Tv

Viasat omtaler og erfaringer

3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Dekoder
Middels
1
av 7 innen
tv-selskap
74%
anbefaler
Viasat
Filtrer omtaler
10
4
5
1
3
Sorter omtaler etter
Viser av 23 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Viasat?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Bobil og Viasat"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det ser ikke ut til at Viasat bryr seg om det stadig voksene bobilmarkedet, Har Oyster antenne som en stor andel av bobilene har men får ikke benyttet mitt Viasat abonnement på en god måte, ikke finnes det kam, det har Viasat blokkert, ikke fungerer uttaket på Oyster boksen med Viasat dekodere. Har flere ganger ringt Viasat kundeservice men her sitter det folk som bare kan svare på standardspørsmål, nedskrevne svar.

Svar fra Viasat
15.08.2018 12.47
Hei Oddvar. Vi ønsker å utvikle våre produkter og jobber stadig med dette. Vi har nå fått to nye TV-produsenter som støtter CAM i år, men har dessverre ikke fått noen avtale med Oyster. Vi håper dette er noe som vil komme i fremtiden, og når det eventuelt skulle komme vil det bli annonsert på vår hjemmeside.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kjempebra kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde de i mange år før og det eneste som var vanskelig var å si opp avtalen. Da de forlenget den hele tiden. Funksjonalitet og service er kjempebra og savner den da jeg gikk over til Canal Digital da prisen var så utrolig mye lavere. Men angrer hvis ikke Canal Digital skjerper seg veldig, er jeg tilbake.

Svar fra Viasat
18.04.2018 09.21
Hei Arnt.

Takk så mye for den detaljerte tilbakemeldingen! Nå skal jeg ikke si at jeg har fullt med innsikt på hvordan det var da du sa opp avtalen, men det er leit å høre at det var en negativ opplevelse for deg å si opp. Vi jobber konstant med å forbedre produktet vårt og servicen vi yter så en hver tilbakemelding er gull verdt! Håper vi kan få deg tilbake som kunde ved en senere anledning :)

Vennlig Hilsen,
Viasat Kundeservice
Alexander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"De beste Sports-rettighetene og beste kanal-tilbudet i hele markedet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært Viasat Total kunde i mange år. De har de beste Sports-rettighetene på markedet og svært god kundeservice. Hvis du vurderer forskjellige parabol-tilbydere er Viasat i den øverste klassen.
Anbefales.

Svar fra Viasat
12.02.2018 13.48
Hei Alexander.

Tusen takk for en detaljert tilbakemelding, vi setter stor pris på dette :)

Vennlig hilsen,
Viasat kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Savner Viasat :-("
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært Viasat parabolkunde i over 10 år. Begynte å få problemer med parabolsignaler og syns gull-abonnementet begynte å bli i overkant dyrt! Bestemte oss for å gå over til NexGenTel Viasat fiber TV, men billig er ikke bestandig best... Savner kundeservicen og funksjonaliteten til VIASAT parabol. Kommer tilbake til dere etter endt oppsigelsestid hos NextGenTel!

Svar fra Viasat
06.02.2018 13.23
Hei Vegard.

Vi takker for omtalen og tilbakemeldingen, det er også godt å se at du har vært fornøyd med kundeservicen og funksjonaliteten. Vi ønsker deg hjertelig velkommen når du returnerer :)

Ønsker deg en fortsatt fin dag.

Vennlig hilsen
Viasat kunderservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Kjempe bra ☺️"

Viasat kan å ta vare på sine kunder, jeg var fornøyd kunde hos dere helt til Canal Digital lurte meg over hos dem med løgn og fanteri. Gresset på andre siden var muggent :( Viasat anbefales på det varmeste :)

Svar fra Viasat
30.10.2017 10.36
Hei Tonje.

Vi takker så mye for den hyggelig tilbakemeldingen :) Vi tar dette med oss videre internt.
Leit å høre om den negative opplevelsen, men du er alltid velkommen tilbake til oss i Viasat :)

Ønsker deg en fin dag videre.

Vennlig hilsen,
Viasat kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Ubrukelig til bobil"
1 syns denne omtalen er nyttig

Må ringe fem sifret nr. hver gang vi skal se på tv pga. at program kortet ikke er oppdatert. Har denne ferien vert uten mobil dekning også slik at vi nå har vert tre uker uten tv. Når vi bruker bilen i helgene er det selvfølgelig ikke i åpningstiden deres når vi parkerer heller, slik at tv er ikke tema før dagen etter. Etter å ha vert kunde siden 2011 sa vi opp abonnementet i dag med beskjed om at vi må betale frem til slutten av september. Er fly forbanna og kommer aldri til å kjøpe deres tjenester igjen. Hilsen jarle.

Svar fra Viasat
31.07.2017 23.41
Hei,

Når mottakeren ikke har vært koblet til strøm over en lengre periode, mister dessverre kortet autorisasjon og må oppdateres. Vi holder åpent fra mandag - fredag fra 08 - 22, og fra lørdag - søndag fra klokken 09 - 17. Har du ikke mulighet til å kontakte oss i våre åpnignstider er det andre alternativ: Du kan enten oppdatere kortet via Min Side eller du kan sende en tekstmelding med: VIASAT RESEND < kortnummer på 12 siffer > til 1963, men her er du da avhengig av å ha intetnettdekning eller telefondekning.

Det er leit å høre at du har valgt å si opp ditt abonnement. Angående oppsigelsestid så gjelder dette for alle kunder og dette er noe alle TV-leverandører har. Oppsigelsestiden varierer fra leverandør til leverandør.

Mvh
Viasat Kundeservice.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice med studenter, alt for dyrt og reparasjoner må gjøres av kunden selv (!)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Å betale i dyre dommer for kanaler som aldri har virket, og få beskjed om at jeg må utføre reparasjon selv av en "kundeserviceansatt" som ikke kan NOE om parabol, TV-signaler og ikke minst er småfrekk på telefonen er ikke på toppen av prioriteringslista mi. Kommer til å bytte leverandør innen kort tid.

Svar fra Viasat
09.03.2017 15.11
Hei,

Synd å høre at du er misfornøyd. Vi vil veldig gjerne komme i kontakt med deg for å kunne løse dette på best mulig måte. Bruk gjerne chat eller kontaktskjemaet på denne siden: https://www.viasat.no/kundeservice

Mvh
Viasat Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Meget bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig hyggelige ansatte, mye for pengene med Viaplay, kan laste ned filmer og serier og se uten nett på for eksempel Ipad. Rimelig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"bra men får dyrt"

får dyrt og man skulle kunne velge de kanaler man selv ønsker
litt lang ventetid når man ringer dere

Geir E. P
Kundetilfredshet
"Amerikansk fotball"

Jeg var veldig fornøyd med VIASAT helt til de fjernet NFL kampen (ukas høydepunkt) søndag Kl. 19.00.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Veldig bra"

Fornøyd med signaler og kanaler og kundebehandling bortsett fra at dere ikke har Max, at dere ikke får høyest stjerne er pga han som kom å innsalerte, ble lovet ny parabol og opplæring i hvordan alt fungerte. Jeg kan for eksempel ikke bruke fjernkontrol til dekoder på lyden, det ga han opp å finne ut av . Så var han mer opptatt av å snakke med kompisen i tlf en å visa at han var der for å hjelpe meg .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Uproffe"
2 syns denne omtalen er nyttig

Alltid noe feil. Brukt disse i ca tre år og nå er det slutt. Har ennå ikke fått alt utstyret til å fungere. Sitter i telefon i laaaange tider. Blir alltid satt over til en som er ny i saken og må kjøre alt av opplysninger på nytt. At de også ikke har TVN i HD er ennå en grunn til å skygge banen. Pluss for rask levering av utstyr etc, men det hjelper vel egentlig ikke så lenge det ikke fungerer 😡

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt og forståelig"

Lett å sette opp. Dårlige dekodere. Ikke så valgfrie pakker som ønskelig. Ingen kanaler fra nordbotn i sverige.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Betaler i dyre dommer, får ikke lastet ned noe"

Betaler 720 kr. i månden uten at viaplay funker på ukesvis. Er vi dumme som satser på viasat?

Svar fra Viasat
20.08.2018 11.14
Hei Anne. Kan du sende oss en epost så vi kan se nærmere på saken din og hjelpe deg på best mulig måte?
Cathrine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"For dyrt"

Nå betaler jeg 720 kr. i måneden og det blir for dyrt. Blir nok til at jeg avslutter abonnementet.

Svar fra Viasat
18.02.2018 11.50
Hei Cathrine!

Vi hjelper deg gjerne med å finne en pakke som er gunstigere. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 95 28 28 eller på chat for en uforpliktende prat :)

Vennlig hilsen,
Viasat Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Bra, men dårlig signal"

Mange gode års må valuttes da signal er umulig å få inn på ny adresse.

Johannes R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Kanaler som passer meg"

Har i grunnen ikke noe å klage på. Forventer ikke at alle kanaler skal passe meg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Troverdige"
1 syns denne omtalen er nyttig

Meget bra pris og kvalitet. Ønsker Max i kanalpakken.

Ole R. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Veldig bra kundeservice :)"

Kunne vært bedre filmer, komme de nye mye tidligere :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Er godt fornøyd med Viasat"

Viasat leverer som avtalt og aldri noe tull med det

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"God kundeservice 😀"

Elsker programmene viasat har og god hjelp når det har vært nødvendig.

Lars E. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"God kvalitet og utmerka kundeservice"

Generelt godt nøgd. Gode og aktuelle kanalar. Likar History godt pluss mange fleire.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Synes det er bra."

Stort sett bra, synes jeg da. Ingen er vel helt perfekt?

Søk Bytt.no