Tv

Viasat omtaler og erfaringer

3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Dekoder
Bra
1
av 7 innen
tv-selskap
77%
anbefaler
Viasat

"Kjempe bra ☺️"

Omtale om Viasat skrevet av Tonje for 25.10.2017 19.33

Viasat har totalt 22 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Viasat?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Kjempe bra ☺️"

Viasat kan å ta vare på sine kunder, jeg var fornøyd kunde hos dere helt til Canal Digital lurte meg over hos dem med løgn og fanteri. Gresset på andre siden var muggent :( Viasat anbefales på det varmeste :)

Svar fra Viasat
30.10.2017 10.36
Hei Tonje.

Vi takker så mye for den hyggelig tilbakemeldingen :) Vi tar dette med oss videre internt.
Leit å høre om den negative opplevelsen, men du er alltid velkommen tilbake til oss i Viasat :)

Ønsker deg en fin dag videre.

Vennlig hilsen,
Viasat kundeservice
Bytt.no
"Kjempe bra ☺️" skrev Tonje om Viasat

Har du en tilsvarende erfaring med Viasat?
Gjør som Tonje og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Viasat du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Ubrukelig til bobil"
1 syns denne omtalen er nyttig

Må ringe fem sifret nr. hver gang vi skal se på tv pga. at program kortet ikke er oppdatert. Har denne ferien vert uten mobil dekning også slik at vi nå har vert tre uker uten tv. Når vi bruker bilen i helgene er det selvfølgelig ikke i åpningstiden deres når vi parkerer heller, slik at tv er ikke tema før dagen etter. Etter å ha vert kunde siden 2011 sa vi opp abonnementet i dag med beskjed om at vi må betale frem til slutten av september. Er fly forbanna og kommer aldri til å kjøpe deres tjenester igjen. Hilsen jarle.

Svar fra Viasat
31.07.2017 23.41
Hei,

Når mottakeren ikke har vært koblet til strøm over en lengre periode, mister dessverre kortet autorisasjon og må oppdateres. Vi holder åpent fra mandag - fredag fra 08 - 22, og fra lørdag - søndag fra klokken 09 - 17. Har du ikke mulighet til å kontakte oss i våre åpnignstider er det andre alternativ: Du kan enten oppdatere kortet via Min Side eller du kan sende en tekstmelding med: VIASAT RESEND < kortnummer på 12 siffer > til 1963, men her er du da avhengig av å ha intetnettdekning eller telefondekning.

Det er leit å høre at du har valgt å si opp ditt abonnement. Angående oppsigelsestid så gjelder dette for alle kunder og dette er noe alle TV-leverandører har. Oppsigelsestiden varierer fra leverandør til leverandør.

Mvh
Viasat Kundeservice.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice med studenter, alt for dyrt og reparasjoner må gjøres av kunden selv (!)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Å betale i dyre dommer for kanaler som aldri har virket, og få beskjed om at jeg må utføre reparasjon selv av en "kundeserviceansatt" som ikke kan NOE om parabol, TV-signaler og ikke minst er småfrekk på telefonen er ikke på toppen av prioriteringslista mi. Kommer til å bytte leverandør innen kort tid.

Svar fra Viasat
09.03.2017 15.11
Hei,

Synd å høre at du er misfornøyd. Vi vil veldig gjerne komme i kontakt med deg for å kunne løse dette på best mulig måte. Bruk gjerne chat eller kontaktskjemaet på denne siden: https://www.viasat.no/kundeservice

Mvh
Viasat Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Meget bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig hyggelige ansatte, mye for pengene med Viaplay, kan laste ned filmer og serier og se uten nett på for eksempel Ipad. Rimelig.

Johannes R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Kanaler som passer meg"

Har i grunnen ikke noe å klage på. Forventer ikke at alle kanaler skal passe meg.

Viasat har totalt 22 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no