restarte nettverket 2-3 ganger PR uke. Anbefales virkelig ikke.

Thvamstadgmail C
Kundetilfredshet
"man trenger nesten bare å lese kunders tilbakemeldinger på kundeservicen, den sier ALT"
1 syns denne omtalen er nyttig

03.03.2020 Dere oppfordrer til å ta kontakt pga melding som er lagt ut på TV kanal? Da hadde jeg forventet å få svar og ikke å måtte vente 10 - 15 min for så å gi opp !! Legg ut oppdatert info på nettsiden og/eller legg ut en plakat på TV kanalene.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig hjelp å få; vanskelig å komme i kontakt med et menneske. Chatrobot helt tragisk!!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Se over, orker ikke å fortsette. Elendig kundeservice tilgjenlighet. Det som kan bli bedre er kundeservice

Miss-Fornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Veldig dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Katastrofe!!! Tregt og lite flexibelt, feil på nettet stadig , vi lever i 2020 ikke i steinalderen ... dårlig hastighet, dårlig informasjon, ikke logisk nettside.. huff og huff ...

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR