Telia TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hver gang Telia pusher ut en ny oppdatering, så forsvinner lyden fra boksens eksterne lyd-utgang (3.5mm jack). Det er ingenting som hjelper og lyden er og blir borte. Telia Telefonsupport er ubrukelig. De som sitter der kan ikke annet enn å følge en oppskrift. Jeg har nå byttet boks i Teliabutikken 3 ganger på under et halvt år. Eneste positive jeg har å si, er at Telia butikken alltid har bokser liggende i store stabler. Man kan jo lure på hvorfor??
Telia inn i borettslaget. Fikk beskjed om at tv'en var for gammel og at boksen ikke støttet tv'en eller omvendt. Kjøper ny TV. Får en ny boks men ny TV støtter ikke boksen. Tv'en slår seg av og på. Boksen får ikke inn TV signaler. Har nå byttet 4 bokser. Fikk beskjed på kundeservice at tv'en var for gammel og at jeg måtte finne ut produksjonsnr på TV,, 'n. Har betalt dem for å få hjelp hjemme. For gammel TV igjen er beskjeden. Oppdager da en kabel fra ruter til boks ikke er satt på. Måtte betale alikevel selvom de ikke hadde gjort jobben sin. Restarter boksen opptil flere ganger om dagen. Får ikke sett et helt program. Er det noen som kan noe om dette problemet. Får jo ikke byttet da dette er et borettslag. Tips mottas med takk.
Veldig lang ventetid på service. Har skiftet tv boks to ganger da den sluttet å fungere. Må daglig restarte tv boksen. Veldig lite fornøyd med Telia. Anbefaler absolutt ikke Telia tv/bredbånd!
Tv boksen slår seg av etter et par timer. Treg fjern kontroll, bildet fryser. Internett "detter" ut uten videre. Dårlig kundeservice. Sitter i timesvis på svar. Kunne ønske vi kunne ha byttet selskap men er tvunget etter avtale med borettslag. Dette er en skam!
Hardware som gis ut til kundene er ekstremt billig lappet sammen. Boksen responderer rekord tregt, den er på ingen måte hverken kompatibel eller i det hele tatt laget for det Telia leverer. Chip set inne i boksen er i all hovedsak generiske, med noen få unntak. Dette er samme type produkt du får på wish.com, og er etter min mening borderline svindel å levere ut til sine kunder. Vi endte opp med å kjøpe en egen boks fra en ekstern produsent, da forsvant alle problemene med treg til ingen respons fra fjernkontrollen, plutselig fryst tv bilde og en ufattelig treg innebygget chrome cast som man ikke kan deaktivere. Eneste positive opplevelsen jeg har med Telia er hastigheten på nettet. Den er formidabel, og ekstremt stødig i mitt område. Desverre er jeg påtvunget telia via mitt borettslag, ellers hadde jeg nok valgt en annen leverandør.
Det er en rekke instillinger for å få tv-en opp å stå med Telia-boksen. Det er oppdateringer hele tiden og nye innstillinger igjen. Den frekkeste kommentaren jeg fikk fra en av kundebehandlerne da jeg mente at man måtte være datakyndig får å få til alle innstillingen var, "jeg snakket nettopp med Olga som var 90 år, hun hadde ingen porblemer med å få til alle innstillingene". Jeg har nå gitt opp Telia, men må enn så lenge bruke bredbåndet deres.
Det kom en ny oppdatering i romjula som gjorde at ingenting virket på den gamle get-boksen. Prøvde alt uten virkning. Fikk ny telia- boks 3/1 som heller ikke virket. Etter mye om og men har jeg bilde, men kvaliteten er som å gå tilbake til 70 tallet. Og lyd og bilde synkroniserer ikke. Jeg har drevet med salg av tv,montering av parabol og er autorisert, så jeg regner meg selv som oppegående når det gjelder slikt utstyr og justering. Men telia sin boks er ubrukelig. Hva er vitsen med oppdatering som gjør ting ubrukelig, var fornøyd før,men kommer til å bytte til en annen leverandør. Forsøkt å ringe kundeservice i dag 4/1,men umulig å komme igjennom.
Tilsanden vaker like under grensen for å se seg om etter anne leverandør. Kombinasjonen Home-Net og Riks-TV var hakket verre....
bare dritt funker dårlig skulle ikke tro at vi er i 2022.boks henger er veldig treg gamle get boks var mye bedre.
Telia burde forbys å bruke ordet «service». Etter å ha ventet på telefon i 47 minutter ga jeg opp. Forsøkte i stedet chat: «det er 225 foran deg i køen, ventetid 77 minutter!» Sendte en E-post og ble oppringt dagen etter. Jeg hadde en gammel Teliabox som ikke fungerte, og har nå fått tilsendt en ny. Spent på kvaliteten…
Ikke alle på kundeservice som kan hjelpe deg. Skulle logge inn på Viaplay og der var ikke mulig å gå løst på kundeservice. Orker ikke sitte i 1 time og 20 min før å få løst et enkelt problem. Hvorfor kan de ikke ringe deg opp igjen?
Nesten daglig faller tv ut. Ut med kontakten. Vente 5 min. Hadde viken viber før i 12 år uten problemer. Ingen forbedring etter å ha byttet ut boksen. Bor mitt I Drammen så det burde ikke være noe problem med dekkning. Sånn har dette vært i 2år. En skam å betale for dette uten noe valg å bytte levrandør.
Teliaboxen går i svart og må restartes ved a ta ut støpselet flere ganger i uken. Teksting faller ut, opptak blir ikke gjennomført. Desverre bundet av borettslagets avgjørelse om leverandørvalg. Dette produktet er så svakt at det ikke burde eksistere i 2022
Er bare vært problemer i 5 mnd har hatt Telia går på nervene. Dekoder henger og nett faller ut Kunde service finnes ikke. Stressende da sameiet tegnet 3 års binding på Telia tv og nett avtale. Skammelig. att styret ikke sjekket opp telia før de tegnet avtalen.
Feil på boks, Bildet hakker, må restarte boks ofte, treg dekoder. Dårlig kundeservice
Grusomt treg og forferdelig dårlig boks! Det henger stadig og bare det å skulle bytte kanal er ekstremt frustrerende. Styr unna!