E lendig kundeservice! L ite behjelpelige ved problemer! E lendig respontid! (25-60min) N itti prosent feil med tjenester og produkter! D yrere enn dem fleste på alt! I nternett fungerer for det meste ikke! G rådige!
Har du en tilsvarende erfaring med Telia TV?
Gjør som Thomas og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia TV du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
telia box klikker hele tiden. I tillegg er det veldig dårlig bildekvalitet, og chromecast funker ikke, selv om det skal være inkludert.
Ringer og ringer, kvel, dagtid og ettermiddag, kommer ikke igjennom. Absolutt ingen tar telefonen😢
Henger. Mistet stadig nettforbindelse. Treg eller ingen kontakt med fjernkontroll.
Utallige ganger opplevd av/- på når internett skal tas i bruk. Internett sentralen switcher ofte mellom grønt/-rødt . Nå har den de siste ukene kun lyst rødt, selv om restarting er foretatt. Og når man så prøver å ringe for kontakt, - er det kun en telefonsvarer som oppgir at alle kundebehandlere er opptatt. Ingen ting tilbake funksjon. Tidligere ved slike hendelser er det gjerne kommet en melding fra Get om visse problemer i nabolaget. På disse ukene denne gang når rødt har lyst, er melding fra Get uteblitt. Opplevelser fra tidligere henvendelser er og et arrogant kundeservice personell . Internetten virker veldig treg ut av seg - må virkelig større seg med tålmodighet der for å komme inn på ønskelige sider . En slik dårlig bedrift kan man ikke satse på noe videre. Jeg kommer til å bytte til annen leverandør. Takk. !