Har hatt viasat i mange år. Fikk telenor fiber og t-we, og ønsket derfor å si opp viasat. Da jeg også har brukt viasat på "vintercamp" ble jeg tilbudt et hyttetilbud på 165 kr pr mnd, med mulighet for å fryse når jeg ønsket det. Jeg takket ja til dette tilbudet. Når jeg nå skal si opp dette abbonementet sier selger at siden dette var til halv pris, så har jeg en binding på 12 mnd. Dette fikk jeg aldri opplyst av selger, og jeg har heller aldri bekreftet en slik avtale. Nå er vistnok dette en ganske vanlig framgangsmåte for viasat. For noen år siden, så hadde jeg feil på utstyret når jeg var på vogna ei helg. Selger ville da gi meg nytt utstyr gratis, noe jeg fikk. Heller ikke han informerte om at dette "gratis" utstyret ga meg 12 mnd binding. Synes måten enkelte selgere opptrer på med å unnlate å informere om bindingstiden er direkte uetisk, og kan umulig være formålstjenelig for Viasat. Dette må være som å pisse i buksa. Varmt en liten stund, men så blir det veldig kalt. Hold kundene deres fornøyd, så sprer budskapet seg. I motsatt fall så sprer også det budskapet seg. Ta kontakt hvis dere ønsker en fornøyd kunde.
Ved overgang til bredbånd byttet vi fra Viasat parabol til Viasat på bredbånd. Jeg var i den tro at Homenet ordnet overgangen, siden det var det som ble formidlet av selgeren. Ved en tilfeldighet la jeg i dag merke til at jeg fortsatt betaler for parabol-abonnementet. Ringte til Viasat kundeservice, og fikk beskjed om at jeg betalte dobbelt, og at de ikke hadde noe med det å gjøre (selv om jeg påpekte at det er samme firma). Snill som han var skulle han stryke parabolabonnementet, men jeg måtte fortsatt betale for en tjeneste jeg ikke lengre bruker, pga oppsigelsestid. Snakk om kundeservice. Hadde jeg ikke hatt 12 mnd binding på bredbånd-tv, så hadde jeg byttet tv-leverandør ikveld.
Jeg unner ikke min verste fiende IP-tv fra Viasat. Har hatt feil på utstyret siden det kom i hus, Kundeservice er helt kunnskapsløse om produktene deres, og aner ikke hvordan de skulle virke. Har brukt timesvis på telefon med ubrukelige teknikere over en måned, og fortsatt virker det ikke. de lover å ringe opp, følge opp osv, uten at det skjer. Amatørmessig og talentløst. Nå blir det spennende å se hvordan oppsigelsen går. Styr unna!
Etter bobil eiere i flere år har etterlyst at Viasat må bli kompatibelt med Oyster parabol, har det fremdeles ikke skjedd noe på den fronten. Kun Canal Digital som funker. Med Viasat må man ha med en ekstra dekoder, kan ikke bruke kortet i Oyster mottakeren. Men er ellers fornøyd med det som Viasat leverer.
Utdaterte løsninger. Kun på egne kanaler en kan se fra start. Ikke streaming av imnhold, skal du se noe må du laste ned en og en episode. Sier opp så snart bindingen er ute.
Hei folkens. Dere må veldig forsiktig mot Viasat, de lurer folk så mye. Etter mange ganger som de har ringte meg at vi har nye tilbudet til deg jeg sa ok, da jeg vil tv kanaler. Etter mange ganger prat vi kom til en avtale. Vi har snakket om min abonnement at 6 måneder gratis og etter 6 måneder betale 226 kroner, men det er bare tull. Kom til meg første faktura 380 kroner. Jeg klaget men de sa du har skrevet ja. bla bla bla. De har ikke moral, bare lurer folk. En dummeste tv selskap. jeg skal popolisere så negativ på nette. Djevlig svært dumme tv selskap.
Oppringt av Viasat med 'godt' tilbod som eg takka ja til. Men det var ikkje sagt at tilbodet innebar å seia opp gammalt abonnement og gå over til Viasat. Berre at det var billegare. Eg trudde det galdt oppdatering på det eg har. Forstod ingenting då utstyret kom. Det nye utstyret låg urørt hos meg til over returfristen, før ein som er meir kyndig enn eg, skjøna teikninga. Han ringde for meg og fekk avtalen reversert. Raust gjort av Viasat. Eg returnerte utstyret i returpakning. Etter to månader fekk eg krav for 'ikke-returnert utstyr'. Eg håpar det er posten sin feil. For pakka er sendt.
Er ikke holdbart at Viasat sine teknikere ikke klarer å få lyd på kampen Chelsea - Manchester United. Drit dårlig.👎
Selger lover 7 mnd gratis og alle kanaler inkludert tv 2 premium ( Premier league) og Viasat sport ( Champions league) Får beskjed av selger om at TV 2 premium ikke vil virke før jeg henter ny dekoder på posten da dette egentlig ikke er en avtale de har. Når jeg har hentet denne ringer jeg Viasat og spørr kundeservice om de kan bekrefte at TV premium er inkludert i 7 mnd. Dette stemmer ikke får jeg da beskjed om. Ble også lurt av selger fra Viasat for 1 år siden. Et tips er å ta opp alle samtaler med selgere fra Viasat da de driter i om de lurer kundene sine... Rett og slett drit dårlig kundebehandling... Igjen er kundeforholdet med Viasat over før det har gått 3 dager 👍

Byttet fra Canal digital, da selger kunne gi meg samme type tilgang, +flere kanaler gratis i 6mnd. Det hun imidlertid ikke opplyste om var at jeg måtte hatt en ekstra harddisk, til over 900,- for å bruke til opptak og arkiv😣Tok kontakt, men fikk beskjed om at jeg hadde nok misforstått 😣Går tilbake til Canal digital så fort tiden er ute.

Lurt til 12 mnds binding uten å bli informert om dette, ringte dem for og prøve og ordne opp i dette, ble da fortalt at det var en plass på nettsiden man kunne klage, fant ikke dette, måtte da snakke med kunderådgiver på chat som åpnet med og si: Feilen ligger ikke hos oss men hos deg, han sa også det ikke er mulig og klage, klagen er avist allerede og du må fortsette og betale ut bindingstiden. Anbefales ikke, kommer ikke til å bruke dem igjen.

Bytta fra Canal Digital til Viasat for ca 3 år siden. Null klager på viasat siden da. TV dekoderen har stoppet opp et par ganger, men når jeg ringer kundeservicen fikser det seg under et minutt! Beste kundeservicen jeg har vært gjennom. Også har best mulig kvalitet og fint å ha viaplay inkludert i avtalen. Prisen er utenkelig lav i forhold til alt innholdet du får tak i!

Bra kanaler og sansyneligvis norges beste kundeservise. Har vært kunde i over 23 år og har alltid fått hjelp når jeg trenger det. Det er ikke noe mere og si utenom at jeg skifter aldri over til andre tv tilbydere

Jeg er en eldre dame som synes den digitale virkeligheten er vanskelig. Når TV'en ikke virker, er jeg ganske hjelpeløs. Viasat har ved to anledninger virkelig imponert meg! De hyggelige, unge mennene jeg har fått kontakt med på kundeservice, har møtt meg med forståelse og tålmodighet. Sammen har vi løst problemene :-)

Min mor strever med å få fram sine programmer. Veldig ofte (opp til flere ganger om dagen) er det umulig å få slått på decoderen. Batterier er sjekket gang på gang i fjernkontrollen. Jeg må stadig hjelpe henne og det er ikke uvanlig at meldingen om første installasjon kommer og alt må gås gjennom på nytt. Har snakket med kundeservice. Ingen av rådene hjelper. Jeg bor i samme hus og har ingen problemer med Canal Digital boksen min. Tenker jeg hjelper mor å si opp Viasat.

Det ser ikke ut til at Viasat bryr seg om det stadig voksene bobilmarkedet, Har Oyster antenne som en stor andel av bobilene har men får ikke benyttet mitt Viasat abonnement på en god måte, ikke finnes det kam, det har Viasat blokkert, ikke fungerer uttaket på Oyster boksen med Viasat dekodere. Har flere ganger ringt Viasat kundeservice men her sitter det folk som bare kan svare på standardspørsmål, nedskrevne svar.

Hadde de i mange år før og det eneste som var vanskelig var å si opp avtalen. Da de forlenget den hele tiden. Funksjonalitet og service er kjempebra og savner den da jeg gikk over til Canal Digital da prisen var så utrolig mye lavere. Men angrer hvis ikke Canal Digital skjerper seg veldig, er jeg tilbake.

Har vært Viasat Total kunde i mange år. De har de beste Sports-rettighetene på markedet og svært god kundeservice. Hvis du vurderer forskjellige parabol-tilbydere er Viasat i den øverste klassen. Anbefales.

Har vært Viasat parabolkunde i over 10 år. Begynte å få problemer med parabolsignaler og syns gull-abonnementet begynte å bli i overkant dyrt! Bestemte oss for å gå over til NexGenTel Viasat fiber TV, men billig er ikke bestandig best... Savner kundeservicen og funksjonaliteten til VIASAT parabol. Kommer tilbake til dere etter endt oppsigelsestid hos NextGenTel!

Viasat kan å ta vare på sine kunder, jeg var fornøyd kunde hos dere helt til Canal Digital lurte meg over hos dem med løgn og fanteri. Gresset på andre siden var muggent :( Viasat anbefales på det varmeste :)

Må ringe fem sifret nr. hver gang vi skal se på tv pga. at program kortet ikke er oppdatert. Har denne ferien vert uten mobil dekning også slik at vi nå har vert tre uker uten tv. Når vi bruker bilen i helgene er det selvfølgelig ikke i åpningstiden deres når vi parkerer heller, slik at tv er ikke tema før dagen etter. Etter å ha vert kunde siden 2011 sa vi opp abonnementet i dag med beskjed om at vi må betale frem til slutten av september. Er fly forbanna og kommer aldri til å kjøpe deres tjenester igjen. Hilsen jarle.

Å betale i dyre dommer for kanaler som aldri har virket, og få beskjed om at jeg må utføre reparasjon selv av en "kundeserviceansatt" som ikke kan NOE om parabol, TV-signaler og ikke minst er småfrekk på telefonen er ikke på toppen av prioriteringslista mi. Kommer til å bytte leverandør innen kort tid.

Veldig hyggelige ansatte, mye for pengene med Viaplay, kan laste ned filmer og serier og se uten nett på for eksempel Ipad. Rimelig.
får dyrt og man skulle kunne velge de kanaler man selv ønsker litt lang ventetid når man ringer dere
Jeg var veldig fornøyd med VIASAT helt til de fjernet NFL kampen (ukas høydepunkt) søndag Kl. 19.00.