Telia TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ingenting fungerer. Får ikke sett noe på denne boksen..utrolig dårlig.......
Vi måtte plutselig betale 80 kr mer i måneden uten en spesiell grunn. Da fikk vi med en tv boks som plaster på såret. Dette er noe av det dårligste elektroniske produktet jeg har vært borti. At det går an å lage noe så dårlig i 2021 er ganske imponerende. Tv kontrollen er treg, ubehagelig å bruke og lager enormt mye lyd når man trykker på den. Lite brukervennlig. Appen er rett og slett bare dårlig, og ganske uoversiktlig. Og sist men ikke minst. Alt henger. Hele tiden. Det tar en evighet å sette på noe som helst. Jeg har også Apple tv og her har dere mye å lære telia.
Kontaktet telia om dette skiftet modem og kabler. Fortsatt feil vanskelig og få tak i kundeservice .
Krever ofte omstart ved blanding i kanaler. Er treg ved spoling i direkte sending. Hadde byttet leverandør hvis jeg kunne.
Om du har tekniske problemer så ikke forvent å få rask bra service. Jeg har slitt med EPG. Feil lenge som medører at jeg ikke kan ta opp siden da tar jeg opp feil programm. Jeg blir ikke tatt på alvor å det går tregt med å få svar fra telia. De tror altid at feilen er hoss forbrukere. Har ikke så bra errfaring med kundeservice nei.
Byttet til den nye GetBoxen for om lag halvannet år siden. Første irritasjonsmoment var det vanvittig trege kanalskiftet. Lyden har til tider mye korte drop outs. Ellers takler den dårlig raske kanalbytter og mye input på en gang. Det resulterer i mye heng. Må stadig nappe ut strømmen for å restarte den. Av og til gir svikter den under opptak og jeg må restarte den, meg påfølgende lang tidsbruk. Ikke sjelden må den restartes flere ganger, før den er oppe å går. Fjernkontrollen virker billig og enkelte av knappene begynner å bli slitne. På plussiden så kan jeg ta med at dette resulterer i mindre tv-titting og bedre tid til sunnere syssler med familien... Internettilgangen fungerer faktisk utmerket, med veldig lite nedetid.
Det var med en viss forventning om at noe bra var på gang da vi ble ‘tvunget’ over fra canal digital og over til Telia get. Men noe så elendige greier som telia get boksen er det merkelig at de sender ut på markedet. Det går altså så tregt at man lurer på om det er noe galt med fjernkontrollen. Sammenlignet med AppleTV er dette så langt unna at vi nesten ikke bruker denne boksen, vi lar være å se på ting vi ikke har tilgang til på AppleTV. Nei, dette er virkelig begredelige greier.
Jeg sammenliknet med pc og box. Box brukte 7.6 sek på å starte netflix. Pc brukte 1.0...med andre ord er det altfor dårlig hardware i telia box.
Jeg betaler via garasjelaget over 16.500kr per år for Telia TV og Internett. 7200kr for TV og 9600kr for Internett (750Mbps). Jeg ble pålagt å betale månedlig abonnement for dekoderen i tillegg! Jeg sa nei og de spurte meg å sende den tilbake eller måte jeg betale 2000kr engangsbetaling! For den dekoder?! Den verste android dekoder som finnes i hele marked?! Treg som bare det, null oppdateringer, appen krasjer hele tida og umulig å ha fler enn 2-3 apper installert samtidig ellers blir det nesten ikke mulig å starte den en gang. Jeg har Xiaomi boks, Shield TV og flere LG og Samsung smart TVer fra 2020 hjemme men på ingen av dem kan jeg installere Telia appen. Alle disse fungerer helt perfekt, ingen krasjer og de har mange flere apper i seg. Jeg har nå sendt boksen tilbake til Telia da jeg nekta å betale ekstra abonnement for dekoderen og jeg fikk svar at ''vi regne med at dere ordner selv tilgang til vår tjenester''. I mine øyene Telia selger et totalt ubrukelig produkt. Noen bør saksøke dem. Jeg blir gjerne med.
dårlig kvalitet, gått glipp av flere mål på fotballkamper pga læggete nett, i tillegg nekter de å fjerne papir faktura. Elendig kundeservice
Har det gamle GET nettet, som alltid har vært stabilt og godt. Litt jitter og packet loss, men stort sett bedre enn fiber. MEN, TV BOKS FRA TELIA ER HÅPLØS! Den kommer med flere funksjoner enn den takler, har åpenbart for lite RAM og for svak prosessor. Begynner å bufre nesten uansett hva man skal, henger seg opp, mister teksting osv. Valgte den pga Chromecast, apper, assistent, osv, men er på boks nummer to nå, som ikke funker. Ingen vits i å bytte. Alle er like dårlige. Må restartes 2 til 20 ganger i uken, avhengig av hvor mange av de innebygde tjenestene man bruker. Hvis den ikke blir restartet, klarer den etterhvert ikke engang å bytte kanal. Det er helt åpenbart at her har TELIA spart på ALT når de har bestilt disse. De er satt sammen av diverse avfall fra kinesiske restlager med utgåtte produkter, og fungerer på ingen måte sammen med nyeste Android OS og tilhørende apper. Du kan like gjerne bruke den litt uoversiktlige Telia play appen, og en Chromecast. Det er en mye mindre brukervennlig løsning, men hvis du på død og liv er stuck med TELIA, så er det kanskje den løsningen som funker best...
Det må til i løper av en vanlig kveld. Den tåler ikke at man blar i kanalene og henger
Har brukt løsningen i snart 2 år. Har måttet sette tilbake til fabrikkinnstillinger tre ganger. Kjører Android TV versjon 8 og har ikke blitt oppdatert på lenge. Sikkerhetsrisiko?
Hjelper ikke at det puttes inn mange funksjoner i en svært dårlig boks. Stadig brudd, låsing av kanaler, hakking osv. Må stadig resette ved å ta ut kontakta. Tredje boksen så langt.
Å se fotball på Telia er en hakkete affære! Vondt i hode av kvaliteten. Går ikke an å bruke til fotball. V4 er det største problemet.
Telia har hatt masse nedetid i "mitt område" gjennom hele 2020/2021, hvor man har vært ganske avhenging av nett på hjemmekontoret. Telia har også den dårligste TV-boksen jeg har opplevd på lenge. Dette er en android-tv boks, forkledd som en tuner, som har så lite prosessorkraft at den nesten ikke klarer å bytte kanal. Denne fikk jeg etter en "oppgradering" fra Getbox 2 (som kronisk ble overopphetet). Da jeg oppgraderte bestilte jeg Telia box med separat trådløst modem. Dette klarer de å sende i to forskjellige forsendinger, hvorav TV-boksen kom alene først. Sekundet denne ble hentet på posten slo Telia av nettet mitt på den gamle boksen, og jeg satt fast uten nett da modemet ikke hadde kommet enda... I tillegg har Telia konstante pris(opp)justeringer, og har også oppjustert hastigheten min 2 ganger det siste året, og forkler informasjonen som et nyhetsbrev om hvor flinke de er som oppgraderer nettet mitt og tipser om flotte julefilmer de sender gratis, blablabla. Det eneste dette selskapet er flinke på er å sende faktura. Kunne ønske jeg kunne bytte...