Meny

Telia TV omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
5
av 7 innen
tv-selskap
8%
anbefaler
Telia TV
Filtrer omtaler
17
5
17
39
242
Sorter omtaler etter
Viser av 320 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Boksen montert i midten av januar 20,og låser seg titt og ofte"
2 syns denne omtalen er nyttig

Boksen montert i midten av januar 20,og låser seg titt og ofte. Drittsein respons når man velger kanaler. Internett skulle være knallrask, men lyden på youtube er kuttet 50% i forhold til telenor adsl, og hastighet ikke raskere! Hastigheten skulle være 3 ganger så rask! Dette tyder på at komponentene er dritt!! Kundeservice opplyste forøvrig at Get ikke er helt i orden, og att det finnes endel barnesykdommer som ikke er løst! Jaja,det får de som vil betale for!

Alfredo M. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kvalitet på tjenestene og lite kunde fokusert"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt mellom 17 - 36mbps på Internett når man betaler for 150. Etter flere mnd med "ta ut kabel og resett" løsningen fra kundeservice så ble det sendt en tekniker. Tekniker kansellerer servicetimen selv pga han ikke kan løse problemet. Signalet må rettes av seg selv, kundeservice ber meg da vente igjen. Kompetansen er lavere enn servicen.

Kasper J
Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Den tv-boks er så dårlig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg forstår ikke hvordan en ledende norsk aktør inden bredbård og TV i 2020. Har så dårligt et produkt. Brugeroplevelsen i den nye Get Box er så uoverskuelig og langsom at det er til at brække sig over. Den eneste grund til at vi har Get i første omgang, er på grund af en fælles aftale i borettslaget. Suk

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Get boksen tuller forferdelig. Har paret boks og fjernkontroll 6 ganger på under 5 måneder"
1 syns denne omtalen er nyttig

Get boksen tuller forferdelig. Har paret boks og fjernkontroll 6 ganger på under 5 måneder. Boksen henger seg så og si alltid opp under navigering i meny. Det er ufattelig mye flimring på tv bildet. Nettet er tregt, har 300/300 linje men den leverer sporadisk 150/100, 200/120. Slike tjenester burde ha strengere regulering. Her leverer ikke en profesjonell part det som en kan forvente, selv om det står at hastighet kan variere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Get har mange gode funksjoner i GetBoX, men når den er så ustabil og treg, så blir resultatet rett og slett elendig. Sitter å irriterer meg hver gang jeg skal lete etter innhold. Boksen må desuten resette minst et par ganger i uken. Ringe kundeservice? Svar: Jar du forsøkt å resette boksen... Ok. Da må vi nesten sende en tekniker. Elendige greier.

Bernhard H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig tilbud"
3 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig dårlig TV-tilbud. Har i løpet av 2-3 år byttet dekoder 4 ganger, nå sist til den nyeste Get BoX. Dekoder henger seg opp hver gang vi prøver å se programmer utenfor lineær TV, og streiker omtrent straks vi forsøker å starte programmer forfra eller spole i sending.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Får ikke det man betaler for"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Get i 1,5 år nå pga sameiet, og hadde jeg hatt mulighet hadde jeg byttet på dagen! Lavere hastighet enn lovet, må restarte nettverket 2-3 ganger PR uke. Anbefales virkelig ikke.

Thvamstadgmail C
Kundetilfredshet
"man trenger nesten bare å lese kunders tilbakemeldinger på kundeservicen, den sier ALT"
1 syns denne omtalen er nyttig

03.03.2020 Dere oppfordrer til å ta kontakt pga melding som er lagt ut på TV kanal? Da hadde jeg forventet å få svar og ikke å måtte vente 10 - 15 min for så å gi opp !! Legg ut oppdatert info på nettsiden og/eller legg ut en plakat på TV kanalene.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig hjelp å få; vanskelig å komme i kontakt med et menneske. Chatrobot helt tragisk!!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Se over, orker ikke å fortsette. Elendig kundeservice tilgjenlighet. Det som kan bli bedre er kundeservice

Miss-Fornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Veldig dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Katastrofe!!! Tregt og lite flexibelt, feil på nettet stadig , vi lever i 2020 ikke i steinalderen ... dårlig hastighet, dårlig informasjon, ikke logisk nettside.. huff og huff ...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Get boX er elendig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Den nye Google basert Get boX er uten tvil markeds verste tv satsningen noensinne. Den henge seg opp daglig må faktisk kjør fult fabrikk omstart. Fjernkontroll må bli innom 2 meter rekkevidde å funke og nå har vi virkelig fatt nok. Det gå neste ikke an å lansere en så dårlig uferdig produkt på markedet og tvinger folk å sende tilbake tidligere bokser som funker!?! Det må bli uten tvil fordi de har gatt over til sky basert opptak (som de ta 149kr) I måneden for istendfor den gamle harddisk opptak som var innebygget. Vi ser opp tv abonnementet nå fordi det har vært elendig for månedsvis. Heller Fiber eller noe andre leverandører enn GET. Boksen er skammelig!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Get Box er et fryktelig tilbakesteg. Ubrukelig."
3 syns denne omtalen er nyttig

Finnes ikke brukervennlighet. Kan ikke velge innstillinger. Kan ikke gjøre 2 ting på en gang, som å sette på et opptak mens man ser et annet - og nesten alt annet. Kan ikke se om et program har begynt (eller sluttet) mens man ser på noe annet. Menyene er "dype", og vanskelig å finne ting (som planlagte opptak). Manglende og dårlige søkefunksjoner. Helt opplagte ting kan ikke gjøres. Alt er bakvendt og gammeldags. Anbefales ikke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Treg TV-tuner med vesentlige mangler"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det gode: - Glimrende mulighet for kanalvalg. - Start fra begynnelsen også for programmer som er ferdige (noen timer) - God bildekvalitet - opp til 4k oppløsning. - God kundeservice. Det dårlige: - Treghet i tuner. Bla i menyer tar normalt aldri under 1 sekund, tar gjennomsnittlig 1-2 og noen ganger 3-4 sekunder. - Menydesign er rotete (smakssak) - I programoversikten er den lille skriften veldig liten - også om du har en 50 tommers TV og sitter 3 meter fra. - Søking i programoversikten basert på kategorier er umulig. Alt er egentlig umulig, for den eneste søkemuligheten man har er tekstsøk som søker gjennom alt av den bare kan finne og gir deg bare masse ubrukelige treff. Å søke på kategori film i programoversikten for å få en liste over tilgjengelige filmer på 50 kanaler, er en smal sak med Telenor, men umulig med GET sin applikasjonsprogramvare. Bare det gjør at jeg vurderer bytte tilbake til Telenor. Har man fiber inn, er det ikke støtte for coax/docsis spredenett selv om dekoderen har inngang for dette. Det har imidlertid Telenor-kunder med fiber mulighet for. Litt bedre/raskere programvare, litt mer brukervennlig menysystem, type tilbakeknapp hvis du trykket feil samt vettug søkemulighet i programoversikten, så blir dette bra. Lær av menysystemet på Telenors tunere og plukk ut de beste tingene. Det blir jo litt galt når man ønsker seg tilbake til Telenor og høyere priser fordi tuneren ikke holder den standard man bør kunne forvente. Internet-delen er glimrende. (i alle fall for fiber-kunder med synkron hastighet) Trådløs ruter fra Inteno er glimrende.

Ronald S
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Alle produkter suger, nett, TV, priser og service. Alltid noe som svikter, netthastigheten varierer mye, getbox 2 dyr og helt ubrukelig.

Runar S. C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig drit"

Dette er bare dritt. Vil heller flytte i ny leilighet enn å ha Get. Har aldri opplevd noe dårligere. Vi er i 2020 ikke 1920.

Johnny F. A
Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig grensesnitt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å søke fram det ein vil sjå på ein fornuftig måte. Ein må bla gjennom Alle episoder for å komme til siste episode. Av og til stopper det halveis i blandinga, og ein kjem ikkje vidare. Brukergrensesnittet er på 2010-nivå. Ellers er tilbudet greit.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ny Get box"

Byttet til ny Get boks før jul og synes den er helt ubrukelig. Den henger seg opp nesten hver eneste dag. Fjernkontrollen mister plutselig kontakt med boksen, virker hverken nær eller fjernt. Må dra ut strømkontakten og re-starte boksen gjerne to-tre ganger for at den skal fungere, neste dag er det samme styret igjen. Er det et snev av ruskevær blir bilde på mange kanaler bare en digital grøt. Software er oppdatert. Angrer bittert og returnerer den, går tilbake til gammel boks.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Veldig treg"

Veldig treg, har gammel appel TV i et annet rom ,som er veldig rask, blir vel till at lemne tilbake Get boksen og kjøpe appeltv til stuen å.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Bedre med getboX"
2 syns denne omtalen er nyttig

Grensesnittet er kraftig forbedret, innebygget chromecast gjør alt mer sømløst, noe treghet ved skifte av kanaler, men stort sett greit.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig!"
1 syns denne omtalen er nyttig

1: HBO via Get box micro er helt ubrukelig. Vanskelig å navigere, skulle finne Ray Donovan. Fant kun en episode S07 Episode 01. Går jeg inn på Get via PC finner man alle 7 sesonger og episode 1-7. 2: Ikke imponert over brukergrensesnittet på fjernkontrollen og menyen i det hele tatt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Den nye Get boksen er utrolig treg"

Treg boks. Tar mange sekunder før nytt program åpner og tar lang tid å skifte kanal. Burde vært lynraskt med dagens teknologi. Ellers oversiktlig og lett meny.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Helt OK Get kunde i men enn 10 år"

Bra support Bra kanalutvalg Brukervennlig boks hd pvr Noe dyrt Nedetid passer dårlig sammen med hjemmekontor Ikke fiber

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Svarer ikke på oppsigelse"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sendte oppsigelse 21 oktober etter at de plutselig begynte å sende faktura for ett TV abonnement jeg aldri har hatt. Purret 4 ganger men ingen svar, kun nye faktura. Nå har det gått 6 uker! Elendig kundeservice

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Treig og ubrukelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

GetboX bruker 5 sekunder på å bytte kanal. Ble lovet av selger å ha den på prøve med fornøyd-garanti. Etter gjentatte klager og serviceteknikerere på besøk ønsket jeg å avslutte forholdet, noe GET nekter uten å sende nok en serviceteknikker. Får stadige fakturaer enda selger har lovet det motsatte. Skygg unna. Kundeservicen til GET er helt skandaløs.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig selskap og kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg trodde ikke på alle de negative omtalene her, da jeg sa ja til et salg av Get abonnement på døra. Kort; Når det først funker, så funker det greit. TV boxen er til tider treig, samt treg å skifte kanaler. Største problemet er at flere ganger i uka faller internett ut OG inn igjen, og løsning er å slå av og på igjen Get modemet, noe som ikke skal være nødvendig flere ganger i uka (som kundeservice faktisk anbefalte og var "normalt"! Har fått ny Get modem, men problemet er det samme. Kundeservice, en svensk dude, var ekstremt uhøflig og hissig da jeg forklarte han at jeg hadde hatt flere feil og jeg klaget for 5te gang. Skikkelig ufyselig fyr. Eneste positive er at dem er billigere, men nytter ikke når produktet ikke funker! Styr langt unna Get!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR