Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telia TV
1.6
581 verifiserte omtaler

Telia TV omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telia TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
581 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#4
Dårlig
Telia TV er rangert
#4 av 5 tv-selskaper
8%
Forferdelig
8% anbefaler Telia TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 581 omtaler om Telia TV

FILTRER OMTALER
28
12
28
79
434
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia TV
Telia TV har 581 verifiserte omtaler på Bytt.no

HBO hos Get har veldig dårlig funksjonalitet

Omtale av  Ruth

For det første er det vanskelig å finne. Ikke intuitivt at HBO ligger under 'Play' sammen med leie av filmer man må betale for. For det andre er det ikke mulig å navigere seg fram til ulike sesonger og episoder. Den siste blir bare vist automatisk. Grensesnittet er rett og slett under pari. Skjerpings Get. Dette er jo bare å fikse tvert.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Feilmelding på valg av kanal

Omtale av  Karen A

Saken skulle sendes til teknisk avd. Ta 3-4 dager så skulle de ringe. De ringte IKKE!!! Purret etter 7 dager og ingenting var gjort!! Påan igjen, det vil ta 2-3 dager og så sitter vi her og venter!!!. Elendig service.... KKA.

Fungerer ikke

Omtale av  Kåre

Netthastigheten er så dårlig at den kun fungerer i en etasje i huset vårt, trenger opptil 3 forsterkere for å få en ok hastighet overalt. Hele gaten vår mistet nett på lørdag, og siden Get kun sender elektrikere på hverdager er vi uten internett, TV og høytalere siden alt dette går igjennom internett. Null hjelp fra kundestøtten.

Feilmelding på feilmelding. Dårlig kundeservice

Omtale av  Maren

Vi måtte bytte til Get da vi nylig har flyttet og Get var alternativet vi fikk.. Siden har det bare vært masse feil. Feilmelding etter feilmelding.. Vet ikke hvor mange ganger vi har vært i kontakt med dem. Å de lover å fikse problemet... Problemene er mange, og enda ikke fikset etter snart 3 mnd.. Elendig tjeneste og elendig kundeservice!

Ukentlige problemer uten ende

Omtale av  Fred K

I Mysen er tjenesten så dårlig at den burde forbys. Jeg har feil og mangler ukentlig, mens naboen som har en skål på veggen ikke har nevneverdige problemer. Jeg kan ikke ha skål, så jeg er stucked ved det verste selskapet jeg noensinne har vært borte i. Man betaler full pott og må kreve penger tilbake hver gang man klager... Som er i 1% av tilfellene (når nok er nok). Da kan du få godskrevet alt fra 40 kroner til en måneds leie for f. eks. TV delen, eller nettdelen. Småpenger i forhold til all den tid og irritasjon selskapet skaper. De holder også VELDIG tett om at de sliter med et gammelt utslitt nett det bare flikses på. Dessverre er det ikke alternativer for meg og andre bakkebaserte tilbydere finnes ikke. Min konklusjon: De VET at de ikke har konkurranse på bakkebaserte tjenester, og de lar deg betale full pott, for noe som HVER UKE gir problemer med alle de "tjenester de tilbyr (internett, tv, og nå til og med telefoni). Kunne jeg ha sluppet GET ville livskvaliteten gått opp mange hakk!

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårligste service jeg noen gang har vært ute for, og mye feil

Omtale av  Nina

Utrolig vanskelig å få hjelp på telefon, og dårlig signal, lover å bli ferdig med reparasjon; oppdatering og det blir ikke gjort på tiden de sier.. Og umulig å få hjelp om en ringer.. Har ALDRI vært utsatt for slik dårlig service før... Håper de får konkurranse, da må de bli bedre ellers tror jeg det kan gå dårlig med kunder til Get.

Ustabilt, hakkete og tregt til tider, og svak service

Omtale av  Torleif D

Negativt: Opplever relativt ofte at det er feil på linjene og opphold i leveransen pga. feilretting og vedlikehold. Har også stort sett dårlig erfaring med service. Kan jo nevne vår siste erfaring, hvor vi benyttet et gratistilbud på oppgradert hastighet i sommermånedene, som vi nedgraderte til laveste hastighet innen fristen. Etter dette kom det en uventet regning, som Get mente var rett og rimelig fordi hastigheten vi valgte (som var den laveste tilgjengelige) var høyere enn hastigheten vi hadde fra før. Ingen forståelse for at kunden selvsagt var i god tro her siden ingen lavere hastighet var valgbar, og orket ikke gå veien via forliksrådet på grunn av et par hundrelapper. Er dessverre bundet til Get i borettslaget, ellers ville vi aldri hatt det. Gleder oss til vi er ferdige med Get. Positivt: Kundesenteret ligger nært der vi bor.

Telia TV har 581 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia TV mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR