Tv

Get TV omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
0
av 7 innen
tv-selskap
10%
anbefaler
Get TV

"Verre selskap tror jeg ikke finnes i Norge..."

Omtale om Get TV skrevet av Seda N for 09.10.2017 14.59

Get TV har totalt 71 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Verre selskap tror jeg ikke finnes i Norge..."
2 syns denne omtalen er nyttig

Verre selskap tror jeg ikke finnes i Norge, at de har monopol har gjort utrolig arrogante. Dårlig, frekke kundebehandlere, lang ventetid på telefon, usannferdige teknikere.

Bytt.no
"Verre selskap tror jeg ikke finnes i Norge..." skrev Seda N om Get TV

Har du en tilsvarende erfaring med Get TV?
Gjør som Seda N og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Get TV du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice og stengt på kvelden"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundeservice og stengt på kvelden når man ser på TV. Feil på kabel utbedres ikke, de ringer ikke tilbake og de stenger kundeservice kl 18! Chat håndteres av ukyndig personell.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kan ikke beskrives hvor misfornøyd jeg er"
3 syns denne omtalen er nyttig

ALT er feil med Get! Get boks 2 har jeg måttet byttet flere ganger. Funksjonene fungere under 50 % av tiden, internett falt ut flere ganger i uka og de har klart å fakturere meg for dobbel mobilkvote. Har du mulighet til å la være å bruke Get så gjør det!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Fakturarot"
2 syns denne omtalen er nyttig

Gikk på et tre måneders oppgraderingsabonnement av bredbånd i sommer, hvor det mnd. beløpet skulle være det samme jeg tidligere har betalt. Men, -hver mnd kommer faktura med feil beløp, og jeg må bruke tid og krefter på å be dem rette det. Og neste mnd. skjer det samme. Utrolig irriterende.

Det er åpenbart at de interne kommunikasjonsrutiner og systemer ikke fungerer slik de skal. Om man som kunde ikke kontakter dem og får ting korrigert, så ender det med stopp i tjenesteleveranse.

Bredbåndet har fungert stort sett uten feil,men dette som er beskrevet over er så irriterende, at jeg ikke kan gi dem noe god skåre på tilfredshet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Elendig kunde behandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Get var eneste alternativ på kabel, opplevde nettverk som ustabilt. Fikk montert forsterker, som hjalp noe. Ville prøve canal digital, da de la opp fiber i nabolaget. Jeg ringte og sa opp abonnementet, Get sa det ikke var noe problem, men jeg måtte betale ut august, i august ringer en selger fra get for å gå igjennom avtalen min, jeg sa den var sagt opp, han sa det ikke stod hos dem, men han skulle ordne opp. Det skjedde ikke, jeg fikk ny faktura, ringte igjen, og fikk beskjed om at det ikke var registrert hos dem, så verse god betal igjen. Dette virker å være en bevist strategi ovenfor kunder de anser som tapt, vell de har i hvertfall mistet meg for alltid nå.

Get TV har totalt 71 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no