Meny

Telia TV omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
5
av 7 innen
tv-selskap
8%
anbefaler
Telia TV
Filtrer omtaler
17
5
17
39
242
Sorter omtaler etter
Viser av 320 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Boksen går ofte i vranglås og Get tar kunden som gissel i forhold til TV2"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tvinger deg til å møte opp og stille deg i kø for å skifte GET boks til et dårligere produkt enn du hadde før, en boks som stadig låser seg. Hvis du har problemer møter du ikke et menneske men en robot (de har ikke råd til å betale noen kundebehandlere). De tar kunden som gissel for å få en bedre avtale med TV2.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fremstår arrogant og gjør seg fullstendig utilgjengelig når problemer oppstår. Eneste gang Get viser innsats er når faktura skal kreves inn. Dette holder ikke!!

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Protest mot uteblitt sending på TV2"
2 syns denne omtalen er nyttig

Helt uholdbart å kreve abonnementsavgift når sending uteblir. Get leverer ikke det abonnenten betaler for. Om ikke Get selv reduserer neste faktura for TV, reduserer jeg selv denne ved å korrigere tilsendt avtalegiro.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Leverer ikke iht avtale"
2 syns denne omtalen er nyttig

Får ikke de avtalte kanalene pr juni. Ikke TV2. Ikke fotball. Får tilbud om andre tullekanaler. Æ e lynforbanna😡😡

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Svake TV bokser og lite kompensasjon for TV2"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt tre HD bokser som alle ble ødelagt. Nå Get BoX, førsteinntrykket er bra, men den er så sinnsykt treg at det ikke skulle være mulig! For noe drit. Må fikses asap. Dette er ikke godt nok.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Mail support"

Snakket med en av deres kunde behandlere om problem med passord for å komme inn på min Getmail. Han lovet og ringe meg opp slik at problemet ble fikset. Jeg ventet, ble sendt engangskode som ikke virket. Ringte så opp og da hadde vedkommende gått for dagen og feilen var ikke fikset. Det værste var at nå kom jeg jo ikke inn på noen enheter. Dette holder til stryk.... Snakket så med en så med en kundebehandler som gjorde det hun kunne. Dette er blitt et skikkelig problem dere skulle ha løst omgående. NB Min 1 terning gjelder ikke henne!!! Men det var den den første som rett og slett ikke brydde seg saken i det hele tatt.Totalt lavmål av den første jeg var i befatning med !!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Rotete, surrete firma. Lang ventetid på kundeservice, dårlig/ingen hjelp å få"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rotete, surrete firma. Lang ventetid på kundeservice, dårlig/ingen hjelp å få. Snakket med 7 ulike personer over en 3 måneders periode. De glemte datoer, de holdt ikke avtalene de lovte, ga gratis periode, men fakturerte allikevel. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårligste som jeg har hatt!!"

Hvor er mine kanaler??? Og ikke bare mine. Der er umulig å se på TV nå! Der er svindel med dette som har gjort dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Fryktelig ustabilt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Signaler og Internett forsvinner flere ganger i måneden. Iflg Get sine egne sider er det ikke noe galt. Ikke mulig å få tak i kundeservice, kun en håpløs robot på deres sider. Etter noen timer er signaler og nett tilbake. Ingen kommunikasjon fra Get om hva som har skjedd og hvorfor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Misfornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg synes det er helt uhørt å ikke kunne få svar på telefon til Get fordi det er corona og dårlig kapasitet. Når vi ringer får vi en telefonsvarer i øret som gjentar dette, og henviser til Get.no hvor vi kan få hjelp via en robot på chat! Det er corona-tider hos Canal Digital også, men der møter en verdens mest hyggelige mennesker som loser kundene sine helt fram til mål. Hva med dem som ikke har nettbrett? Med en slik dårlig kundeservice skal de miste meg som kunde, og håper flere følger etter? Tross alt, vi betaler godt for å være abonnement hos Get, men da skal de også kunne gi kundene sine god service!

Larseirik
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice og svakt bredbånd over koaxkabel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Min erfaring er at kundeservice ikke løser problemer man ringer inn om, og ringer heller aldri tilbake slik de lover. Internett kommer over koaxkabel, og det er ikke mulig å kjøre synkrone hastigheter. Kanaler forsvinner i grunnpakken uten at det kompenseres skikkelig. Hadde jeg hatt muligheten til å velge en annen leverandør, så hadde jeg gjort det for lenge siden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlig kundeservice. Selger deg produkter de ikke klarer å levere, og kompenserer deg med poeng som man ikke har bruk for. Strykkarakter!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Gjerrig firma"
6 syns denne omtalen er nyttig

Krangel med TV 2 som fjernet tilgang til nyhetskanalen var dråpen. Get skal betale mindre, men jeg skal betale det samme som før. Eller sannsynligvis mer snart. Jeg sjekker ut andre tilbydere nå, over og ut med Get.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Skal mye til for at det blir noe dårligere"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har både internett og tv-kanaler gjennom Get. For utenom at selve produktet oppleves som utdatert for 10 år siden er høy-hastighets nettet vi betaler for tregere enn et hvilket som helst vanlig nett. I tillegg til dette er kundeservice katastrofal, vedlikehold (som vi forøvrig ikke aner hva fikser) ca. 1 gang i uken og tjenesten er generelt sett katastrofalt dårlig.

Kjetil W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Mye rot"
2 syns denne omtalen er nyttig

Her er det mye rot. I tillegg til at nettet er nede oftere enn jeg er komfortabel med, så er servicen rundt boksen ikke helt god. Jeg tok kontakt med dem om hvorvidt det var mulig å ha boksen koblet på trådløst - ja sa de, og sendte meg en dings (til 200 kr) som skulle la meg koble på trådløst. Senere viser det seg at det kun er internettet denne er koblet trådløst på, ikke TV-signalene. Så hva er da poenget? Jeg må likevel ha antennekabel fra ruteren (som grunnet GET sitt opplegg må være tilkoblet TV signalet), den trådløse boksen sparer meg egentlig ingenting. Videre er det ikke mulig å bruke boksen overhodet uten antennekabel - ikke wifi/internettilbudet en gang, som i utgangspunktet burde være betydelig i disse dager. Vi lever i 2020, det burde være mulig å gjøre særdeles mye over internett... Det mest irriterende er egentlig bare at det over ikke står noe sted. Jeg har nå styrt med en trådløs løsning som bare ikke fungerer som avertert, for ingen egentlig grunn. Det blir til at jeg ommøblerer stua for å få TV-en på et sted der den kan bli nådd av antennekabelen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Umulig kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservicen kunne vært bedre på mange måter. Konsulenter som ikke vet hva de skal gjøre, dermed må ringe sin sjef for hjelp. Blir lovet at de skal ringe opp igjen innen x dager. Det skjer ikke. Feil på fakturaer. Montører som gjør skade på privat eiendom, og modifikasjoner som ikke har blitt godkjent av eier. Total ansvarsfraskrivelse. Anbefales ikke! Eneste lille positive er at de er litt billigere enn andre tilnærmede løsninger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Get skulle løse alle våre problemer med NTE"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kom inn en selger som skulle løse alle våre problemer.. Startet med at vi fikk purringer på de to første mnd som vi ikke skulle betale(sto i avtalen.) Påfølgende ustabilt nett, der vi får beskjed fra en noe frekk kundebehandler at vi har montert utstyret feil selv(vi hadde montør her fra de for å sette opp alt.) Aldri mer Get!

Hilde V. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig for selv datakyndig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ny getboks før påske, måtte ha forsterker. Et sant lite ubrukelig brukergrensesnitt. Uoversiktlig og stadig oppheng og googleassistent ute på bærtur. Fliser er noe herk. Gjør det uoversiktlig på opptak og tvseing. Bytter til Canal Digital snart. Orker ikke. Få ting er bra, det drukner.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Selskapet fra hel#%tet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Selskapets manglende oppdateringer av egne produkter, teknologi og enorme mangler, går ut over oss kunder ved bl.a. dårlig dekning, evinnelige problemer med tjenester, manglende titler og endeløse irritasjonsmomenter nærmest ukentlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Styr unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte Get BoX, og fikk en boks som ikke fungerte. Det tok meg 15-20 samtaler med kundeservice før jeg fikk en ny boks og gammel returnert. Etter et halvt år ser jeg at jeg har blitt fakturert for to bokser. I en forferdelig samtale med kundeservice blir jeg krevd betaling for den boksen jeg har returnert! Get får to stjerner fordi jeg greide å se TV, til tross for at Get BoX er utrolig treg, og kundeservicen den dårligste jeg har opplevd. TV abonnementet er sagt opp, og venter på 5G slik at jeg også ha si opp Internett.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Enestående service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke hatt en tredjedel av problemene folk her gir en stjerne. Utrolig raskt internett over tre etasjer OG en leilighet, på samme modem. GetBoX fungerer som det skal, uten å måtte tilbakestilles eller startes på nytt. Jeg har en bred forståelse av teknologi, og kanskje dette er den VIRKELIGE saken, da moren min som er 70 ofte klager over at boksen er "ødelagt" når hun bruker feil fjernkontroll for å prøve å slå den på. Utvalget av kanaler er utmerket, noe som betyr at det alltid er noe for alle å se på. Enkel å endre de valgte kanalene dine betyr at du ikke trenger å skvise når du kjøper en tv-pakke. Poengsystemet er smart, selv om jeg fortsatt foretrekker at det absolutt ikke var noen forhåndsvalgte kanaler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice - ber meg vente en time, etter 20 timer fungerer det fortsatt ikke, 1 time på chat med ubrukelig saksbehandler som ikke kan forklare

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kvalitet GetboX"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er blitt til søppel etter at Telia overtak. Kvaliteten på utstyr kundeservice er sunket til et bunnnivå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tv og bredbånd. Du må regne med en halv time for å komme på nett. For å skifte kanal på tv tar det lang tid. Bare irritasjon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Økt fakturering"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter ett år som kunde så går fakturaen opp med 300,. Kr i mnd. Det er ganske høy økning på 37 % økning. Det står det ikke noe om avtalen mnd beløp fra 748 til 1048 det er rimelig høy, skam dere. Kanskje informere om så dette for det er drøyt. Kundeservice er jo bare elendig, forferdelig selskap.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR