Telia TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken pÄ trenden i lÞpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har hatt mange problemer med dette Telia /get Internett og tv de siste ukene. Har sittet og ventet på nett i 8 timer nå ? !!! ☹️☹️☹️. Hadde aldri problemer med når Get var GET. Om dette fortsetter så finner jeg en annen leverandør.
For ca 14 dager siden forsvant teksting på norske program NRK For eksempel dagsrevyen. Hvorfor
Fra samme dag Get-boksen (som jeg forøvrig også hadde mye trøbbel med) ble erstattet av Telia sin, har det knapt gått én eneste kveld uten at jeg har måttet trekke ut ledningen og restarte boksen fordi bildet henger seg opp. Noen dager opptil 4-5 ganger. Helt håpløst. Håper sameiet snart skifter leverandør. Jeg er ikke alene om problemet.
Forsøkte å søke etter et sted å kunne si opp abonnementet. Fikk opp chatterobot som sa den kunne hjelpe til med oppsigelsen. Ba meg føre inn info, som jeg allerede var innlogget med, for til slutt å gi meg beskjed om å vente på et menneske i chatten. Ble satt i kø, satt over 5 minutter i kø på chatten og glemte til slutt ut at jeg hadde chatten oppe, da jeg er på arbeid og i møter. Forsøkte en andre gang, samme utfall da. Forsøkte å ringe og satt og ventet i flere minutter uten svar eller anledning til å velge alternativ om at de skulle ringe meg opp igjen. Jeg sitter derfor med ønske om å avslutte abonnementet, men har ingen mulighet til å gjøre det, annet enn å følge med på chatten eller ringe i mange minutter til kundeservice. Telia burde hatt en enkel oppsigelsesknapp hvor man må bekrefte på e-post. Samtidig, har jeg blitt trukket av telia for en wifix-løsning, hvor jeg har hatt opprinnelig avtale med GET om å få disse inkludert i abonnementet pga. dårlige linjer. Har sendt e-post til dem for 6 måneder siden og bedt om kreditering av summene. Ingen svar. Virker som nesten eneste utvei er å la vær å betale faktura. Men, man ønsker ikke å få anmerkning for dette privat... Får et inntrykk av et for stort konsern, med for lite kundeforhandlere og for stort omfang av intern omstrukturering som ikke går overens. Kunden er glemt i hele bildet.
Dette er den verste tv boksen som jeg har hatt..Henger seg opp hele tiden å lever sitt eget liv
Kjempelei oppdatering ukentlig, og selvfølgelig midt i fotballkampen.
Helt ubrukelig boks. Henger seg opp, teksting funker drit. Alt er overraskende irriterende.
Denne tjenesten har bare blitt dårligere og dårligere med årene! Nye generasjoner av bokser hele tiden. Disse har noe bredere tjenester, men selve boksen blir bare tregere og fungere dårligere og dårligere for hvert generasjon. Henger seg opp hele tiden. Helt utrolig at det går ann å levere en så dyr tjeneste som fungerer så dårlig. Det hjelper lite at du har store menyer og masse funksjonalitet når det knapt er mulig å se nyhetene direkte.
Tekstingen er så dårlig at meningsinnholdet forsvinner. Varierer fra dag til dag. Hjelper ikke å starte boksen på nytt.
Omtrent umulig å få kontakt med kundeservice gjennom telefon. Get hadde muligheten for å flytte router, ved å ha flere kontaktpunkter for Internett. Telia kan bare ha 1 kontaktpunkt. Merkelig at Telia ikke klarer å levere det samme. Tv boksens signaler er 5ghz, og kan ikke være langt unna router om man har mange vegger, og datarom/kontor i andre enden av huset.
Hvis det finnes ett eneste alternativ til dette utstyret så anbefales det at uansett. Det er nok presise skildringer i spaltene her om besverlighetene dere i motsatt fall vil utsettes for, så det hopper jeg over. I vårt tilfelle er det 5g vi venter på, Telenor-konkurranse (kobber...) vil koste omfattende saging i asfalt og steinlegging i vårt tilfelle. 5g+RiksTV bakkenett er derfor foreløpig eneste realistiske håp om konkurranse -- håpet er at såpass mange politikere også etter hvert presses over på Telia-monopolet at oppmykning tvinger seg fram.
Jaja, telia har for andre gang fakturert for ureturnert utstyr, feilaktig. Og innholdet på fakturaen er ikke engang det samme som vi brukte.. Sender de bare automatisk ut til alle som avslutter et abonnement og håper noen betaler? Jeg mener at en så stor aktør burde opptre mer ansvarlig og ikke behandle eks-kunder på denne måten.
Om telia TV box. Brukes som lineær tv boks og streaming. 1. Ikke bytt kanaler for fort , har en tendens til å låse seg. Hjulet spinner men hamsteren er død. 2. Går til tider i svart, vent litt så går det over på 2-3 sek. 3. Om låser den seg i en kanal , ikke vent på at det skal skje noe. Trekk ut strømkabel, vent 1 min. Start boksen, tar 5 min . Hjulet spinner, og vi er hjemme. Setter på nrk1. 4. Lyden fra nrk1 høres, det røde hjulet spinner og skjermen er sort. 5. Bytter kanal, lyden fra en annen kanal er der , men ikke bildet. 6. Kan noen i det o store Telia konsernet være enig at telia/getbox DCIW387uhdget er et særdeles dårlig produkt?
Etter utallige feilfaktueringer, evigvarende telefonkøer til kundeservice, kundebehandlere som lyver / ikke holder det de lover eller til og med bare legger på, har vi nå fått nok og bytter leverandør av TV og internett.
Dårlig service bedrer gamle get box når jeg ringte De hver gang de fortelle forskjellige feil og de har ikke tid å fikse den Til neste uke cirka 8 dager. Nå er 2021 vi jobber Hjemmekontor banan lekser på iPad alle trenger nett jeg tror de har ikke en løsning🤷🤷🤷
The TV remote is from the 90s, with over 40 buttons, and you need to really press hard in order to work. HBO Nordic has no Norwegian nor English subtitles, searching/browsing is slow and painful, some of the episodes are simply missing (some awkward message appears, like “missing asset”) It would be nice to offer a descent package in 2021, instead of something that simply counts as TV…