Viasat har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt flere ganger fra kundeservicen om tilbudt, da jeg ringte tilbake og har ventet 25 min. så fikk ingen svar fra dem. Tull!
Ringte,men etter 25 minutter,uten å få svar,la jeg på røret.Jeg har også ringt tidligere, men jeg ga opp.Jeg ventet og ventet.
Idag den 11.05 må jeg avslutte abonomentet, det kom som ett sjokk når jeg fikk beskjed at det blir ikke før om 78 dager altså ikke før 01.08 Styr unna Viasat om mulig
Har vært kunde hos viasat i over 13 år. Ville avslutte abbonementet mitt i januar med øyeblikkelig virkning. Det var ikke lett. Etter mye krangel og disputter med en av konsulentene, ba hun med rett og slett dra til helvete. Grunnen var en faktura pålydende kr. 3200,-. Da hadde jeg i tillegg betalt faktura for januar, februar, mars, april. Men disse beløpene var medregnet også i sluttprisen. Det var da krangelen begynte. Men å be kundene sine om å dra til helvete, der gårgrensen. Aldri mer viasat for oss, og anbefaler kundekonsulentene til viasat å være mer forståelsesfull og hyggelige i framtiden. Arne I.
Hva kommer det av at NRK mangler i kanalarkivet? Det er dumt
Har hatt viasat i mange år. Fikk telenor fiber og t-we, og ønsket derfor å si opp viasat. Da jeg også har brukt viasat på "vintercamp" ble jeg tilbudt et hyttetilbud på 165 kr pr mnd, med mulighet for å fryse når jeg ønsket det. Jeg takket ja til dette tilbudet. Når jeg nå skal si opp dette abbonementet sier selger at siden dette var til halv pris, så har jeg en binding på 12 mnd. Dette fikk jeg aldri opplyst av selger, og jeg har heller aldri bekreftet en slik avtale. Nå er vistnok dette en ganske vanlig framgangsmåte for viasat. For noen år siden, så hadde jeg feil på utstyret når jeg var på vogna ei helg. Selger ville da gi meg nytt utstyr gratis, noe jeg fikk. Heller ikke han informerte om at dette "gratis" utstyret ga meg 12 mnd binding. Synes måten enkelte selgere opptrer på med å unnlate å informere om bindingstiden er direkte uetisk, og kan umulig være formålstjenelig for Viasat. Dette må være som å pisse i buksa. Varmt en liten stund, men så blir det veldig kalt. Hold kundene deres fornøyd, så sprer budskapet seg. I motsatt fall så sprer også det budskapet seg. Ta kontakt hvis dere ønsker en fornøyd kunde.
Ved overgang til bredbånd byttet vi fra Viasat parabol til Viasat på bredbånd. Jeg var i den tro at Homenet ordnet overgangen, siden det var det som ble formidlet av selgeren. Ved en tilfeldighet la jeg i dag merke til at jeg fortsatt betaler for parabol-abonnementet. Ringte til Viasat kundeservice, og fikk beskjed om at jeg betalte dobbelt, og at de ikke hadde noe med det å gjøre (selv om jeg påpekte at det er samme firma). Snill som han var skulle han stryke parabolabonnementet, men jeg måtte fortsatt betale for en tjeneste jeg ikke lengre bruker, pga oppsigelsestid. Snakk om kundeservice. Hadde jeg ikke hatt 12 mnd binding på bredbånd-tv, så hadde jeg byttet tv-leverandør ikveld.
Jeg unner ikke min verste fiende IP-tv fra Viasat. Har hatt feil på utstyret siden det kom i hus, Kundeservice er helt kunnskapsløse om produktene deres, og aner ikke hvordan de skulle virke. Har brukt timesvis på telefon med ubrukelige teknikere over en måned, og fortsatt virker det ikke. de lover å ringe opp, følge opp osv, uten at det skjer. Amatørmessig og talentløst. Nå blir det spennende å se hvordan oppsigelsen går. Styr unna!
Etter bobil eiere i flere år har etterlyst at Viasat må bli kompatibelt med Oyster parabol, har det fremdeles ikke skjedd noe på den fronten. Kun Canal Digital som funker. Med Viasat må man ha med en ekstra dekoder, kan ikke bruke kortet i Oyster mottakeren. Men er ellers fornøyd med det som Viasat leverer.
Utdaterte løsninger. Kun på egne kanaler en kan se fra start. Ikke streaming av imnhold, skal du se noe må du laste ned en og en episode. Sier opp så snart bindingen er ute.
Hei folkens. Dere må veldig forsiktig mot Viasat, de lurer folk så mye. Etter mange ganger som de har ringte meg at vi har nye tilbudet til deg jeg sa ok, da jeg vil tv kanaler. Etter mange ganger prat vi kom til en avtale. Vi har snakket om min abonnement at 6 måneder gratis og etter 6 måneder betale 226 kroner, men det er bare tull. Kom til meg første faktura 380 kroner. Jeg klaget men de sa du har skrevet ja. bla bla bla. De har ikke moral, bare lurer folk. En dummeste tv selskap. jeg skal popolisere så negativ på nette. Djevlig svært dumme tv selskap.
Oppringt av Viasat med 'godt' tilbod som eg takka ja til. Men det var ikkje sagt at tilbodet innebar å seia opp gammalt abonnement og gå over til Viasat. Berre at det var billegare. Eg trudde det galdt oppdatering på det eg har. Forstod ingenting då utstyret kom. Det nye utstyret låg urørt hos meg til over returfristen, før ein som er meir kyndig enn eg, skjøna teikninga. Han ringde for meg og fekk avtalen reversert. Raust gjort av Viasat. Eg returnerte utstyret i returpakning. Etter to månader fekk eg krav for 'ikke-returnert utstyr'. Eg håpar det er posten sin feil. For pakka er sendt.
Er ikke holdbart at Viasat sine teknikere ikke klarer å få lyd på kampen Chelsea - Manchester United. Drit dårlig.👎
Alt for lang ventetid, over 1 time ved flere anledninger. Får ikke den hjelpen man trenger.
Selger lover 7 mnd gratis og alle kanaler inkludert tv 2 premium ( Premier league) og Viasat sport ( Champions league) Får beskjed av selger om at TV 2 premium ikke vil virke før jeg henter ny dekoder på posten da dette egentlig ikke er en avtale de har. Når jeg har hentet denne ringer jeg Viasat og spørr kundeservice om de kan bekrefte at TV premium er inkludert i 7 mnd. Dette stemmer ikke får jeg da beskjed om. Ble også lurt av selger fra Viasat for 1 år siden. Et tips er å ta opp alle samtaler med selgere fra Viasat da de driter i om de lurer kundene sine... Rett og slett drit dårlig kundebehandling... Igjen er kundeforholdet med Viasat over før det har gått 3 dager 👍
Hei Ole. Vi ønsker så klart ikke at våre kunder skal ha denne opplevelsen og tar dette svært alvorlig. Send oss gjerne hele saken via vårt kontaktskjema(Kontakt oss) slik at vi kan få undersøke dette nærmere: https://www.viasat.no/kundeservice. Hilsen Viasat kundeservice
Byttet fra Canal digital, da selger kunne gi meg samme type tilgang, +flere kanaler gratis i 6mnd. Det hun imidlertid ikke opplyste om var at jeg måtte hatt en ekstra harddisk, til over 900,- for å bruke til opptak og arkiv😣Tok kontakt, men fikk beskjed om at jeg hadde nok misforstått 😣Går tilbake til Canal digital så fort tiden er ute.
Hei Karin. Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med abonnementet og føler at du ikke har fått det som er bestilt. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice over kontaktskjemaet her: https://www.viasat.no/kundeservice slik at vi kan undersøke dette nærmere.